Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי באי בי מישהו שמוכר ושולח לארץ

מה הפרוצדורה של יבוא ג'אנטים?

זה עולה לי 500 דולר כמה כללי יצא לי עליות הג'נט כולל משלוח ושהכל יהיה כשר ובצורה חוקית?

ואם לא משהו יכול להסביר לי איך אני יכול להביא אותו בדרכים אחרות?

אם זה משהו לא לפורום אפשר בפרטי בבקשה חברה אני כלכך רוצה את הג'נט הזה כבר!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/16-Rota-wheels-rims-gt3-with-polish-lip-4x100_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ46093QQitemZ120098836338QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

פורסם

משלוח תוכל לברר אצל המוכר

לאחר מכן תוסיף לזה כ40% מכס, שזה הופך את הסיפור ללא משתלם

 

ניתן להביא את הג'אנט בהזמנה מיוחדת דרך היבואן (ג.מ פורטל)

רק שזמן האספקה הוא עד 3 חודשים

 

 

הג'אנט באמת מדהים, חיפשתי אותו דיי הרבה זמן, אבל בסוף החלטתי לרכוש Sub Zero שהיה זמין במלאי

Scooby WRX

פורסם

התקשרתי לפורטל והוא לא מוכן ליבא לי רק רבעיה!

אמרתי לו שאני מוכן לשלם את ההוצאות ואת כל המסביב והוא עדיין לו מוכן בקיצור מצאתי עוד משהו ועכשיו אניחנו רוצים שתי סטים זהים!

אני ממש לא מבין מה הבעיה של הבחור מפורטל :(

יש אולי מישהו שיכול ליעץ לי?

×
×
  • תוכן חדש...