Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך נוצר מצב שכזה?

 

ליבי יוצא אל האמא המסכנה שמבלי שיפרסמו כותרת ב YNET אף אחד לא סופר אותה.

 

לדעתי גם אם הספקולציות של הצבא היו נכונות לגבי התאבדות , לא היה נכון לחמוק מאחריות עליו.

 

 

 

שיחזור הביתה חי ונושם.

GOT סחוג?

פורסם

ולמה אתה חושב שמשהו השתנה מאז?

שלושת החטופים (בכוונה אני לא רושם את שמם), מישהו זוכר את שמותיהם - שם מלא של שלושתם? אני מנחש שנאלצתם לפשפש רגע בזכרון אם בכלל נזכרתם.

וגלעד שליט - ..."אוטוטו מגיע הבית"... אנחנו שומעים את זה כבר כמעט שנה (עוד מעט).

ומה עם זכריה באומל, כץ, פלדמן..... וכל שאר הנעדרים שהיו עימו? (סליחה, אבל גם אני לא זוכר את שמותיהם). רון ארד?

שכחנו (הפקרנו? :oops: ) את כולם.

בכוונה אני אומר אנחנו - לא המדינה, לא הצבא, אנחנו - כי האזרחים בארץ (אנחנו) הם כבשים - מהנהנים בראש להזדהות ויאוש אבל זורמים עם כל שאר הכבשים אחרי מנהיגות נטולת הנהגה (לפחות ב-30 שנים האחרונות).

לצערי זה לא ישתנה, זה רק יהפוך ליותר גרוע, יתווספו עוד שמות וגם אותם נשכח.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • 12 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אמש פורסם שגופתו של

זכריה באומל בישראל, היום הוא יבוא לקבורה יהיה זכרו ברוך.



מאז שפורסמה הידיעה אתמול צפה בזכרוני מילים מהשיר ארץ הצבי
"

אֶל עַם אֲשֶׁר לֹא יֶחֱשֶׁה

שֶׁאֶת בָּנָיו לֹא יַפְקִיר לְזָר, "

נכון, לקח (המון) זמן אך לעם ישראל יש זכרון ארוך.

פורסם

זוכרים אותו ואת האחרים אבל גם מבינים שיש מקרים שלא נזכה לראות אותם שוב בבית אם זה בגלל שאין קצה חוט, אם בגלל שאין שרידים ואם בגלל שהמחיר בלתי אפשרי.

 

כל מי שהיה לוחם ידע שיש סיכוי שלא יחזור. זה חלק מכללי המשחק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אמש פורסם שגופתו של

זכריה באומל בישראל, היום הוא יבוא לקבורה יהיה זכרו ברוך.



מאז שפורסמה הידיעה אתמול צפה בזכרוני מילים מהשיר ארץ הצבי

 

נכון, לקח (המון) זמן אך לעם ישראל יש זכרון ארוך.

 

אכן, לעם ישראל זכרון ארוך וזהו חלק מסוד כוחנו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...