Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באגי


zohar_clio
שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, אני רואה שאני צריך לחזור על כל הודעה שלי פעמיים....אז שיהיה יותר ברור :

 

אני לא יודע איך לבנות באגי בעצמי כרגע. אין לי את ה :

1. מקום

2. כלים

3. הכי חשוב - ידע

 

אני מתכוון ( אם אני הולך על זה) להעזר בבעל מקצוע וכמובן לשלם לו בהתאם. אלא אם יש לכם הצעה שלא חשבתי עליה שתוכל לעזור לי להוריד את העלויות.

 

בקשר למנוע - גם אני חושב שעדיף מנוע חיפושית, אלא אם הבעיה עם הקירור אוויר ממש קריטית. אם לא אין סיבה להחליף מנוע (אם רוצים עלויות נמוכות, ובאגי לא הכי מהיר ולא הכי מקצועי) בגלל כל הדברים שהוא גורר איתו.

 

ואם אתם רוצים לעזור, תעשו טובה, אל תגידו דברים כמו :

"משקל הבאגי נע בין 2 ל 2000 קילו"

"המחיר יהיה בין 4 שקל לאינסוף"

 

אמרתי כבר שאני מחפש משהו נחמד ומהיר להנאה, לא מקצועי ולא מושקע ברמה מטורפת. אז אם אתם באמת רוצים לעזור תנו מעכשיו הערכות קצת יותר מדויקות.

 

ותודה לכל העוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה?

הבאגי תעלה לך 5067.45 ש"ח בלי מע"מ או 5928.92 עם מע"מ.

שמח?

תבין אפילו האדם הכי מבין בעולם הנושא הזה לא יוכל להגיד לך עליות מדויקות (ובטח ובבטח שלא אני !!! )

 

בקשר ללבנות לבד הבעיה היחידה שיש לך זה מקום

בקשר לידע כבר בתגובתי הראשונה המלצתי לך על ספר מעולה שיפתור לך את הבעיה הנ"ל.

עם כלים אני בטוח שתסתדר.

אבל אני כבר רואה שאתה לא מהאנשים שנהנים לבנות לבד

ובקשר לעלויות גם את זה כתבתי לך שהכי זול יצא לך לקנות באגי מאדם שבנה אותה לעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, תודה בכל מקרה

 

אחרי התייעצות עם מישהו מהתחום החלטתי ללכת על בניה עצמית (שתידחה בכמה חודשים).

נחפש חיפושית במצב מכני מעולה וחיצוני גרוע, נוריד מה שצריך, נוסיף כלוב, ויהיה טוב. תודה על ההמלצות על הספרים, אני יתחיל לעבור עליהם בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אם אתה מעוניין בפרטים אני ידבר איתו

אז תיצור איתי קשר 058768760

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור אישי משעשע על "נסיון לבנות באגי",

הסיפור אמיתי לחלוטין :

 

בתקופה שהייתי בצבא, חרשתי המון את חולות ראשל"צ יחד עם 2 חברים שלי, במכוניות פרטיות (של ההורים). נסענו המון על שבילי עפר והתאמנו על זריקות זנב, סחיפות מהירות, פניות עם בלם יד ומה לא. השיגעון לעניין הגיע למימדים כאלו שהתקנו פרוג'קטור על הסובארו של חבר שלי בכדי להאיר למרחק רב יותר ויצאנו גם לנסיעות ליליות (וזה כבר באמת מאתגר).

 

אחרי שהבנו שיש גבול למה שאפשר לעשות עם (וגם ל-)רכב משפחתי, החלטנו לבנות באגי.

 

מצאנו סובארית במבנה טנדר עם מנוע 2 ציל' הממוקם מאחור וההנעה אחורית גם כן.

הרכב עמד במוסך כלשהו באזור התעשיה הישן בראשל"צ ובעל המוסך טען שאינו זקוק לו. אנחנו הסכמו לעזור לו להיפטר מה"מטרד" :wink:

 

מאחר ולא היה ברשותנו גרר ולרכב פרטי אסור לגרור רכב אחר, החלטנו שהפתרון הוא :

לגרור עם רכב אחר בשעה שלא סביר שניתפס.

השעה שנבחרה היתה 4:30 לפנות בוקר, הכנו משולש מעץ שיתחבר בבסיסו לפגוש האוחרי של הסובארו (ליאונה 1600 של חברת תדיראן :wink: ), והקודקוד חובר לחזית הרכב הנגרר.

אני נהגתי ברכב אחר והובלתי על מנת לצפות מבעוד מועד אם מגיעה ניידת ממול ולהסתיר את ה"עבריין" שנוסע מאחורי. חבר אחד נוהג בסובארו והחבר השלישי יושב בסובארית ומכוון אותה. כמו כן מאחר ולא היה מדובר בחיבור מקצועי לגרירה הוא נאלץ לבלום על מנת לא להתנגש ברכב שגורר אותו.

 

לקח לנו בערך שעתיים להגיע לקיבוץ חולדה, שם תוכנן לבנות את הבאגי והנסיעה עברה בשלום.

 

פירוק גוף הטנדר היה יחסית קל (מה שמעורר כמה סימני שאלה לגבי בטיחות הרכב במקור), ונשארנו בעקרון עם 2 קורות אורך, מנוע, צינורות קירור, מיכל דלק ריק, ו.... הגה.

הרכב המפורק אוכסן במקום כלשהו בקיבוץ.

 

בפעם הבאה שהגענו לשם בכדי להמשיך בעבודה, היה עלינו להעביר את הרכב למקום נוח יותר לעבודה. משולש הגרירה כבר לא היה ברשותנו וכן לרכב לא היה גוף להתחבר אליו.

משלא מצאנו דרך טובה יותר, החלטנו לדחוף אותו בעזרת הסובארו של חבר שלי.

זה התחיל יפה, אני יושב עם חבר שלי בסובארו, החבר השלישי יושב על הבאגי - על מיכל הדלק שממוקם בדיוק במרכז, אוחז בהגה ומכוון.

בהתחלה דחפנו לאט, לאט, ומשנגמרה הסבלנות, הגברנו מעט את הקצב.

היה משעשע לראות את ה"אין נוחות נסיעה" כשיושבים על מיכל הדלק ממתכת, כשראינו את חבר שלי מוקפץ על המיכל מכל גרגיר ואבן קטנטנה בשביל העפר.

המקום בו היינו אמורים לעבוד על הבאגי היה בקצה ירידה מתונה.

כאמור החבר שלי בעודו יושב על מיכל הדלק של באגי ואוחז בהגה נדחף בעדינות ומשהתחילה הירידה, הוא החל להדרדר בכוחות עצמו.

 

אלא, שאת הפואנטה עוד לא סיפרתי לכם !!

לבאגי לא היו בלמים !! את הדוושה פירקנו יחד עם גוף הרכב המקורי.

אופס :roll:

 

אז, הגיע השלב המשעשע...

חבר שלי ואני יושבים בסובארו ורואים לפנינו את החבר על הבאגי מתחיל להתרחק מאיתנו בכוחות עצמו בגלל הירידה ומתחילים לחשוב איך בדיוק הוא יעצור. מסתכלים אחד על השני ומתחילים לצחוק... :lol:

אלא שהרגע המשעשע באמת - טרם הגיע.

לקראת סוף הירידה, התנתק גלגל ההגה מהמוט אליו היה מחובר. כעת הנהג היה ללא בלמים וללא היגוי :lol:

חבר שלי ואני מתגלגלים מצחוק בסובארו שלו בעוד אנחנו רואים את החבר על הבאגי מחזיק בידו את גלגל ההגה שלא מחובר לכלום, מסובב מבטו לאחור ומסתכל אלינו במין נסיון לשאול "מה עושים ??".

נסינותיו של החבר שנהג בבאגי לחבר חזרה את גלגל ההגה למקומו עלו בתוהו.

עכשיו, תדמיינו לכם :

אדם היושב על מיכל הדלק של ריצפת רכב, מנסה לחבר את ההגה אל מוט היגוי שאינו מקובע למקומו אלא זז בחופשיות, תוך שהוא מקפץ במקומו מכל גרגיר בשביל העפר, ללא אפשרות לבלום, ומסתכל לאחור עם פרצוף מבוהל ... :lol::lol::lol:

 

בסוף הירדה היתה צומת T. מן הסתם החבר שלי בחר לפנות ימינה. אבל בלי הגה ובלמים, הוא נאלץ לשמור את הבחירה לעצמו, כי הבאגי כמובן המשיכה הישר אל תוך השדה, ושם נעצרה לבסוף.

הגענו מיד לאחר מכן לשאול לשלומו של החבר "נהג הבאגי", אלא שהוא רצה להרוג אותנו כשראה שאנחנו לא יכולים להפסיק לצחוק ...

בסוף הוא נשבר והחל לצחוק בעצמו :lol:

 

לרבות הימים הבאגי נזנחה ומעולם לא הגיע לכדי בניה ונסיעה.

כך, שהחבר שלנו היה למעשה היחיד שנהג בה, אם אפשר לקרוא לנסיעה בלי הגה ודוושות "נהיגה"...

 

את הזיכרון של מה שקרה באותו יום לעומת זאת, לעולם לא אוכל לשכוח !!

 

:lol:

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...

**עריכה - אם אתה מעוניין להציע רכב למכירה אנא פרסם הודעתך בהתאם לכללים בפורום המכירה ולא כאן בפורום הייעוץ ברכישה.

את שירותיך השונים ניתן לפרסם אך ורק בתשלום באתר ולא בשום שיטה אחרת, אם אתה מעוניין לפרסם בתשלום בפורום אנא פנה לכל אחר מחברי הנהלת הפורום לקבלת פרטים**

 

 

שלום

שמי ערן ואני מתעסק בבאגי כבר 9 שנים היום אני בן 26

בניתי 5 סוגים שונים של באגים מתוצרת עצמית עם מנועים שונים אפילו עם מנוע של פיאט אונו אחורי

 

יש לי המון ידע בתחום

 

אני בונה עכשיו באגי עם מנוע של אופנוע 1000 סמ"ק אף דז אר

 

הכל מתוכנת בסרטוט ממחשב בסוליט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור התמים שואל על ביטוח, ולא ראיתי אף אחד שהדגיש שלא רק שאי אפשר לעשות ביטוח לרכב ללא רישוי, הרי שמדובר פה ברכב לא-חוקי, לא-תקני, כמובן שאין מה להזכיר שכל נסיעה בו היא נסיעה ללא ביטוח וטסט.

 

בקיצור, אם תפס אותך שוטר, יש מצב לשלילת רשיון של איזה עשר שנים.

כמובן, אם תתנגש בשדה או בחולות ברכב אחר או בנהג מופרע על טרקטורון, או סתם בהולך רגל, יש מצב מצוין שאתה תצטרך לשלם להם פיצויים של מאות אלפי שקלים, תלוי בימי אשפוז/ ניתוחים והנזק לרכב שלהם וכו' (כמובן, אין לך ביטוח אז הפיצויים עליך).

נסיעה טובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...