Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריבת אופיס 2000 לדיסק. איך מבצעים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

ברשותי דיסק מקורי למהדרין של אופיס 2000 בעברית (עם מס' רישיון).

אני רוצה לשכפל את תכולת הדיסק לדיסק אחר צרוב, בעל 700 מגה. המטרה: במקרה פירמוט שאני יוכל להתקין את האופיס מהדיסק הצרוב ע"י אותו מס' רישיון בלי להשתמש כלל בדיסק המקורי.

 

איך מבצעים זאת?

יש לי את הנרו 6 וצורב ו- CD ROM באותו כונן (כונן אחד).

 

תודה מראש!

פורסם

אפשרות זאת טובה אם יש לי 2 כוננים במחשב, במצב כזה האחד קורא את תוכן הדיסק והשני צורב בו זמנית.

הבעיה שיש לי כונן אחד, כלומר עליי להעביר את תוכן הדיסק קודם לההרד דיסק, ורק אח"כ לצרוב אותו.

 

מצורפת תמונה מקופי דיסק.

פורסם

אפשר להעתיק גם עם כונן אחד. במהלך ההעתקה תתבקש להכניס בהתחלה את המקור, ואח"כ דיסק לצריבה.

(כמובן, המידע ישמר זמנית על ההרד דיסק)

:turn-l:
פורסם

כלומר אתה בעצם אומר שעליי להיכנס ל"קופי דיסק", להכניס את הדיסק המקורי וללחוץ Burn.

פעולת העתקת הקבצים מהדיסק המקורי תתחיל בהעברת הקבצים לההרד דיסק באופן זמני, וכשזאת תסתיים אני ידרש להכניס דיסק ריק ופעולת הצריבה תחל?

 

והאם דיסק של 700MB יספיק?

 

תודה מראש.

פורסם

כעקרון אפשר להוריד, אבל OFFICE ומערכת הפעלה אני לא מוריד משום מקום. אם אתה מסתבך יותר מדי עם זה ואתה גר באזור חיפה, דבר איתי ואני אביא לך דיסק עם אופיס צרוב. אם אתה לא גר בצפון, אפשר להתראות במפגשישי של מועדון החמש שרמת אביב.

פורסם

למה להוריד, יש לו את הדיסק, יש לו צורב, ואפילו יש לו NERO.

 

השאלה היא, למה לו אופיס 2000 ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...