Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסך כפתורים במכשירי פיוניר?


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

שמתי לב שבמכשירי פיוניר החדשים (להלן 2007) אין כפתורים בחזית הפאנלים. ז"א יש, אבל בקמצנות משהו.

כל פעולה ולו הכי פשוטה כרוכה בהכנסות לתוך תפריטים ותת-תפריטים, מה שמסבך את כל העניין וגרוע מכך - בלתי בטיחותי בעליל בזמן הנהיגה (או לחילופין, כנראה שלשם כך נועד השלט).

 

לא ברור לי מה מעצבי פיוניר ניסו לעשות, אך כנראה שחשיבות העיצוב גברה על הנדסת האנוש. לדעתי המכשירים של פיוניר היו מוצלחים ביותר בתחום הנדסת האנוש עם תפעול קל וברור ומסכים ידידותיים למשתמש (משהו בסגנון "נוקיה"). חבל שאין היום שום מכשיר איכותי שלהם שפשוט יחסית לתפעול. מה הרעיון שאם רוצים לעבור תחנה ברדיו צריך לשחק בכפתור ג'וייסטיק מעצבן שנגיעה אחת לא זהירה מכניסה אותך לתפריט שלא רצית להגיע אליו??

 

חבל.

 

אני לא בא לעודד כאן שרשור ירידות על פיוניר, אלא נקודה למחשבה לפני שאתם רוכשים מכשיר חדש.

 

מישהו מוכר 9650? :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין לי ניסיון עם המכשירים מהסדרה החדשה ביותר של פיוניר, חבל לראות שזה כך.

פיוניר ידועים כטובים בממשק נוח ותפעול קל.

איתמר, אתה מדבר על כל המכשירים מהסדרה החדשה של פיוניר או רק מכשיר ספציפי מסוים?

וכמו שאני מכיר את האנשים פה הם בטח יכתבו הודעות בסגנון "פיוניר זה חר*" וכדו'.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כולם, סדרה 5 ומעלה חסוכי-כפתורים. מעצבן.

עם זאת אני מוכרח לציין לטובה את השיפור בתצוגה, בעיקר בסדרה 7 שקיבלה מסך צבעוני והרבה יותר יפה מהמסך שלושה-צבעים-העלוב של המכשירים הגבוהים (8, 9) מלפני שנתיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, תראה את ההבדלים בין ה6850 לבין ה5850, ממש מעצבן.

5850 בעל כפתור בצד שמאל נגיש,נוח,ברור, להעברה וחיפוש בין תיקיות/שירים.

6850 כמו שתיארת, קמצנות בכפתורים, ממש לא ברור מה התכנון הלקוי הזה, פלצנים.

לפי דעתי רצוי וחובה שיהיה כפתור להרצה/חיפוש/העברה של שירים ותיקיות בלי ג'ויסטיק מעצבן וכפתור Pause ו Mute בעלי גישה נוחה.

 

בברכה.

מושיק, לקוח של פיוניר, שתמיד נהנה לראות איך מתעצבים על חברתו :):p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר פותחים שירשור על מכשירים עם הנדסת אנוש גרועה,

 

הזוכה שלי הוא 9853 ,

צריך לעצור בשוליים עם משולש אזהרה + 4 מאותתים , רק כדי להוסיף קצת טרבל .

 

לא יודע על מה הם חשבו כשציידו את המכשיר בצג רגיל, גלייד-טצ' נוראי ופונקציות של מעבורת חלל.

ZZR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי לא מזמן 5850. המכשיר מאוד יפה אבל סידור הכפתורים באמת לא נוח.

חץ ימני שמעביר שירים קדימה לא נוח ללחיצה והאצבה מתנגשת באיזשהו פלסטיק בולט.

חוץ מבורר העוצמה והחיצים של הדיפדוף, הכפתורים קטנים מדיי ולא רואים בכלל את הכיתוב עליהם אפילו באור יום. הבחור צדק שצריך לעצור בצד, להדליק ארבע וינקרים ולחפש כפתורים עם זכוכית מגדלת. :lol:

למרות הכל, כמו כל מכשירי פיוניר הוא חזק יחסית ללא הגברה והסאונד טוב. תאורה יפה שנראית ביום ובלילה.

לפניו היה לי פרמייר 740 שהיה הרבה יותר נוח למשתמש.

למזלי פיוניר לא משנים את השלטים שלהם והסידור כפתורים בהם נשאר אותו הדבר והוא דיי נוח, בגלל זה אני לרוב משתמש בשלט.

 

קבלו תמונה מוגדלת לפחות פי שניים מגודלו המקורי של הפאנל ועדיין לא ברור מה רשום על הכפתורים. הלכו על העיצוב ושכחו את העבודה שהמכשיר צריך להיות אורגונומי.

5850.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל מי שלא יודע אנגלית לא יבין מה רשום. אני מבין מה רשום גם מרחוק. כנראה שהראייה שלי (טפו טפו טפו בלי עין חמסה חמסה חמסה :lol: ) יותר טובה משלך. דבר שני, ה-5850 הוא בול כמו ה-4850 מבחינת החיצוניות ולי יש ניסיון עם ה-4850 והוא בכלל לא כזה מסורבל ומסובך.

לפני אחרון - אכן הסאונד נחמד, לא מהעילית אבל גם לא זבל ומתכתי כמו שחלק אומרים על פיוניר. סאונד טוב ולא אכפת לי גם אם הוא לא קרוב למקור, מי מבדיל בכלל?!

אחרון - הגודל של התמונה לא קרוב להיות פי שתיים מהגודל המקורי, הוא יותר גדול לא בהרבה מהגודל המקורי. זה היה סתם בשביל שתדע.

מה שרשמתי לא היה בכוונה לפתוח מלחמה נגדך או משהו אבל יש פה דברים שאתה לא כל כך צודק בקשר אליהם.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע בתור בוגר קורס טיכנות ב9830R ובוגר קורס טייס בכיוון ותיכנות אלפיין9855 ..

אני רוצה להגיד שה9853 לא כול כך קשה לעבודה העניין של הרגל.... אך אנחנו הישראלים כול כך עצלנים מה הפלא ש90 מכוניות שלנו אוטומט(סתם מישפט אני מסכים לגבי שתיכנון רדיו דיסק צריך להיות פשוט בכדי לאפשר לנהג להיתרכז בכביש ולא ברדיו):lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין ודוגל בדבר אחד והוא - חוברת שימוש !

עשו טובה תקראו אותה בהפעלה הראשונית ותראו איזה יופי את שולטים על המערכת

אני לא כל כך מבין איך אפשר להתחיל ולהתעסק עם רדיודיסק חדש ללא קריאה בריפרוף אפילו .

זה לא שאתם יצרתם את הרדיו אז שוב תקראו תשכילו ותודו לעצמכם אחר כך .

 

בברכה רוני

 

איתמר שמעתי שהתבאסת על כפתורי הרדיו שאינם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו אמר שקלריון מסובכים?

 

אני רואה שאנשים פה מסתבכים יותר עם הפיוניר כדי לעשות פעולה פשוטה.

בקלריון לפחות בשלי(646) אם כמובן קוראים טיפה את ההוראות ממש טיפה יודעים הכול והכול בלחיצת כפתור או שתיים.

 

בקיצור כמו שיגאל אמר לכו לקרוא את ההוראות:p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אכן מסכים עם הדעה של לקרוא את חוברת ההוראות וכו ..

אבל זה לא בהכרח העניין ..

אני מאמין שכולנו כאן יכולים לקרוא את המנואלים השונים ולדעת איך לתפעל את הפונקציות ואף ללמוד לעשות זאת בצורה עיוורת - אבל זאת לא הנקודה , הנקודה היא עד כמה פשוט וטריויאלי לבצע פעולה מסויימת וכמה חשובה הפונקציונליות של המכשיר .. ובעניין הזה כמו שאיתמר אמר , בשנים האחרונות יש ברמת העיקרון מגמה של הפחתה בחשיבות הפונקציונליות של המכשירים ומתן חשיבות יתרה לעיצוב שכנראה מוכר יותר ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר אתה צודק בעניין המכירות שמה לעשות כל שנה צריך לעלות ולא לדרוך במקום , כנראה שהעיצוב של הP8 תפס ולכן כל הסדרות החדשות הולכות בדרכו .

 

בנושא זה אין אנו יכולים לעשות משהו בדבר :\ באמר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...