Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי המגבר הנ''ל http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=11596137&type=1&product=1&category_name=%E0%E1%E9%E6%F8%E9+%F8%EB%E13

 

הוא מחובר כעיקרון לסאב של רוקפורד HE 2 '15 אינטש 1000 RMS (מחובר בגישור).

עכשיו יש לי עוד סאב ברכב שאני רוצה לחבר אותו של סאונד אקסטרים 1000 וואט

ובעצם לחבר 2 סאבים שיעבדו על מגבר אחד ובוודאי שביגשור.

 

*עכשיו כמה שאלות לגבי זה:

-כאשר אני מחבר את הסאב של רוקפורד בגישור למגבר הזה כמה RMS הסאב מקבל בעצם?

-והאם כדאי לי לחבר את שני הסאבים ל- 4 היציאות בעצם ולנצל את כל המגבר?

-ושאלה אחרונה כאשר אני מחבר את הסאבים האם הכוח של המגבר מתחלק ל- 2 ?

זאת אומרת שהפעם אני ישמע את הרוקפורד חלש יותר? והכוח יתחלק בין שני הסאבים?

 

תודה לכל מי שיעזור,

פורסם

את האמת מאוד מפתיע אותי לדעת איך באמת ישמעו עם 2 סאבים(בטח יותר עוצמה או שאני טועה)

ומה ?

זה כל כך משנה ששני החברות שונות ?

איך אני ישמע לפי דעתכם?

פורסם

לפי מה שכתוב באתר המגבר הזה נותן 380 וואט רמס שזה כ 95 לערוץ (קשה לי להאמין אבל נגיד).

ההספק הכי גבוה שתקבל ממנו זה בגישור (לפי ההצהרות ) נגיד 200 RMS וזה הניצול הכי טוב של המגבר.

פורסם

אתה לא רציני.

 

מגבר שהוא זבל סיני אמיתי. לחבר לסאב שדורש מונו בלוק של 1000W RMS אמיתיים~!

א. המגבר לא מזיז ברבע את הסאב!

ב. שניהם ביחד גם לא יזוז.

ג. תקנה מונו בלוק אמיתי. (מונו עם כוח. ) שיתן לסאב שלך לפחות 500-700. WRMS.

ותאמין לי אתה לא תצטרך עוד סאב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אתה לא רציני.

 

מגבר שהוא זבל סיני אמיתי. לחבר לסאב שדורש מונו בלוק של 1000W RMS אמיתיים~!

א. המגבר לא מזיז ברבע את הסאב!

ב. שניהם ביחד גם לא יזוז.

ג. תקנה מונו בלוק אמיתי. (מונו עם כוח. ) שיתן לסאב שלך לפחות 500-700. WRMS.

ותאמין לי אתה לא תצטרך עוד סאב.

 

 

מצטרף לתגובה,

 

אבל הרשה לי להוסיף, הייתי כבר מתקין 1000 WATT... :) ואת המגבר הזה מחבר לרמקולים אם לא מחזיר לחברה.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

יש לך סאב נהדר ואתה מחבר אותו למגבר חלש מאד. פשוט כואב הלב על הסאב האומלל :bigcry:

או שתקנה מונו טוב, או שתמכור את הסאב (לי) ותתאים סאב עממי יותר למגבר.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

כמו שאמרו קודמיי, פשוט בזבוז של סאב מעולה :roll: .

 

יש לך כמה אופציות,

1.להוציא את הרוקפורד מהשינה העמוקה שלו ( מצטער אבל המגבר שלך עושה לו עוול ) ולחבר אותו למגבר שינצל אותו כמו שצריך.

 

2. במקום הרוקפורד להכניס את הסאונד אקסטרים שלפי דעתי הוא לא יותר מ300 RMS במקרה האופטימי ביותר.

 

3. למכור את המגבר ואת הסאונד אקסטרים ובכסף לבצע את אופציה מספר 1.

 

תרשה לי לציין כפי שנאמר פה ע"י Soundman אם תחבר את הרוקפורד למונו אמיתי ( כזה שנותן לפחות 700 RMS ) אתה לא תצטרך עוד סאב.

MX-5 NC

פורסם

למה? למה? למה? אתה קונה סאב כל כך מצויין (כי אין לו תאור אחר) ופשוט הורס לו את החיים אם המגבר הסיני הזה.

עדיף לך, כמו שאמרו פה כבר למכור את המגבר והסאב השני שלך ולהביא מונו חמוד.

או לחבר את הרמקולים למגבר הזה, ולהביא מונו בנוסף למגבר הזה. (כואב הלב שסאב כזה לא מנוצל היטב :cry: )

<-- זה היעד :evil:

פורסם

חחח זהו שזה לא סאב שקניתי

זה סאב של חבר שלי שהוא שם אצלי כי שאנחנו נוסעים ביחד אנחנו שומעים.

 

 

**הפורום הוא לא צ'אט. אנא כתוב ללא חחחחח.**

פורסם

אחלה חבר תאמין לי

אם אין לחבר הזה אוטו למה יש לו סאב כזה?

או שהוא בשלילה או שהוא השבית את האוטו.

חוצמזה כמו שקודמיי אמרו.

חבל על הסאב, תקנה לו מונובלוק ראוי!!!

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...