Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשמע בשבילי קורבט זה מספיק אני לא צריך פרארי...

400 יורו נשמע קצת יותר נורמלי למרות שזה גם לא מי יודע מה מציאה

 

אתה בטח גם לא תעשה צניחה חופשית כי זה בזבוז כסף - בסוף מגיעים בדיוק לאן שהיינו בהתחלה - על הקרקע.

 

ואתה לא אוכל במסעדות כי בשביל מה לבזבז כסף מיותר על אוכל כשאפשר להכין בבית.

 

בקיצור - אתה עושה את השיקולים שלך, וחובבי נהיגה אמיתיים עושים את שלהם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, תודה, ושאלה נוספת:

היית במסלול ליד מדריד? אם כן, מהם התנאים הכלליים?

כבישי ראלי בקטאלוניה? לנהיגה ברכב שכור? ?

 

כמו כן, לפני מספר חודשים פרסם מישהו בפורום הודעה שאיני מוצא על אתר אמריקאי באינטרנט להשכרת מכוניות

מיוחדות בארה"ב - אם למישהו לינק לאתר, אשמח מאד לקבלו.

 

TaZoK כתב:

"למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול

ללכת לדברים הרבה יותר טובים"

 

ובכל זאת לא ברור לי למה שמישהו שלא מכיר אותי ולא יודע עלי דבר וחצי דבר יכתוב לי שאני מטומטם - אני מקווה שמדובר

בפליטת קולמוס הנובעת מתוך רצון טוב. 8)

פורסם
תשמע בשבילי קורבט זה מספיק אני לא צריך פרארי...

400 יורו נשמע קצת יותר נורמלי למרות שזה גם לא מי יודע מה מציאה

 

אתה בטח גם לא תעשה צניחה חופשית כי זה בזבוז כסף - בסוף מגיעים בדיוק לאן שהיינו בהתחלה - על הקרקע.

 

ואתה לא אוכל במסעדות כי בשביל מה לבזבז כסף מיותר על אוכל כשאפשר להכין בבית.

 

בקיצור - אתה עושה את השיקולים שלך, וחובבי נהיגה אמיתיים עושים את שלהם.

 

רוני

 

אתה יודע זה לא ממש אותו דבר... צניחה חופשית אי אפשר לעשות ביותר זול וזה חוויה שאי אפשר לעבור בדרך אחרת

 

גם באוכל אתה לא יכול להכין אוכל ברמה כזאת בבית...

 

לנסוע מהר אני יכול עם כל מכונית... בשביל להסתכל על המכונית אני יכול להסתכל בחו"ל ברחוב... אבל תאמין לי שגם מרצדס "פשוטה" אם תלחץ על הגז האוטבאן בגרמניה תיסע מהר אז מה שזה לא פרארי החוויה היא אותה אחת אלא אם אתה באמת מוכן לשלם את המחיר הזה בשביל עוד 2 שניות להאצה...

למה? ככה!

פורסם
לנסוע מהר אני יכול עם כל מכונית... בשביל להסתכל על המכונית אני יכול להסתכל בחו"ל ברחוב... אבל תאמין לי שגם מרצדס "פשוטה" אם תלחץ על הגז האוטבאן בגרמניה תיסע מהר אז מה שזה לא פרארי החוויה היא אותה אחת אלא אם אתה באמת מוכן לשלם את המחיר הזה בשביל עוד 2 שניות להאצה...

אז מסתבר שאתה ממש לא מבין על מה מדברים פה.

אם אתה תלך לשכור מכונית ספורט רק כדי לנסוע מהר - אז כדאי אולי שתיסע ברכבת.

יש באירופה רכבות שנוסעות 300 קמ"ש! מגניב, הא?

 

בהודעה הזאת שלך ממש חשפת את הבורות והרדידות שלך.

אם אתה חושב שההבדל בין לנהוג על מרצדס ללנהוג על פרארי הוא רק בתאוצה מהירה מעט יותר, אז עשה טובה לאנושות, ותחשוב טוב טוב בפעם הבאה לפני שאתה קורא מטומטם לבן אדם שכנראה הוא חובב רכב רציני "קצת" יותר ממך גם בהבנה וגם במוכנות להשקיע.

פורסם

אתה יודע זה לא ממש אותו דבר... צניחה חופשית אי אפשר לעשות ביותר זול וזה חוויה שאי אפשר לעבור בדרך אחרת

 

גם באוכל אתה לא יכול להכין אוכל ברמה כזאת בבית...

 

לנסוע מהר אני יכול עם כל מכונית... בשביל להסתכל על המכונית אני יכול להסתכל בחו"ל ברחוב... אבל תאמין לי שגם מרצדס "פשוטה" אם תלחץ על הגז האוטבאן בגרמניה תיסע מהר אז מה שזה לא פרארי החוויה היא אותה אחת אלא אם אתה באמת מוכן לשלם את המחיר הזה בשביל עוד 2 שניות להאצה...

 

טאזוק יקירי, זה בדיוק אותו הדבר. אני לא מתאר לעצמי שאתה אומר את מה שאתה אומר מתוך ניסיון ארוך על מכוניות חזקות בסגנון הפרארי, אז אני ממליץ לך לחשוב קצת לפני שאתה כותב דבר כזה.

 

ולא, אתה לא יכול לנסוע מהר כמו שאתה יכול לנסוע בפרארי, עם כל מכונית.

ולא, אני לא מאמין לך שגם מרצדס פשוטה באוטובאן תיסע מהר כמו פרארי, וחוץ מזה - אני לא אשכיר פרארי רק בשביל לנהוג באוטובאן.

 

החוויה שונה לחלוטין, וזה בכלל לא רק "עוד 2 שניות להאצה".

 

אה, וסתם בשביל הקטע, אם מדברים על האצה. פרארי 575 חדשה. מ-50 קמ"ש ועד 110. הילוך אחרון. 5.6 שניות. בהילוך שלישי זה לוקח בערך שניה וחצי.

 

לדניאל:

 

רוני, תודה, ושאלה נוספת:

היית במסלול ליד מדריד? אם כן, מהם התנאים הכלליים?

כבישי ראלי בקטאלוניה? לנהיגה ברכב שכור? ?

 

הייתי במסלול ליד ברצלונה - מסלול קטלוניה.

 

http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-889-280-1449827,00.html

 

אין הגבלת גיל במסלול למיטב ידיעתי. העלויות משתנות, כמה עשרות יורו לעלייה לחצי שעה שלמה.

 

על הכבישים אין בעיה לנסוע, נסה להצטייד במפה, הכי טובה זו של הראלי עצמו - מפרטת בדיוק את הסטייג'ים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...