Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי אתה האשם פה,אתה היתה צריך לבלום בחוזקה על מנת שהגיפ יוכל להשתלב בנתיב.

לא היתה צריך להתעסק במכונית שמאחור,במקרה והרכב שהיה מאחור היה נכנס בך הוא היה אשם על שהוא לא שמר מרחק.

העיקר שאתה בריא ושלם,מטעויות לומדים.

 

ובגלל אנשים כמוך בסוף יש את אלה שהם לא קשורים בכלל אבל נדפקים,יפה,תמשיך ככה!

פורסם
מי אמר שהי אוטו ממול?

בהחלט לא היה אוטו ממול.

חוצמזה שלא סיכנתי אף אחד וליפני שעליתי על המדרכה בדקתי וגיליתי שלא היו שם אנשים

:lol: :lol: :lol:

פורסם
מי אמר שהי אוטו ממול?

בהחלט לא היה אוטו ממול.

חוצמזה שלא סיכנתי אף אחד וליפני שעליתי על המדרכה בדקתי וגיליתי שלא היו שם אנשים

 

אני לא מתכוון לצחוק כמו קודמי, אלא להסב את תשומת לבך שאם היה לך זמן לבדוק שאין הפרעות על המדרכה, גם היה לך זמן למנוע את התאונה. זה הכל ניסיון, וזה יבוא לך עם הזמן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חבל שלא מלמדים - "תחקור עצמי" כשמלמדים נהיגה במדינה הזו.

אני לא יודע מה בדיוק קרה שם אבל נוטה להסכים עם קודמיי. כל ההתנהלות הזו שבה אתה עושה יו-טרן במקום לא פנוי, מעכב את התנועה, יש לך זמן גם לבדוק את המדרכה וגם את הנהג שמאחור, עולה על המדרכה (! - אם לא הבנת, אז המדרכה היא לא חלק מהכביש, כלומר - אתה לא אמור לנסוע שם!), לא נראית לי.

 

הדבר המסוכן ביותר שאתה/את עושה הוא לא ללמוד מטעות ולא לחשוב איפה אני לא הייתי בסדר ומה אוכל לעשות טוב יותר בפעם הבאה (מבלי קשר לנהגים האחרים - כולם הרי רשעים גמורים ואשמים בכל...).

 

בהצלחה בהמשך.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אתה יודע מה עושים כשרוצים לפרסס?

סוטים ימינה, עוצרים, נותנים לרכבים שמאחוריך לעבור, בודקים שאין תנועה מכיוון הנגדי, מפעילים איתות שמאלה, ורק אז מפרססים.

 

אם אין מקום לפרסס, תחפש כיכר קרובה, ותפרסס שם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

משהו חסר בסרט הזה,

 

אנחנו יודעים מה היה בפתיחה ויודעים גם איך הסרט הסתיים.

 

מה שחסר לנו זו העלילה ...

 

בכדי להבין זאת, צריך לשאול שאלה מאד מאד בסיסית.

 

מה מביא אדם הנוסע לתומו להגיע למצב בו הוא עוקף במקום בעייתי, צופר, מסכן את עצמו ומסכן אחרים, ולא במטרה לעקוף ולהמשיך הלאה אלא בכדי לנסות ולהעביר מסר מסוים ?

 

תחושת הבטן שלי היא שממקום מושבו של נהג הג'יפ זה נראה אחרת לגמרי. הכי קל זה לראות את הדברים מצד אחד, אבל נדמה לי שגם החבר שלנו כאן לא מצליח להתעלות על עצמו ולבחון כיצד הדברים נראים מנקודת מבטם של הנהגים האחרים.

 

נ.ב. - רוני, אני חושב שכדאי שתשקול מחדש את הטיפ שלך בעניין אחרויותו של הנהג מאחור במקרה של פגיעה כזו, מאחר וכדיוע לך גם מפגיעה מאחור אפשר להיפצע קשה מאד ואף למות !

 

 

דני G.

פורסם

 

נ.ב. - רוני, אני חושב שכדאי שתשקול מחדש את הטיפ שלך בעניין אחרויותו של הנהג מאחור במקרה של פגיעה כזו, מאחר וכדיוע לך גם מפגיעה מאחור אפשר להיפצע קשה מאד ואף למות !

 

 

דני G.

 

את הטיפ שלי, אם שמת לב או לא, סייגתי ל"מרבית המקרים". אני למשל תמיד דואג להעיף מבט במראה לקראת עצירה ברמזור, לשים לב אם איזה טוארג אימתני טס לעברי ב-100 קמ"ש. אבל אתה לא יכול בכל בלימה להביט אחורה, ובטח שלא בזמן שאתה צריך לבלום בחוזקה כדי לא להתנגש במישהו (לא שאני חושב שזה היה המקרה הזה).

 

בכל מקרה, כפי שאמרתי - במרבית המקרים הנהג מאחור מודע לאחריותו כלפי המכונית שלפניו, ולכן יעשה מאמץ שלא להתנגש בה. כמובן שאם יש זמן להביט לאחור זה מומלץ, אבל זה לא הדבר הראשון שצריך לעשות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא הבנתי למה נשארת במקביל אליו (או שאולי זה בכלל לא המקרה?)

תבלום, הג'יפ יעבור אותך ויחזור לכביש.

אם פחדת מהמכונית מאחורייך, אז היית מאיץ וגומר סיפור.

או שאולי נהג הג'יפ בא לשחק איתך והאט והאיץ לפי המהירות שלך (נשאר במקביל אלייך) מה שאני לא מאמין אבל הכל יכול להיות.

יכול להיות אולי שהוא חשב שאתה הוא זה שמשחק איתו, ואז הוא התחיל לפחד בנסיעה בנתיב בכיוון הנגדי ואמר "שיקפוץ לי אני עובר לימיני שיתפוצץ העולם"?

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם
אתה זה שעשית פה טעות חמורה ולא הג'יפ.

 

חובתך לאפשר לו לחזור לנתיב בביטחה, במידה ואין שוליים אתה חייב לבלום, לא הוא אשם וגם לא זה שמאחורייך (מה בדיוק הוא היה אמור לעשות? לזרוק על הג'יפ נעל?).

 

התאונה שלך נובעת מחוסר ניסיון, וכתוצאה מזה אתה נשארת במצב שבו נתת לרכבים האחרים להחליט בשבילך בעוד אתה בעצם היית הגורם המרכזי בכל הבלאגן הזה. אין כזה מצב של להישאר "פרווה" על הכביש, אתה צריך להחליט ומהר ולא לצפצף או לבלום חלש כדי לראות איך מי שמאחור מגיב. פשוט מאוד היית צריך לבלום בחוזקה, בטוח שמי שמאחורייך היה בולם ואם לא אז הוא אשם באי-שמירת מרחק.

 

אתה סתם מאשים פה את כל העולם, אני כמעט בטוח שנהג הג'יפ לא רצה להתנכל לך אלא ציפה שתיתן לו לחזור לנתיב כפי שהחוק מחייב אותך.

 

אתה רציני? ואתם נגררתם?

 

הבנאדם ניסה להוריד אותו מהכביש בברבריות והוא צריך עוד להתנצל?

באמת חבל שהוא לא רשם את מספר הג'יפ לשם שינוי המשטרה הייתה מועילה

 

גם אם ירביצו לכם תתנצלו?

 

די כבר...

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אם לא הבנתה שצריך לבלום,לא הייתה שוטה לצד.מקסימום היה משפשף אותך,הוא אשם,או שהיה פשוט נכנס ברכב שבה ממול.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

דני

תקרא עוד פעם ותבין

"הוא סטה לכיוון שלי וניסה להוריד אותי מהכביש" אתה באמת חושב שהכול בתמימות ובתום לב?

 

ותאמין או לא יש גם כאלה...(כנראה העולם לא מושלם כמו שחשבת:mm_wink: )

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ועוד משהו

 

לNEON הצעיר

היתה בסדר גמור,זה שעיכבת את התנועה בפרסה זה לא נורא (ותאמין לי אני נהג משאית כבדה גם)

זה שהוא חתך אותך בכוונה זה דבר שלא יעשה! ותזכור את זה!

אין שום הצדקה לסיכון חיי אדם!

 

מקווה שהנסיעות הבאות שלך יהיו יפות ורגועות וגם אם לא - תזכור שאין לאף אחד רשות לסכן את חייך

 

 

 

שלך,אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...