Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הסעתי את אחותי לעבודה, ושמתי לב פתאום שהקלאצ' נהיה עוד יותר קשה ממה שהיה קודם.

עוד איכשהו הצלחתי להתרגל לחוזק שלו קודם, אבל עכשיו זה ממש מעצבן.

כל מי שנכנס לי לאוטו לפני זה, היה מתפלא איך אני נוסע ככה.

ועכשיו אני כבר לא יכול לעמוד בזה, כבר יש לי שרירים ברגל שמאל:D

 

הרכב: סקודה פליסיה 95

 

תעזרו לי בבקשה:?

פורסם
אם הכבל תקין וגירוז שלו לא עוזר אז הקלאץ' בסוף חייו.

 

אסור לגרז את הכבל של הקלאץ !

כי אז נוצר מצב, שאבק נדבק לכבל (בגלל הגריז), ואז

התנועה של הכבל, הולכת ונהרסת.

 

גם לי היה פעם קלאץ קשה

החלפתי כבל קלאץ - המצב לא השתפר.

החלפתי סט קלאץ של LUK - הקלאץ נהיה

הרבה יותר רך, וקל לתפעול.

פורסם
סט שכולל פלטה, דיסקת חיכוך ומיסב של SKF, עלה לי 900 שח.

עבודה - עוד 500 שח.

 

אני מאמין שזה ה-190 מ"מ. סט 200 מ"מ של LUK שכולל דיסק, פלטה ומיסב של LUK עולה באזור ה-1300 ש"ח.

Polo 16V

פורסם

תלך למוסך ותגיד לו שהקלאצ' קשה בצורה מפחידה ושיבדוק

מאיזה איזור אתה?

אם אתה מאזור המרכז (אני מפ"ת) אני יכול לסדר לך גם עבודה מקצועית בחלפים טובים וגם מחיר מיוחד :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...