Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר שהראצ'ט של הסט-סיני-התורן נשבר ואחת הבוקסות מהסט הקודם נגזרה, החלטתי שנמאס לקנות סט בוקסות כל שני וחמישי ואני מעוניין לקנות סט רציני ואיכותי.

מחר אהיה ברחוב גן-עדן (יצחק שדה) ואשמח לשמוע את דעותיכם על איזה סט לקחת. בעיקרון אני מעוניין בסט עם בוקסות בגדלים בין 8 ועד 16-17 ומעלה.

אני יודע שסיגנט, בטא ופרוקסן טובות. האם יש הבדל משמעותי במחירים? מה המחיר הממוצע לסט כזה?

 

אשמח להמלצות!

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

סיגנט הוא הזול מיביניההם וקשה לי להאמין שלא תהיה מרוצה ממנו.

 

חבל להשקיע על יותר מזה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני רכשתי אצל חגי מ"אספקה לתעשיה" סט של פרוקסן ב 180 ש"ח ואני מאוד מרוצה ממנו.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

מנסיון ארוך עם הפורום הטכני, היו שם עשרות דיונים על סטים כאלו.

חיפוש יניב מרגליות ופנינים.

פורסם
אני רכשתי אצל חגי מ"אספקה לתעשיה" סט של פרוקסן ב 180 ש"ח ואני מאוד מרוצה ממנו.

 

יוסי.

 

סט מצויין! מגיע באריזת פח נוחה, מניסיון הקופסה לא עמידה כאשר רכב דורס אותה!:lol: הבוקסות כן נשארות שלמות :shock:

 

+ עם הסט מגיעה גם אחריות לכל החיים!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה מתכוון לסט שמגיע בקופסא אדומה ? חגי ממליץ עליו לכל מי שמתעניין בסט בוקסות.

דרך אגב איך הגעת לנסות את העמידות שלו בפני דריסה ?:-)

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
מנסיון ארוך עם הפורום הטכני, היו שם עשרות דיונים על סטים כאלו.

חיפוש יניב מרגליות ופנינים.

 

צודק, צודק, עשיתי חיפוש מתקדם רק ב"אוף טופיק".

 

הבנתי פחות או יותר על מה מדובר. אעדכן מהקנייה ורשמים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתה מתכוון לסט שמגיע בקופסא אדומה ? חגי ממליץ עליו לכל מי שמתעניין בסט בוקסות.

דרך אגב איך הגעת לנסות את העמידות שלו בפני דריסה ?:-)

 

אכן זה הסט בקופסה האדומה.

בקשר למקרה, חבר שנתקע עם האוטו נסעתי אליו עם הסט, בדקתי מה הבעיה ורציתי לבדוק את המצבר, אחרי שהחזרתי את המצבר והברגתי את הבוקסות הנחתי את הקופסה מתחת לצמיג הקדמי, והתחלנו לגלגל את האוטו ידנית תוך כדי שגלגל דקמי של הרכב דורס את הסט!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מאחר ואנשים בפורום לא מעדכנים בד"כ את תוצאות הבעייה \ שאלה, אחרוג ממנהג הפורומאי המצוי ואפרסם בחוצות העיר כי היום רכשתי סט של חברת "פרוקסן" בעלות 235 ש"ח (ללא מיקוח, לא טוב בזה) מחנות פרו-טכניקה ברחוב יצחק שדה בת"א.

הסט עצמו נראה איכותי למדי, בעל מגוון בוקסות גדול (6-24 מ"מ) וכולל שלושה מאריכים, ראש מפרקי ושתי בוקסות לפלאגים. יש לראש הראצ'ט נעילה לבוקסות כדי שלא יפלו בזמן העבודה, שימושי מאוד. הפרט הכי חשוב הוא שיש לסט אחריות לכל החיים, כמובן תוך כדי שנעשה בו שימוש סביר ללא פטיש אוויר או צינורות מאריכים.

 

אני מרוצה :idea:

 

איתמר.

Picture 077 (Large).jpg

Picture 076 (Large).jpg

Picture 074 (Large).jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יופי של סט, יש לי אותו דבר בדרייב 1/4 לעבודות קטנות. הוא מגיע עם סט של ראשי אלן, כוכב וכו', בוקסות, מפרק, מאריך אחד, T באר ומעין "מברג" שעליו גם אפשר להלביש את כל הבוקסות וראשים.

 

הטענה היחידה שיש לי אליו היא שהבוקסת אלן שלו לא עמדה בהתעללות הנוראית שעשיתי לה בפתיחת ברגי ציריה של אלפאסוד והתעגלו לה הפינות קצת, מה שמזכיר לי שאני צריך להחליף אותה באחריות.

להבא למדתי להשתמש במפתח אלן איכותי + צינור להארכה, פשוט כוח הסגירה שם חזק ברמות שלא יתוארו + לוקטייט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הפרט הכי חשוב הוא שיש לסט אחריות לכל החיים, כמובן תוך כדי שנעשה בו שימוש סביר ללא פטיש אוויר או צינורות מאריכים.

 

אני מרוצה :idea:

 

איתמר.

זה רשום באחריות?

מאיפה הם יכולים לדעת שהשתמשת בצינורות מאריכים?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

מאחר ואנשים בפורום לא מעדכנים בד"כ את תוצאות הבעייה \ שאלה, אחרוג ממנהג הפורומאי המצוי ואפרסם בחוצות העיר כי היום רכשתי סט של חברת "פרוקסן" בעלות 235 ש"ח (ללא מיקוח, לא טוב בזה) מחנות פרו-טכניקה ברחוב יצחק שדה בת"א.

 

אתה בטוח שלא מדובר בפרוקסון ולא בפרופקסון ?!

Picture%20077%20%28Large%29.jpg

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...