Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורים לרכב בהולנד ... מישהו מכיר ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי מישהו שמע ו\או מכיר חנות\סדנא לאביזרי\שיפורי רכב בהולנד ? רצוי בקרבת אמסטרדם.

 

אם לא , אז אולי מישהו יכול לעזור לי בחיפושים דרך האינטרנט .

 

תודה ...

 

עידו.

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם

http://www.madenoracing.com

 

אבל נדמה לי שהם מתעסקים באלפא בלבד... כך שתצטרך למכור את הGTI ולקנות 156 במקום :wink: .

אגב, אני אישית אוהב את ה"דברים" שלהם יותר מאשר אלה של "אוטו-דלתא" :)

 

* אולי שווה לך אפילו לשלוח להם מייל, ולבקש מהם המלצות על סדנאות לפיז'ו בהולנד :idea:

פורסם

הייתי שנה שעברה בהולנד..

והייתי שם באיזה פרבר, לא רחוק מאמסטרדם שם היה סדנאת שיפורים רצינית לפי התרשמות רישונית, גם מחוצה לה חנו מכוניות חלום, משופרות ברמה :!: , כנראה עבדו עליהם באותו מקום...

 

 

אני ישאל את אחי אם הוא זוכר איך קוראים למקום ואני יחזור אליך, אם זה באמת כמו שאני זוכר לא כל כך רחוק שווה לנסוע!

פורסם

אני אשמח לעוד פרטים , אם יש ...

 

עוד מישהו , בינתיים ???

 

אהה... ולגבי :

 

... כך שתצטרך למכור את הGTI ולקנות 156 במקום :wink:

 

 

 

 

NOT

 

 

לא שאני טוען שה-GTI עדיפה (ובואו לא נפתח על זה דיון , בבקשה...) , פשוט הרומן בינינו עדיין בשיאו ורחוק מלהיגמר ... אה כן , ויש גם הפרש "מזערי" בכסף שיהיה עליי להוסיף :oops:

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
... כך שתצטרך למכור את הGTI ולקנות 156 במקום :wink:

 

 

 

 

NOT

 

 

לא שאני טוען שה-GTI עדיפה (ובאו לא נפתח על זה דיון , בבקשה...) , פשוט הרומן בינינו עדיין בשיאו ורחוק מלהיגמר ... אה כן , ויש גם הפרש "מזערי" בכסף שיהיה עליי להוסיף :oops:

 

איש, זה היה בצחוק ---> :wink:

 

אגב, גמני לא הייתי מחליף 106GTI ב156 (בGTA הייתי מסכים, אם היית ממש לוחץ אותי לפינה :lol: ) - לפחות לא בשלב זה של חיי.

 

והתכוונתי ברצינות גמורה לגבי זה שתשלח לחבר'ה מMadeno Racing מייל, הם ממש נחמדים !! (הצקתי להם פעם בשאלות לגבי שיפורים ל145 שהיתה לי :lol: )

פורסם
איש, זה היה בצחוק ---> :wink:...

 

 

זה בסדר , קיבלתי בצחוק ... :lol:

 

 

והתכוונתי ברצינות גמורה לגבי זה שתשלח לחבר'ה מMadeno Racing מייל, הם ממש נחמדים !! (הצקתי להם פעם בשאלות לגבי שיפורים ל145 שהיתה לי)

 

בוצע , ממתין לתשובה .

 

תודה על העזרה .

 

:mm_yeah:

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

×
×
  • תוכן חדש...