Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מומלץ...

גם החום בארץ לא ככ יעשה להם טוב בקיץ ..

 

אז הנה תשובה לכל אלו אשר חושבים שעדיף מגבר מנורות לרכב לקבלת צליל חם ונעים מאשר איזה מגבר של אודיסון שיעשה את העבודה בלי כל הכאב ראש!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אף אחד מעולם לא אמר שמגבר מנורות יותר טוב.

מגבר מנורות מעגל את הסאונד. הוא מעקם ומעגל את העקומה, לכן הסאונד לרוב נשמע יותר רך וחמים.

שוב לדעתי ברכב בזמן נסיעה ושהוא לא רכב ב 300,000 ש"ח(לא רכבי ספורט ) ומעלה שהוא אטום טוב ולפני עבודות איטום אחרות לדעתי אין הרבה סיכוי לנצל כזה דבר.

לא ניסיתי, למי שיש כוח שינסה אני אשמח לשמוע. :)

 

לא הספקתי לקרוא את המאמר(המקורי לא החלקים שפה) השאלה שלי האם המגבר ביציאות שלו הוא מוגבר ע"י מנורות או הפרה הפנימי שלו הוא מה שמוגבר ע"י המונורות?

פורסם
אף אחד מעולם לא אמר שמגבר מנורות יותר טוב.

מגבר מנורות מעגל את הסאונד. הוא מעקם ומעגל את העקומה, לכן הסאונד לרוב נשמע יותר רך וחמים.

שוב לדעתי ברכב בזמן נסיעה ושהוא לא רכב ב 300,000 ש"ח(לא רכבי ספורט ) ומעלה שהוא אטום טוב ולפני עבודות איטום אחרות לדעתי אין הרבה סיכוי לנצל כזה דבר.

לא ניסיתי, למי שיש כוח שינסה אני אשמח לשמוע. :)

 

 

ועוד איך היו כאלו שאמרו..

אני רק מחכה שהם יקפצו על התר"ד הזה תראה מה יהיה כאן :twisted:

 

מגבר מנורות בתוך איזה מרצדס E, אודי A4/A6 וכו' נשמע רעיון טוב/אפשרי..אבל עדיין יהיה צורך בהמון איטום ובניות והשקעות אשר אנשים הקונים רכבים כאלו לרוב (בארץ לפחות) לא ישקיעו לעולם. כי מבחינתם הם הגיעו לשיא והמערכת המקורית של מרצדס היא "הכי הכי" נכון? :roll: או יותר גרוע יתקינו איזה 6 על 9 של פיונייאיס..

לא סתם אומרים: "אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים!" משפט גדול..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

יאללה כולם!! לקנות מיד!

 

איתמר :) סאחה על הסמלון החדש

 

מתחיל לגלות קצת פרטים על הפרוייקט שלך ,הא?:)

 

כל מה שצריך זה לאסוף את הסמלונים , כמו חידה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
יאללה כולם!! לקנות מיד!

 

איתמר :) סאחה על הסמלון החדש

מתחיל לגלות קצת פרטים על הפרוייקט שלך ,הא?:)

גם אני רציתי להאיר בנושא הנ"ל :lol:

ממש משחק כאן..

 

כל מה שצריך זה לאסוף את הסמלונים , כמו חידה:)

 

אגב אלי מה קונים? מממ מגבריי מנורות? יאללה! אבל רק לבית אפשר? :mrgreen: *ורק לטוויטרים*

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

דיברתי על הדרייברים + המגבר

אתם נראים כל כך מתלהבים

כאילו אפשר למצוא אותם בקיוסק הקרוב לביתך :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
דיברתי על הדרייברים + המגבר

אתם נראים כל כך מתלהבים

כאילו אפשר למצוא אותם בקיוסק הקרוב לביתך :)

 

אצלנו מוכרים ג'נסיס במכולת + מנורות חלופיות בין 25-100W (לא RMS) באיזה 2-5 ש"ח והן אף פעם לא חסרות במלאי :lol:

pain blue bulb.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אתם יכולים מצידי להמשיך ללגלג כמה שאתם רוצים , אם זה וזה וזה שאני חושש שאו שהוא קורווין או מישהו דומה לו , יכול לומר את זה על מגברי מנורות ,אז הוא לא יודע כלום על מגברי מנורות של היום , ובוודאי לא על הטובים שבהם . אלא אם כן יש לו קונרד ג'והנסון או אודיו ריסרץ' .

ולמנואל , ברגע שהמערכת תהיה מוכנה אני תמיד אשים באטלר לעומת אודיסון ונראה לבד מי יותר טוב

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אתם יכולים מצידי להמשיך ללגלג כמה שאתם רוצים , אם זה וזה וזה שאני חושש שאו שהוא קורווין או מישהו דומה לו , יכול לומר את זה על מגברי מנורות ,אז הוא לא יודע כלום על מגברי מנורות של היום , ובוודאי לא על הטובים שבהם . אלא אם כן יש לו קונרד ג'והנסון או אודיו ריסרץ' .

ולמנואל , ברגע שהמערכת תהיה מוכנה אני תמיד אשים באטלר לעומת אודיסון ונראה לבד מי יותר טוב

 

בברכה יהודה

 

אני אשמח לבוא להשמעת בכורה :twisted: ברשותך כמובן.

להביא את האודיסון איתי להשוואה?

מתיי בערך אתה אמור להתחיל קצת במעשים? להתחיל לאסוף רכיבים? למצוא מתקיניי על וכו'?

סתם שאני ידע לארגן לתאריך המתאים איזה VRX נחמד..

 

בהצלחה בהמשך..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אוגי יש נתונים נוספים על הדרייבר המדהים הזה ? יש מחיר ? מתי הוא מתחיל להיות מיוצר ? האם המידבאס גם של סקאןספיק או שלהם ?

בקיצור אם תוכל להרחיב נשמח מאוד

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

המיד/טוויטר זה דרייבר ידוע של THIEL (שמיוצר בבית הייצור לדרייברים שלהם שקרא ACCUTON). אפשר לשמוע אותו ברמקולים של THIEL והיבואן של THIEL בארץ הוא

http://www.al-audio.com

 

יש הרבה מידע אודות המיד/טוויטר הזה בסיקורים אודות הרמקולים לבית של THIEL.

 

המיד-באס נראה כמו מיד-באס "סטנדרטי" של ACCUTON אך נראה לי שהוא עבר מספר התאמות להתאים לסביבת רכב

http://www.madisound.com/cgi-bin/index.cgi?cart_id=3093712.21747&pid=1282

 

 

 

בכל מה שקשור למגבר. הוא לא כל כך יקר בהתחשב שמגבר המנורות, שנחשב, הטוב ביותר לרכב שהיה קיים עד שהג'נסיס הזה יצא לאור העולם הוא ה u-Dimension Fortissimo Artwork והבדלי המחיר לא כל כך גדולים - הגנסיס הוא 2*200.

http://www.caraudio-store.de/Fortissimo,Artwork,40,4x,100,Watt,rms,u-Dimension::::2941::::875375f7.html

 

http://www.caraudio-store.de/Fortissimo,Artwork,20,2x,150,Watt,rms,u-Dimension::::2940::::75c391a1.html

 

http://www.caraudio-store.de/Forte,20V,2x150,Watt,u-Dimension::::953::::1ae0ff95.html

 

מצורפות גם תמונות של הפורטיסמו כדי להזכיר שלא חסר מוצרים מעניינים שאני בטוח ש 99% מהאנשים בארץ ללא מודעים כלל על קיומם.

9421_3.jpg

7b5f_3.jpg

8829_3.jpg

8acd_3.jpg

8d7d_3.jpg

8303_3.jpg

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני לא חושב שתמצא היום מגבר מנורות "טהור" לרכב, גם חלק גדול ממגברי המנורות לשימוש ביתי אינם על טהרת המנורות. הנצילות של מגבר כזה תהיה בקנטים ואם הוא יותקן ברכב הוא יהיה הצגה נטו.

 

גם הפורטיסימו איננו מגבר מנורות "טהור".

 

 

סתם כדי לתת מושג מה המשמעות של מגבר מנורות "אמיתי", תעברו על הדף הזה:

http://www.audioresearch.com/REF110.pdf

צריכת חשמל במצב IDLE של מגבר 2*110 כזה היא "רק" 410 וואט והוא שוקל כמו ילד - 30 קילו.

 

אתם פשוט לא תיראו מגבר מנורות סדרתי "אמיתי" לרכב.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein


×
×
  • תוכן חדש...