Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר פורום מאוג' 06 שלא יודע לכתוב כותרת מתלבט בין מאזדה 3 / מגאן / C4 / פוקוס / לנסר


תקשרו אליי
שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

בעקבות העלאה בדרגה במקום עבודתי :) אני זכאי לקבל רכב מליסינג

יש לי כמה אופציות שאני מתלבט ביניהן

1. מאזדה 3 (1.6 בסיסית )

2. פורד פוקוס (1.6 בסיסית)

3. רנו מגאן (4 דלתות 1.6 בסיסית)

4.סיטרואן c4 ( דלתות 1.6 בסיסית)

5. מיצובישי לאנסר (1.6 בסיסית)

 

מן הראוי לציין שכל הרכבים הנ"ל מודל 2008 ואני אמור לקבל את הרכב בחודש מאי-יוני

כמובן לשאלה שכולם ישאלו אותי מה אני רוצה מהאוטו.

אז לתשובה : (בסדר כרונולוגי מהחשוב ביותר לפחות חשוב )

נוחות נהיגה(שמבחינתי זה כולל התנהגות כביש , תא נוסעים נוח ומפנק , פעולה שקטה ונוחה של הרכב)

בטיחות

יופי של הרכב

אמינות

 

מקווה לתשובות ענייניות שיעזרו לי להחליט עד יום ראשון (בעזרת השם) לגבש את ההחלטה הטובה ביותר שאפשר.

 

תודה רבה ושבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תמחק את הלנסר - אין לה יתרון באף אחד מהתחומים שהזכרת, ולא ברור לי למה היא בכלל מוצעת כאופציה (גם חובבי היפניות העיוורים יעדיפו מזדה).

 

מבחינתך אולי נוחות כוללת התנהגות אבל זה לא בהכרח קשור, יש יצרנים שמצליחים לשלב נוחות והתנהגות ויש פחות מתוחכמים שאצלם זה "או זה או זה" (כלומר כיול רך או נוקשה).

 

הצרפתיות ברשימה יענו לדרישותיך בנושא הנוחות והבטיחות התאורטית. למה אני אומר תאורטית - כי תבדוק מה בדיוק כלול בחבילת הליסינג: איזה צמיגים מגיעים עם הרכב, כמה כריות אוויר, ESP וכו'. בנוסף גם המגאן וגם ה-C4 נוחות למדי, לטעמי תא הנוסעים של שתיהן גם עדיף על המזדה ובוודאי על הפוקוס (שבגרסת ה-1.6 ליסינג ממש עלובה באבזור).

 

תחושתי היא שה-C4 תמצא חן בעיניך יותר.

 

לגבי אמינות - מה אכפת לך? אבל לסיטרואן רקורד טוב יותר משל רנו, לפחות מנסיוני. אולי היפניות והפוקוס יותר אמינות אבל באמת מה זה מעניין אותך, הרכב לא שלך.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו ששמת לב ידידי , את האמינות רשמתי בסוף הרשימה כלומר שזה הכי פחות מעניין אותי

למרות זאת שהרכב הוא מליסינג אני לא רוצה להתקע איתו או כל אפשרות אחרת של בעיה שתגרום לאי נוחות .

 

מצפה לחוות דעת נוספות

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי הC4 תציע לך הכי הרבה מן המתחרות.

לא אהבתי את איכות החומרים במאזדה 3, את הצפיפות מאחורה ואת הרמקולים (אם זה כזה חשוב לך)

הפוקוס לפי דעתי היא אחלה אופציה, מגיעה עם 6 כריות אוויר לפי מה שהבנתי בגרסאת הליסינג.

יודע מה, כולם מגיעות עם 6 כריות אוייר כסטנדרט חוץ מהלנסר, אז תוריד אותה מהרשימה.

 

אני הייתי מתלבט בין הפוקוס לבין הC4,.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בעל משפחה, כאשר נוחות נהיגה ובטיחות בראש מעיניך, או אז המאגאן היא הבחירה הנכונה.

מעבר לזאת, אף אחת מאילו לא תשאיר אותך תקוע בצד הדרך, מציע לך לצנזר סיפורי אימים שאולי אתה שומע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מתלבט בין הפוקוס לבין הC4,.

 

ניב

 

אז זהו שגם אני נשארתי עם שתי האופציות האלו , ואני מתלבט ביניהן וממש ממש מתקשה לבחור :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מרווח מאחור הוא קרטריון?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- C4 בהחלט מאוד יפה ומחמיאה. לדעתי היפה מבין המועמדות, מבפנים ומבחוץ. הכל נשלט מההגה (המקסים בפני עצמו) וכו'.

אותו גיר כמו במגאן, שלדעתי מכויל טוב יותר במגאן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי פוסל כל-כך מהר את המאזדה 3 לזכותה אחיזת הכביש הגבוהה ביותר, היא מאוד מהנה לנהיגה ויש לא את ההיגוי הטוב ביותר מכל אלו שהזכרת. היא גם הזריזה ביותר יש לה גם מפרט איבזור ובטיחות גבוה מאוד (היא היחידה מהרשימה שהבאת שמגיעה עם בקרת אקלים דיגיטאלית). יש לה אומנם חיסרונות אבל אם הנאה מנהיגה נמצאת במקום הראשון היא הבחירה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניראה לי שאצלו זה עומד בסדר העדיפויות.

המאזדה 3, פחות בטיחותית מהסיטרואן, 4 כוכבים ריסוק לעומת 5 בC4.

לC4 יש גם ESP.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C4 VS מגאן VS פוקוס - באמת שלא תטעה אם תיקח איזשהו מהרכבים.

 

רק לציין

 

המגאן הגדולה ביותר גם מבפנים וגם בבגאז', הפוקוס הרחבה ביותר, C4 היחידה שתגיע כהטצ'בק.

לכולם תיבה אוטומטית מעצבנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...