Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לפני כמה ימים החלה לקרות תופעה מוזרה, המנורה האדומה של ההנדברקס נדלקת מעצמה בזמן נסיעה.

 

התופעה קורת לכמה דקות ואז המנורה נכבית או שהיא נשארת דלוקה עד תום הנסיעה.

 

עד כמה ששמתי לב זה לא קשור להאטה/האצה עצירה/תחילת נסיעה וכו'..

 

הרכב המדובר הוא סיוויק 97 אוט'

 

תודה.

פורסם

דבר ראשון תבדוק גובה נוזל בלמים, אם חסר אז תצטרך לבדוק מאיפה יש לך נזילה ולטפל בזה.

מומלץ לא לנסוע ברכב עד שפותרים את הבעיה.

 

אם זה לא זה זה יכול להיות רפידות שחוקות או בעיה חשמלית כלשהי.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

רפידות אחוריות לא הוחלפו מעולם (!) והרכב אצלנו שנתיים, צריך למשוך את ההנדברקס עד למעלה.

 

נוזל בלמים גם מעולם לא מילאתי ונראה לי שחסר. אני אבדוק את העניין.

 

אגב מישהו יודע איזה נוזל בלמים אני צריך למלאות? הבנתי ש DOT 4 מתאים זה נכון?

 

תודה.

פורסם

עכשיו שאלתי את מוסך הונדה ושאלו אותי אם אני רוצה להחליף או להוסיף.

מישהו יודע מה אני אמור לעשות? להחליף/להוסיף?

 

תודה

פורסם

נהוג להחליף נוזל בלמים כל שנתיים בגלל שהוא סופח נוזלים וגורם למערכת להחליד

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

רצוי להחליף זה גם ככה לא ממש יקר

לבוס שלי הייתה אותה בעיה עם ברלינגו הוא לא התייחס לזה נסע כמה ימים הכל היה כרגיל לאחר מכן האוטו הפסיק לבלום ומזלו שמצא עצמו בתוך מדרכה ולא בתוך אוטו אחר ותאונה.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
עכשיו שאלתי את מוסך הונדה ושאלו אותי אם אני רוצה להחליף או להוסיף.

מישהו יודע מה אני אמור לעשות? להחליף/להוסיף?

 

תודה

 

אם אתה במוסך, כדאי יותר שיבדקו מדוע נדלקה הנורה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני יגיע מחר בבוקר למוסך אך למען הסר ספק מישהו יכול להגיד לי האם באמת חסר נוזל?

 

צילמתי כמה תמונות אם מישהו יוכל להבחין אם באמת חסר אני יודה לו.

 

resizedhpim3799bo7.jpg

 

resizedhpim3800dp5.jpg

 

resizedhpim3801iy3.jpg

פורסם

תשובה לא בדוקה, המסתמכת על תמונה שיכולה להטעות,המפלס תקין, מפני שיש להתחשב בנפח שתופס המצוף, המורכב במכסה.

יש לבדוק האם המשאבה מחולקת לשני תאים, תא לבלמים קדמים ולאחוריים בנפרד, והאם גובה המפלס זהה בשניהם.

תגובתי זו לא באה במקום בדיקה יסודית במוסך מורשה, לבדיקת הסיבה להדלקת הנורה.

בהזדמנות זו רענון נוזל הבלמים, יהיה צעד נבון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דוד, ברוב המכוניות לנורה זאת שני תפקידים: אינדיקטור של בלם יד, התראת מחסור בנוזל בלמים\בעיה אחרת בבלמים.

לכן, אלא אם הוא נסע עם בלם יד משוך - הוא צריך לפנות את עצמו במוסך, ובדרך להימנע ממתבים שעלולים לדרוש בלימות חירום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בברור נראה בתמונה כי חסר נוזל בלמים.

 

גם למוסך לבדיקת רפידות קדמיות שכנראה כבר שחוקות ובדיקה כללית למערכת הבלמים.

 

נושא זה כבר נטחן עד דק במספר מקרים ולכן ננעל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...