Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאונה הראשונה שלי, איזה כיף!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאוד מצטער לשמוע.

 

מילא השמדה של רכב, מילא השמדה של רכב שלא שלך, אבל פצועים זה באמת באמת מדכא.

 

מזל שזה לא נגמר אחרת, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

 

אני רק יכול לאחל לכולם החלמה מהירה, אני בטוח שאת הלקח שלך אתה כבר תלמד לבד.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השלילה שלי ודאית?

 

נהג חדש 9 חודש, שום עבירת תנועה.

מהירות שהבוחן תנועה גילה - 80.

 

2 פצועות קל.

מה אתם אומרים?

 

חודש חודשיים שלוש שש?

יהיה קנס?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הכביש שיוצא ממספר אחד, עובר בבית זית ומגיע עד קרית משה

בתוך היער.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לדעתי תהיה...

מישהו מהשכבה שלי עשה השנה תאונה בערבה כשהוא נהג עם המשפחה וכיוון מראות תוך כדי נסיעה, סטה, תיקן יותר מדי, איבד שליטה והתהפך.

הנזק: זעזוע מוח לאחד ההורים, יד שבורה לילד וטוטאלוס לפיג'ו פארטנר.

העונש: שלילה לחודשיים + משפט ואולי נקודות, אבל אני לא בטוח בזה...

 

 

בנוסף יש התייקרות של הפוליסה בגלל עבר עם תאונה..

תקווה לטוב.. :roll:

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

אחי, אני באמת מצטער לשמוע!

 

מזל שיצאת בשלום, מזל שגם הבנות לא נפגעו כל כך.

 

אני לא חושב שאתה אידיוט יותר מכל אחד פה שאוהב לקחת סיבובים מהירים ולמתוח את גבול היכולת של עצמו ושל הרכב (כן כולנו אידיוטים) פשוט אני מקווה שמקרים כאלה באמת לא יישנו וכל אחד יעשה את כל מה שהוא יכול בשביל לוודא ב100000% שאם כבר הוא מסכן מישהו אז זה רק את עצמו.

 

להזכירכם, גם ב4 בבוקר יש מכוניות על הכביש.

 

 

מקווה שתחזור מהר לכביש, ולא תתן לתאונה להרוס לך את האהבה למכוניות ומהירות. אבל מי שזה בדם שלו, זה בדם שלו.

 

בהצלחה במשפט.

פורסם

מדובר בכביש הזה.

 

לבוקסר - אני יודע שאני אידיוט.

לעופר - אני בכלל לא לוקח בקלות, כבר כתבתי שזה היה סה"כ הדחקה.

גם אם ההיתי רוצה לקחת בקלות, אני לא יכול, כי לא רק אני נפגעתי.

 

מעניין, זו הפעם הראשונה שאני מגיב כאן, וכבר ידעת מה אני הולך להגיד?! :shock:

 

בדיעבד - כן, אתה אדיוט

מראש? ממש לא יודע, לא הייתי שם

 

סעו בזהירות

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

טוב שכולם יצאו שלמים. :!:

זה שעשית שטויות כשהמשפחה שלך באוטו היה מעשה מטומטם,אבל את זה כבר הבנת.

תבריא מהר ותחזור מאחורי ההגה.לכולם קורות תאונות,איך אתה מתגבר עליהן ולומד מהן זה מה שחשוב.

 

 

מה עוד הבוחן אמר? איך בדיוק הוא קבע שנסעת 80?

 

קוסטי.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

אז כך:

הבהרה - ההיתי לבד באוטו.

אם היה מישהו לידי, מותו היה ודאי, האוטו התקפל פנימה עד המוט הילוכים.

 

לא הגיע בוחן, אלא סייר.

 

היום נתתי עדות, קיבלתי שלילה לחודשיים.

הקצין שאל אותי אם אני מעדיף שהוא יחליט כבר עכשיו או שיחכה לעדות

הנהגת, אמרתי לו שישלול כבר עכשיו.

בסוף הוא הסביר לי שמה שעשיתי סידר אותי, כי כך במשפט השופט יתן לי חודשיים שלילה

(קנס הוא לא יכול לתת לי ולכן הוא יוסיף חודש - אני נחשב תלמיד/חייל)

בנוסף לחודשיים המנהלתיים.

 

אם לא ההיתי מקבל חודשיים מנהלתית, ההיתי צריך לעשות שוב טסט ותיאויה+ מלווה

ונהג חדש מהתחלה.

 

כנראה שיוסיפו לי שנה תקופת הנהג החדש.

 

מקווה שמישהו הפיק מזה תועלת, ולא יגיע למצב שלי.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הרכב כבר נגרר 3 שעות אחרי התאונה.

האוטו לא צולם, לא חשבתי על העניין.

 

בעקרון עד הקצה של התא כפפות האוטו מקופל כלפי פנים.

זה מהמכה מהסובארו.

מהתעלה כל התחתית של הטמבון נמעכה.

 

השמאי עדיין לא קבע טוטאל לוסט, ואני מאד מקווה שכך יהיה,

וזה די בטוח.

האם אתם חושבים שניתן למכור את המנוע אחרי תאונה כזאת, או לפחות חלקים ממנו?

 

הביטוח משלם למבוטח מחיר מחירון על טוטל לוסט? :?

 

ובקשר לעליה בפרמיה, עכשיו אני אמור לשלם תוספת בכל שנה?

אם אני יעבור לחברה אחרת, המצב עדיין לא ישתנה, נכון?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
הרכב כבר נגרר 3 שעות אחרי התאונה.

האוטו לא צולם, לא חשבתי על העניין.

 

בעקרון עד הקצה של התא כפפות האוטו מקופל כלפי פנים.

זה מהמכה מהסובארו.

מהתעלה כל התחתית של הטמבון נמעכה.

 

השמאי עדיין לא קבע טוטאל לוסט, ואני מאד מקווה שכך יהיה,

וזה די בטוח.

האם אתם חושבים שניתן למכור את המנוע אחרי תאונה כזאת, או לפחות חלקים ממנו?

 

הביטוח משלם למבוטח מחיר מחירון על טוטל לוסט? :?

 

הביטוח ישלם מחירון, אם כי לא בטוח אם משוקלל או לא. שווה להתעקש לדעתי.

ברכב שאני השבתתי שילמו מחירון לא משוקלל, וסבא שלי הפסיד כמה אלפים :cry: (רכב בן 9 עם איזה 45K ק"מ... שמור 100%)

 

אם אכן יש טוטל לוס- אז הביטוח משלם אבל הגרוטאה עוברת לבעלות חברת הביטוח ככה שאין לך מה למכור אחר כך כי זה לא שלך! הם במקרה הטוב ימכרו חלקים (מנוע, גלגלים שלא נפגעו, גלגל רזרבי, פלסטיקים של פנסים, דלתות, וכל דבר אחר) ובמקרה הרע הם "יישרו" את הרכב וימכרו אותו הלאה... :? אבל זו כבר הבעייה של הפראייר שיקנה את הרכב אחרי השיפוץ, לא שלך)

 

מה שכן - לדעתי עדיף שתלכו כבר לפרק כל תוספת לא-מקורית ששמתם ברכב - בעיקר רדיו, צ'יינג'ר, דיבורית וכאלו דברים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הם צריכים לשלם מחירון משוקלל. צריך להתעקש. אני התעקשתי וזה עבד.

 

ול-RS6. התאונה הזאת נחשבת תאונה חמורה מאוד. אם אתה בטוח לחלוטין שמישהו שהיה יושב לידך היה מת, אז באותה מידה זה היית יכול להיות אתה אם הסובארו הייתה פוגעת בך מצד הנהג.

 

מה שאני מנסה להגיד זה, שהיית קרוב מאוד למות. תחשוב על זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

RS 6 , אני מצטער לשמוע על התאונה .

נכון עשית טעות שיכלה לגרום למוות של חפי מפשע שרק רצו להגיע

הבייתה בשלום .

אבל יאמר לזכותך שאתה לוקח אחראיות ואומץ ומגיע לספר לנו כאן

על זה כל הכבוד לך , לכל אלו שאומרים שאין לו מה להתפאר וכו.

הוא לא התפאר , הוא פשוט רצה להתוודות בדרכו שלו .

התאונה חמורה מאוד , אני דיי בטוח שתלמד ממנה , אבל תאונות כדרכן

הם תאונות והגורם האנושי לפעמים נכשל..

 

 

לירן.


×
×
  • תוכן חדש...