Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאונה הראשונה שלי, איזה כיף!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמח שיצאת בשלום,

אני מכיר מישהו שמצב נורא דומה מאד ביגר אותו ושינה אותו, אני בעצמי כמעט התהפכתי בעלייה לירושלים כשעפתי לנתיב הנגדי ב100 קמש (עכשיו שמו שם גדר)

למרות הכל העיקר שיצאת בריא ושלם, אני בטוח שפעם הבאה שתיקח הגה לידיים לא תרצה לעשות דברים מהסוג הזה.. אחרי שבנאדם כל כך קרוב ללאבד את הכל הוא מתחיל להעריך את כל מה שיש לו הרבה יותר.

תפיק את הלקח שלך מהמקרה והעיקר שמור על עצמך ועל סביבתך

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:x למרות מה שכתבת ולמרות זה שאתה מודה בטעותך, וזה שאתה אידיוט.

זה לא היה עוזר לאף אחד אם מחר בכותרת של העיתון היה "אימא והבת נהרגו, והנהג שגרם לתאונה (רוצח, בגלל שנכנסת במודעות על 100קמ"ש לסיבוב שאתה לא יודע שום דבר על נהיגה!!!) מודה שהוא אידיוט!!!

 

 

אני מצטער אבל על כמה שאני מכבד כל אחד בפורום הזה, ואותך, הדברים האלו חייבים לאמר!!

ואני שמח על זה שכולם יצאו מזה בשלום.

 

אנ י מקווה שאתה יושב בבית ועושה לעצמך מעין "יום כיפור" (חשבון נפש), ומכניס לעצמך טוב טוב לראש שיכולת לקפח חיים לחינם!

 

 

ואחרי שיעברו אני מעריך שבמצב כזה לפחות 3 חודשים שלילה, למרות שבגלל שאתה נהג חדש בהחלט יכול להיות שתקבל חצי שנה לפחות+תאוריה+טסט.

אתה הולך לעשות כמה קורסים בנהיגה נכונה, שתבין בדיוק מה הלך שם (בתאונה).

 

 

אני מצטער שאני כלכך בוטה, אבל לי כבר היתה תאונה שכמעט קיפחתי את החיים שלי ושל קרוב משפחה שלי, אני ראיתי את המוות בעניים ואני יודע איך זה, משאית פולטריילר שלא עצרה בעצור (בכביש חדש שכרגע בצומת הזו יש רמזורים), לקחה אותי איתה כשאני הייתי בערך על 100קמ"ש, ולא ציפיתי שהנהג לא יעצור לרגע, הנהג פחד לצאת מהמשאית כי הוא ראה במראה את הוולבו מרוסקת כשרוב האוטו מתחת למשאית.

אני מאמין שללא הוולבו ואינסטינט רגעי שלי לכוון את האוטו לצמיגים שלו בצורה כזו שלא יעלה עלי ורק יגרור אותי (גם ספק אם הייתי מצליח לחזור על זה שוב) גם המקרה הזה היה עושה כותרות בעיתון.

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני מבין מההודעה שלך שהפנמתה את הטעות שלך.

כל מה שנישאר לי לאמר זה, מזל שיצאתה בחיים ותרגיש טוב.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
נכנסת בפול טריילר ב 100 קמ"ש ?

ויוצאים מזה חיים ??

 

כן, כיוונתי את האוטו ברגע האחרון לצמיגים שלו, ממה שנאמר לי ע"י הבוחן אם הייתי נכנס בכל מקום אחר או הייתי בא במהירות יותר גבוהה (לפי החישובים שלהם הייתי על 80קמ"ש, שניות לפני התאונה ראיתי בסקאלה קצת מתחת ל-100קמ"ש) אז... הוולבו תלשה לפולטריילר את הסרן מעוצמת הפגיעה.

Finger's gonna kill me.

פורסם
:x למרות מה שכתבת ולמרות זה שאתה מודה בטעותך, וזה שאתה אידיוט.

זה לא היה עוזר לאף אחד אם מחר בכותרת של העיתון היה "אימא ושתי בנותיה נהרגו, והנהג שגרם לתאונה (רוצח, בגלל שנכנסת במודעות על 100קמ"ש לסיבוב שאתה לא יודע שום דבר על נהיגה!!!) מודה שהוא אידיוט!!!

 

 

אני מצטער אבל על כמה שאני מכבד כל אחד בפורום הזה, ואותך, הדברים האלו חייבים לאמר!!

ואני שמח על זה שכולם יצאו מזה בשלום.

 

אנ י מקווה שאתה יושב בבית ועושה לעצמך מעין "יום כיפור" (חשבון נפש), ומכניס לעצמך טוב טוב לראש שיכולת לקפח חיים לחינם!

 

 

ואחרי שיעברו אני מעריך שבמצב כזה לפחות 3 חודשים שלילה, למרות שבגלל שאתה נהג חדש בהחלט יכול להיות שתקבל חצי שנה לפחות+תאוריה+טסט.

אתה הולך לעשות כמה קורסים בנהיגה נכונה, שתבין בדיוק מה הלך שם (בתאונה).

 

 

אני מצטער שאני כלכך בוטה, אבל לי כבר היתה תאונה שכמעט קיפחתי את החיים שלי ושל קרוב משפחה שלי, אני ראיתי את המוות בעניים ואני יודע איך זה, משאית פולטריילר שלא עצרה בעצור (בכביש חדש שכרגע בצומת הזו יש רמזורים), לקחה אותי איתה כשאני הייתי בערך על 100קמ"ש, ולא ציפיתי שהנהג לא יעצור לרגע, הנהג פחד לצאת מהמשאית כי הוא ראה במראה את הוולבו מרוסקת כשרוב האוטו מתחת למשאית.

אני מאמין שללא הוולבו ואינסטינט רגעי שלי לכוון את האוטו לצמיגים שלו בצורה כזו שלא יעלה עלי ורק יגרור אותי (גם ספק אם הייתי מצליח לחזור על זה שוב) גם המקרה הזה היה עושה כותרות בעיתון.

 

 

עדי , עם כל הכבוד אתה לא יכול להשליך עליו דברים שקרו לך , נכון

יש להוקיע את תאונות הדרכים ותרבות הנהיגה הקלקלת , אבל זה שאתה מקלל אותו

וקורא לו אידיוט ,תאמין לי שלא עוזר , לא עוזר בכלל.

הוא עשה את הטעות שלו , הוא מודע לה , הוא קיבל שלל תגובות שליליות אבל קללות

לא יעזרו אחרי המקרה, כי המקרה עצמו ילמד אותו להבא.

אולי הכינוי "אידיוט " היה מתאים לפני המקרה אם הוא היה ידוע כמשתולל סדרתי.

 

אז נכון , הוא עשה טעות חמורה מאוד , אבל אל לנו לשכוח שאנחנו בסך הכל בני אדם

תאמין לי שאם הוא היה יודע את התוצאות הוא לא היה עושה את זה , לפחות לא בכביש ציבורי ... בגלל זה צריך הרתעה , ולא הרתעה כמו ברדיו "תוריד את הרגל מהגז"

 

עדי , אני מצטער לשמוע על התאונה שלך ושמח שיצאת בחיים , נכון אשמתו של דביר

נכון הוא חושב על זה טוב טוב , אני בטוח.

לקלל לא יעזור דבר.

לדבר כן , להבין , לנתח את המקרה למען שלא ישנה בעתיד לא אצלו ולא אצלנו

משתמשי הפורום , כל תר"ד פה מוסיף למלחמה בתאונות הדרכים .

אז אפשר להתבטאות אחרת ולא לקלל על כל אחד שטועה.

 

 

לירן

פורסם
הם צריכים לשלם מחירון משוקלל. צריך להתעקש. אני התעקשתי וזה עבד.

 

ול-RS6. התאונה הזאת נחשבת תאונה חמורה מאוד. אם אתה בטוח לחלוטין שמישהו שהיה יושב לידך היה מת, אז באותה מידה זה היית יכול להיות אתה אם הסובארו הייתה פוגעת בך מצד הנהג.

 

מה שאני מנסה להגיד זה, שהיית קרוב מאוד למות. תחשוב על זה.

 

רוני

 

בעיקרון, מסכים עם התגובה. דביר, היית מאווד קרוב למוות שלך, או של אחרים. תאר לך שהיה מישהו על הכביש, חוזר הביתה מאיזה יציאה כלשהי והולך בצד הכביש? נכון שזה לא קורה בדר"כ בכאלה שעות, אבל גם לא ציפית שמישהי תעיף אותך הצידה. באמת היית קרוב למוות שלך, חס וחלילה, ושל אחרים. ואני בטוח שהיה קשה לך להסתדר עם עצמך אחרי זה. אני לא יגיד לך שאתה אידיוט כי אתה לא לוקח את זה ברצינות, אני בטוח שאתה לוקח את זה בכל הרצינות שיש, למרות כל ההלצות שלך, פשוט תזהר להבא. יכול להיות שגם אם היית נכנס בסובארו יותר חזק אז היית משבית אותה....ואת החיים שלהם.

 

אגב, רוני, איזה אוטו השבת?

ובנוגע לוויכוח שלכם - לא! לא צריך לקבל מחירון משוקלל! לפי חוק שהיה, לא צריך להביא מחירון משוקלל. הייתה תביעה של מישהי נגד חברת הביטוח שרצו להוריד לה מהמחירון בגלל הק"מ הגבוה, ובסוף לא הורידו לה בגלל הוראת בית המשפט.

אצלנו כשהושבתה היגואר, קיבלנו מחירון פחות 10 אלף ש"ח. היגואר הייתה במצב דנדש, חוץ מק"מ גבוה, ועל זה הורידו לנו. (10 אלף זה אולי רבע מהאוטו שלי, אבל ביגואר זה לא כזה אחוז גבוה). אז אחר כך אבא שלי שמע על זה שהוא היה צריך לקבל מחירון מלא, הוא התרגז מן הסתם, אבל זה קרה לפני שידענו. כיום, צריך להילחם בשביל לקבל מחירון מלא. אבל זה עובד לשני הצדדים, ואם יש לכם ק"מ נמוך, אז לא תקבלו מעל מחירון....

Back to the original - NC again.

פורסם

עדי , עם כל הכבוד אתה לא יכול להשליך עליו דברים שקרו לך , נכון

יש להוקיע את תאונות הדרכים ותרבות הנהיגה הקלקלת , אבל זה שאתה מקלל אותו

וקורא לו אידיוט ,תאמין לי שלא עוזר , לא עוזר בכלל.

הוא עשה את הטעות שלו , הוא מודע לה , הוא קיבל שלל תגובות שליליות אבל קללות

לא יעזרו אחרי המקרה, כי המקרה עצמו ילמד אותו להבא.

אולי הכינוי "אידיוט " היה מתאים לפני המקרה אם הוא היה ידוע כמשתולל סדרתי.

 

אז נכון , הוא עשה טעות חמורה מאוד , אבל אל לנו לשכוח שאנחנו בסך הכל בני אדם

תאמין לי שאם הוא היה יודע את התוצאות הוא לא היה עושה את זה , לפחות לא בכביש ציבורי ... בגלל זה צריך הרתעה , ולא הרתעה כמו ברדיו "תוריד את הרגל מהגז"

 

עדי , אני מצטער לשמוע על התאונה שלך ושמח שיצאת בחיים , נכון אשמתו של דביר

נכון הוא חושב על זה טוב טוב , אני בטוח.

לקלל לא יעזור דבר.

לדבר כן , להבין , לנתח את המקרה למען שלא ישנה בעתיד לא אצלו ולא אצלנו

משתמשי הפורום , כל תר"ד פה מוסיף למלחמה בתאונות הדרכים .

אז אפשר להתבטאות אחרת ולא לקלל על כל אחד שטועה.

 

 

לירן

 

דבר ראשון לא קיללתי אותו, "אידיוט" זו לא קללה.

 

דבר שני, תראה...

בשעה טובה ומוצלחת, נכנסתי לסיבוב האהוב עליי

במהירות בלתי חוקית בעליל של 100 קמ"ש.

 

ישבתי כנראה טיפה רחוק מההגה, כי אני מכיר טוב את הסיבוב

ועשיתי אותו כבר עשרות פעמים במהירויות לא שפויות.

 

אולי הכינוי "אידיוט " היה מתאים לפני המקרה אם הוא היה ידוע כמשתולל סדרתי.

 

נהג חדש 9 חודש, שום עבירת תנועה.

 

שאני חושב על זה - היה שקוף שאני יעשה את התאונה הזאת.

למה לא מנעתי את עצמי? גורם ההדחקה. חשבתי שאני מסוגל להכל, ושאני יודע מה אני עושה.

לא צריך להגיע לתאונה כדי ללמוד לקח.

מי שלומד מאחרים הוא הכי חכם.

מהירות היא לא בשביל סיבוב, למי שאינו מאומן לכך במקצועיות!

 

אבל למה? למה אחרי?! למה לא לפני?!

אתה נמצא המון זמן בפורום שלנו ואנחנו מנסים לעלות כאן את המודעות, את הבטיחות את הזהירות את כל מה שקשור בדבר בצורה שתצלצל לכל אחד לפני מעשה בראש ללא הפסקה! ובלי שום קשר לנושא המהירות.

 

לירן אתה בפורום מאז שהוא נוסד, אתה מכיר את התגובות/הודעות וכו' שלי, אתה יודע שאני אחרון שיאבד את הכלים בתגובות/הודעות שלו, אבל כואב לי שאנחנו מנסים להשיג מטרה מסויימת בפורום הזה והכל בא לנו בפנים.

 

וד"א

אני השוותי את זה למה שקרה לי בגלל שאני מאמין שכשהאימא ראתה פתאם אחרי סיבוב מכונית עפה במהירות לכיוון שלה והיא חסרת אונים, אז כן כל חייה חלפו לפני עניה ובלי שהיא עשתה כלום, ואני ציינתי שאני מכיר את ההרגשה ואני יודע שהיא חלפה גם על דביר, וכל זה היה יכול להמנע בכלום.

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני לא כועס על אף אחד, והתגובה של עדי בסדר.

 

האמת שמאד קשה לי לעמוד על חומרת המעשה שלי.

 

אני אתן דוגמא קצת חריגה,

אבל זה כמו שביום השואה עצובים, אבל זה אף פעם לא יהיה מספיק.

 

אז אני את הלקח שלי הבנתי, ואין לי ספק שאני לא יסע בכזה אופן יותר,

אבל מבחינת ההבנה שסיכנתי חיים של אחרים, וניצלנו שלושתינו בנס,

קשה לי מאד.

 

עדי אתה צודק, זה היה צריך לבא לפני, בהחלט.

אין לי מה להגיד להגנתי, חוץ מתודה לאלוהים על שהציל אותי ואת השתיים,

וזה שהעונש שלי ימוצה ע"י משטרת ישראל ובית המשפט.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני לא כועס על אף אחד, והתגובה של עדי בסדר.

 

האמת שמאד קשה לי לעמוד על חומרת המעשה שלי.

 

אני אתן דוגמא קצת חריגה,

אבל זה כמו שביום השואה עצובים, אבל זה אף פעם לא יהיה מספיק.

 

אז אני את הלקח שלי הבנתי, ואין לי ספק שאני לא יסע בכזה אופן יותר,

אבל מבחינת ההבנה שסיכנתי חיים של אחרים, וניצלנו שלושתינו בנס,

קשה לי מאד.

 

עדי אתה צודק, זה היה צריך לבא לפני, בהחלט.

אין לי מה להגיד להגנתי, חוץ מתודה לאלוהים על שהציל אותי ואת השתיים,

וזה שהעונש שלי ימוצה ע"י משטרת ישראל ובית המשפט.

 

העונש שלך לא ימוצה ע"י משטרת ישראל ובית המשפט, השלילה היא סתם חרטה שתשכח ממנה כמה ימים אחרי שהיא תיגמר...

תעניש את עצמך בקנס של כמה מאות שקלים, ותלך לעשות קורס נהיגה נכונה!

Finger's gonna kill me.

פורסם

את זה תכננתי לעשות, ואני עדיין מעוניין.

 

מסיבות אישיות לא מתאפשר לי, לצערי.

אתה אולי סבלת מתאונה עם נפגעים, אבל היא לא היתה באשמתך.

 

לצאת מהאוטו ולראות ילדה בת 12 עם דם על הידיים,

למרות שהתברר בסוף שזה היה רק זכוכית, זה מבהיל רצח.

 

הבושה מהחברים, אתה חושב שזה קל שמתקשרים אליך חברים ושואלים

איך עשית חרא כזה, ואתה צריך לספר להם שאתה אהבל?

 

לצלצל להורים ולהגיד שהלך להם אוטו בשווי 45 אלף שקל, זה קל?

לראות את האנשים עוברים, מסתכלים, אומרים לעצמם בלב "הנה רוצח"

וממשיכי לנסוע, זה קל?

 

לראות את האוטו האהוב עליך, בחצי מהנפח שלו, זה קל?

הכי קרע לי את הלב, זה לראות את האמא תשושה ושואלת "לאן אתה ממהר, לא חבל?"

כאשר הילדה שלה בוכה לידה.

 

לא נראה לי שזה לא עונש מספק.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אהלן ,

דבר ראשון טוב שאתה ושאר האנשים בסדר .

 

עכשיו , אל תקח את זה אישי אבל ...

 

מי שהגיע מולך היה יכול להיות בפוטנציאל כל אמא / חברה / משפחה של כל אחד פה שהיית יכול להרוג ... כל להרוג !!! .... להרוג משפחות .

 

אני מקווה ששנה שנתיים שלילה תרגיע אותך .

 

אין לי משהו אישי נגדך אבל תחשוב מה היה קורה אם היית הורג משפחה ... אני מקווה שקצת נסיעה באוטובוסים תלמד אותך לקח .

 

והכי חשוב שכולם בסדר.

פורסם

עדי , עם כל הכבוד אתה לא יכול להשליך עליו דברים שקרו לך , נכון

יש להוקיע את תאונות הדרכים ותרבות הנהיגה הקלקלת , אבל זה שאתה מקלל אותו

וקורא לו אידיוט ,תאמין לי שלא עוזר , לא עוזר בכלל.

הוא עשה את הטעות שלו , הוא מודע לה , הוא קיבל שלל תגובות שליליות אבל קללות

לא יעזרו אחרי המקרה, כי המקרה עצמו ילמד אותו להבא.

אולי הכינוי "אידיוט " היה מתאים לפני המקרה אם הוא היה ידוע כמשתולל סדרתי.

 

אז נכון , הוא עשה טעות חמורה מאוד , אבל אל לנו לשכוח שאנחנו בסך הכל בני אדם

תאמין לי שאם הוא היה יודע את התוצאות הוא לא היה עושה את זה , לפחות לא בכביש ציבורי ... בגלל זה צריך הרתעה , ולא הרתעה כמו ברדיו "תוריד את הרגל מהגז"

 

עדי , אני מצטער לשמוע על התאונה שלך ושמח שיצאת בחיים , נכון אשמתו של דביר

נכון הוא חושב על זה טוב טוב , אני בטוח.

לקלל לא יעזור דבר.

לדבר כן , להבין , לנתח את המקרה למען שלא ישנה בעתיד לא אצלו ולא אצלנו

משתמשי הפורום , כל תר"ד פה מוסיף למלחמה בתאונות הדרכים .

אז אפשר להתבטאות אחרת ולא לקלל על כל אחד שטועה.

 

 

לירן

 

דבר ראשון לא קיללתי אותו, "אידיוט" זו לא קללה.

 

דבר שני, תראה...

בשעה טובה ומוצלחת, נכנסתי לסיבוב האהוב עליי

במהירות בלתי חוקית בעליל של 100 קמ"ש.

 

ישבתי כנראה טיפה רחוק מההגה, כי אני מכיר טוב את הסיבוב

ועשיתי אותו כבר עשרות פעמים במהירויות לא שפויות.

 

אולי הכינוי "אידיוט " היה מתאים לפני המקרה אם הוא היה ידוע כמשתולל סדרתי.

 

נהג חדש 9 חודש, שום עבירת תנועה.

 

שאני חושב על זה - היה שקוף שאני יעשה את התאונה הזאת.

למה לא מנעתי את עצמי? גורם ההדחקה. חשבתי שאני מסוגל להכל, ושאני יודע מה אני עושה.

לא צריך להגיע לתאונה כדי ללמוד לקח.

מי שלומד מאחרים הוא הכי חכם.

מהירות היא לא בשביל סיבוב, למי שאינו מאומן לכך במקצועיות!

 

אבל למה? למה אחרי?! למה לא לפני?!

אתה נמצא המון זמן בפורום שלנו ואנחנו מנסים לעלות כאן את המודעות, את הבטיחות את הזהירות את כל מה שקשור בדבר בצורה שתצלצל לכל אחד לפני מעשה בראש ללא הפסקה! ובלי שום קשר לנושא המהירות.

 

לירן אתה בפורום מאז שהוא נוסד, אתה מכיר את התגובות/הודעות וכו' שלי, אתה יודע שאני אחרון שיאבד את הכלים בתגובות/הודעות שלו, אבל כואב לי שאנחנו מנסים להשיג מטרה מסויימת בפורום הזה והכל בא לנו בפנים.

 

וד"א

אני השוותי את זה למה שקרה לי בגלל שאני מאמין שכשהאימא ראתה פתאם אחרי סיבוב מכונית עפה במהירות לכיוון שלה והיא חסרת אונים, אז כן כל חייה חלפו לפני עניה ובלי שהיא עשתה כלום, ואני ציינתי שאני מכיר את ההרגשה ואני יודע שהיא חלפה גם על דביר, וכל זה היה יכול להמנע בכלום.

 

 

לאחר התשובה המפורטת שלך אני מסכים איתך , אבל כמובן לתת עלבונות ( למרות

שאני בטוח שזה לא משהו אישי , אלא סערת הרגשות של אותו הרגע ) לא עוזרת לנו

מה שכן עוזר לנו אלו הדיונים על איך ניתן להמנע , איך ניתן לחנך שלהבא דבר כזה לא יישנה.

עדי אתה שואל למה לפני? , גם אני שואל , גם עשרות משפחות שחייהן קופחו.

מסתבר שבני אדם לא לומדים לפני..

הם צריכים את "המכה " הזו בשביל להבין.

 

אני מסכים איתך , שיש לנו מטרה מסויימת ולא רק לנו , אני בטוח שהמטרה הזו

כוללת את כולם , מניעת מוות! , מניעת תאונות הדרכים.

הפורום שלנו הוא לא אי תענוגות וורוד , הוא החיים האמיתיים , וכמו שיש פה אנשים

ששוחרים לתרבות נהיגה כך גם יש אנשים שעושים טעיויות ונוהגים החיפזון / לא באחראיות.

אנחנו צריכים להתמודד גם עם הרע לעיתים.

אני מבין אותך עדי , אני יודע מה עבר עליך גם אני חוויתי את החוויה הלא נעימה הזו.

 

בכל מקרה אני חושב שדביר למד את הלקח שלו.

ואני משער שהוא יקח קורס נהיגה , למרות שאני לא חושב שהקורס היה עוזר

לו במקרה הספציפי הזה , שכן הבעיה הייתה לא במיומנות שלו ., אלא במחשבה

וחוסר ההבנה , חוסר ההבנה לשים את היד על הדופק ולדעת שמדובר בסך הכל גם

בכלי רצח זדוני ביותר.

 

 

לירן.

פורסם
אהלן ,

דבר ראשון טוב שאתה ושאר האנשים בסדר .

 

עכשיו , אל תקח את זה אישי אבל ...

 

מי שהגיע מולך היה יכול להיות בפוטנציאל כל אמא / חברה / משפחה של כל אחד פה שהיית יכול להרוג ... כל להרוג !!! .... להרוג משפחות .

 

אני מקווה ששנה שנתיים שלילה תרגיע אותך .

 

אין לי משהו אישי נגדך אבל תחשוב מה היה קורה אם היית הורג משפחה ... אני מקווה שקצת נסיעה באוטובוסים תלמד אותך לקח .

 

והכי חשוב שכולם בסדר.

 

חוץ מההרגשה החרא, הצורך למשפט, הנזק שנעשה, השלילה שקיבלתי ואני אקבל,

אני חושב שזה מספיק.

 

אי אפשר להאשים כל אחד שגרם למצב מסוכן בניסיון לרצח.

ההבדל בין חומרת המעשה שלי, לחומרת המעשה של תאונה עם הרוגים,

הוא ההרוגים, כלומר בסיטיואציה אחרת, ההיתי עכשיו בכלא.

אבל לא נהרגו אנשים, ולכן יש לי הזדמנות להשתקם, ולהיות נהג טוב יותר

מ99% הנהגים שעל הכביש עכשיו.

 

כנראה מה שאתה כותב זה מזעם ולא ממחשבה עמוקה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...