Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאונה הראשונה שלי, איזה כיף!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמח שיצאת בשלום ....

אני לא ארד עליך כי גם אני עשיתי שטויות בחיי ואתה מכיר....

את הלקח שלי לקחתי ... למרות כל האזהרות הבנתי את ההשלכות רק כשראיתי את החיים עוברים לי מול העיניים ...

אני מקווה שגם אתה למדת מהתאונה שלך ... ותודה לאל שאף אחד לא נפצע פצעים קשים ..

 

קורס לנהיגה היינו צריכים לקחת אולי הפעם זה כן יצא לפועל ...

אבל העיקר הבריאות ...

 

ועכשיו איזה 3 חודשים באוטובוסים והכל מסתדר ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ועכשיו, רק כי אני יודע שאתה צריךשיגידו לך שלא היית בסדר ושינזפו בך(לא כי אתה לא יודע את זה כבר אלא כי אנשים במצב כזה לא רוצים שיגידו להם שהכל בסדר ואז רק הם ידעו בפנים שהיו לא בסדר אלא צריכים שינזפו בהם).

אז בקיצור: עשית מעשה מאוד טיפשי, סיכנת אחרים וגם את עצמך.

אני מתאר לעצמי שאתה מרגיש עם עצמך קשה מאוד ובעיקר כי אכן נפגעו. אני לא רוצה לדעת איך הרגשת בשניות שראית את הרכב עומד לפגוע בך בשניות אחרי שהוא פגע בך והבנת שאתה בסדר סה"כ אבל לא ידעת מה קורה ברכב השני.

 

לי קרה מקרה לפני 3 שנים שנסעתי בלילה בכביש שלא הכרתי, כביש בלי תאורה, כביש דו סיטרי עם נתיב לכל כיוון, מפותל, ונסעתי בשיירה איטית אחרי שני רכבים ואוטובוס והיה קו לבן, ברגע שהיה קו מקווקו יצאתי לעקיפה, כאשר לא היה רכב באופק ממול, לחצתי פול גז לקח לי הרבה זמן להגיע לצד האוטובוס, ואז אני קולט שהמקווקו הופך ללבן רצוף, במאיות שנייה שאני מנסה להחליט מה לעשות, אני כבר רואה לפני רכב מגיח מקטע שהכביש נמוך יותר(שדה ראיה מוגבל), בצד ימין שלי האוטובוס ומצד שמאל עצים ועוד רגע שמאל-חזיתי יהיה גם רכב. בלמתי תוך הצמדות כמה שאפשר לימין( עד האוטובוס) כאשר הרכב שהגיע מולי גם בולם אך ממשיך להתקרב במהירות, נשמעה מעין פגיעה והרכב ההוא נזרק לשוליים. אני כבר אחרי בלימה, טס לשוליים השמאליים לראות מה קרה.

אני יוצא מהאוטו ורץאל האוטו השני בפאניקה ומגלה שלמזלי לא קרה להם כלום. רצתי בחזרה לאוטו של אבא שלי הבאתי בקבוק מים, שתיתי והצאתי לשני הבחורים לשתות, הם היו עצבניים ואני מתאר לעצמי שרצו להרוג אותי במכות אחרי שכמעט הרגתי אותם.

בדקנו ומתברר שהפגיעה שקרתה הייתה של המראה שלהם בכנף הקדמית שלי, כאשר...א-י-ן ש-ר-י-ט-ה, רק האבק ירד אצלי ואצלם. פשוט מזל!!!.

מאז עד לפני חודש לא נסעתי על הכביש הזה, אלא רק דרך בן שמן( הכביש ההוא הוא מלטרון למודיעין).

 

1.למרות שכשיצאתי לעקיפה הקו היה מקווקו זה עדיין באשמתי כי לא הכרתי את הכביש!!!!.

2.מי יוצא לעקוף מכונית ואוטובוס עם מאגנום דיזל?????

3.אני לא יודע אם האינסטינקט שלי היה נכון או שגוי אבל את רוב הצלת המצב עשה הנהג השני, כי הוא ברח לשוליים ושמר למזלו על יציבות אישהו, אני רק זזתי כמה שיכולתי ימינה בתוך הנתיב שלו ובלמתי.

4.

[לא הייתה לי סבחנות - וזו אחת הטעויות הכי גדולות!!

מה שעצוב יותר הוא שכנראה שלא למדתי מספיק לקח כי תוך פחות מ48 שעות הייתי מעורב בתאונת שרשרת קלה כי לא שמרתי מרחק, כי נלחמתי על מקומי בפקק.

אבל אחרי זה עשיתי לעצמי קצת רפורמות בנהיגה, אבל לא מספיק.

והשנה לפני 3 חודשים, אחרי שזוג שכנים שלי נדרסו למוות בתוך העיר(ע"י נהג אוטובוס), התחלתי ליסוע עד קמ"ש50 בתוך מעלה אדומים.

 

לסיכום (נראה לי שיצאה לי התגובה הכי ארוכה בתולדות הפורום):

אני שמח שיצאת מזה במזל ושהנזק לאחרים הוא גם קטן יחסית לפוטנציאל.

לך תברך הגומל, תעשה לך חשבון נפש(יום כיפור, כמו שכבר אמרו פה)

והכי חשוב, תחזור למועדון הנהגים קצת יותר חכם והרבה יותר זהיר!!!

:-D


×
×
  • תוכן חדש...