Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ויסטה בהנחה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תהייה לכם אפשרות לרכוש את ויסטה (גירסא חוקית ולגיטימית לחלוטין) במחיר של 850 ש"ח לגרסת Home Premium או 1400 לגרסת Ultimate. הייתם רוכשים?



אני בודק כרגע כדאיות של ארגון קניה מרוכזת, אז תגידו לי אם אתם הייתם רוצים להשתתף.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוקי?? השתגעת??

 

עכשיו ברצינות - אתה רוצה להגיד, שמייקרוסופט עושים הנחה לקניות מרוכזות? ואני לא מדבר על ארגונים.

 

אגב, כמה זה עולה בדרך כלל?

Passt scho...

פורסם

ויסטה במחיר של 850 ש"ח לגרסת Home Premium או 1400 לגרסת Ultimate. הייתם רוכשים?

 

אה?!? :bugeyed: :bugeyed: :bugeyed:

1400 שקל?? המחשב שלי כולו לא עולה ככה, עם המדפסת, השולחן, והתמונה מאחורה.

 

לא התבלבלת עם המחירים בטעות?

פורסם

הוא לא התבלבל, המחירים אפילו יותר יקרים.

אין מה לעשות, מישהו צריך לשלם על כל הפיתוח ועל כל מי שמתמש בווינדואס פרוץ.

פורסם

early adopters, early adopters...

 

מחלה חשוכת מרפא? :-P

 

אגב, לאחרונה חוויתי נפילת לסת מאסיבית בעקבות בדיקה

של OPEN OFFICE. וואו. יציב!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מייקרוסופט עושים את הקניה המרוכזת, וכמה קומבינות יופעלו בעניין. למרות זאת הכל חוקי וכשר.



ותהיתי באמת כמה זה עולה בארץ בצורה רגילה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

נשמע לי כמו מחיר מופקע לחלוטין בשביל משהו שאנשים לא צריכים.

מה גם שרוב המחשבים היום (אלא אם כן קניתם את המחשב אתמול) חלשים מידי עבור המערכת ההפעלה הזאת.

כמו שאני אומר "סוס טוב לא מחליפים !" ובטח שלא לסוס צעיר וצולע שמגיע עם תג מחיר מופקע.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
נשמע לי כמו מחיר מופקע לחלוטין בשביל משהו שאנשים לא צריכים.

מה גם שרוב המחשבים היום (אלא אם כן קניתם את המחשב אתמול) חלשים מידי עבור המערכת ההפעלה הזאת.

כמו שאני אומר "סוס טוב לא מחליפים !" ובטח שלא לסוס צעיר וצולע שמגיע עם תג מחיר מופקע.

 

למעשה קניתי מחשב לפני שלושה ימים, שכבר כן תואם לויסטה, ואני כבר עובד שלושה ימים עם ויסטה, עד עכשיו עובד מצויין, אם הייתם מדברים על איזור ה300 שקל, הייתי קונה, אבל למען השם.

פורסם
למעשה קניתי מחשב לפני שלושה ימים, שכבר כן תואם לויסטה, ואני כבר עובד שלושה ימים עם ויסטה, עד עכשיו עובד מצויין, אם הייתם מדברים על איזור ה300 שקל, הייתי קונה, אבל למען השם.

 

מצטרף, יש לי P4 2800 עם 512MB זכרון, המחשב נרכש באיזור 2004 - מריץ את הווינדוס מעולה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

כל עוד שמדובר במחשב בבית ולא בעסק או משהו בסגנון, אני אעזר בשירותיו הנדיבים של הביטורנט, תודה על ההצעה בכל אופן :twisted::lol:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png


×
×
  • תוכן חדש...