Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התבקשתי ע"י בחור צעיר ואלו הם שני המשפטים היחידים שזכורים לו:

"...וחלומות מתוקים ינשלו אותך בפנים..."

"...ונגלה שהחיים יפים ואנשים ישרים..."

אלו שני המשפטים שהוא זוכר. לטענתו שיר שהיה מושמע מאד סוף שנה שעברה והלהקה מורכבת מחבר'ה צעירים (?). שירה ווקאלית והרמונית. תודה מראש.

פורסם

אוטומוביל

 

 

יונתן רוזן

 

מילים: יונתן רוזן

לחן: יונתן רוזן

 

 

אוטומוביל בחלום תתעורר יום ראשון

מה יש כאן לחשב שתירגע

גם בכל מה שתמצא

צריך כל יום לנסות

שוב להגשים חלומות עוד עוד....

כי כל מה שנחוץ זה רומן

להעביר את הזמן

ואם התמזל מזלך גם אהבה

 

אנטיגואה מחכה שם

נעבוד בחווה אם אין כסף אז מה נשיג? נמצא.

נדבר בשפה נלך כל בוקר לים

נטייל בעולם כמו ילד

 

כל מה שנחוץ זה רומן

להעביר את הזמן

ואם התמזל מזלך גם אהבה

וחלומות מתוקים ינשקו אותך בפנים

שוב נשיקות אחרונות סוף לדמעות.

 

אבא חוזר ואומר שאין מה למהר

שיום אחד נתעורר ונגלה שהחיים יפים

שאנשים נשארים ואנחנו רק העוברים כמו מים

 

כל מה שנחוץ זה רומן

להעביר את הזמן

ואם התמזל מזלך גם אהבה

וחלומות מתוקים ינשקו אותך בפנים

שוב נשיקות אחרונות סוף לדמעות.

 

בין חצרות תל אביב

ועד לפני האביב

חזרה אלי מחופשה שה שה שה שה שה

שהאוטומוביל נסע

ראיתי זיג של תקווה

זה מבלבל כמו חלום

אבל הכל נופל למקום.

 

מה שנחוץ זה רומן

להעביר את הזמן

ואם התמזל מזלך גם אהבה

וחלומות מתוקים

ינשקו אותך בפנים

שוב נשיקות אחרונות סוף לדמעות.

 

כי אנחנו רק העוברים כמו...

כמו מים זורמים

ויום אחד נתעורר ונגלה...

 

 

 

http://www.mp3music.co.il/

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

יש מצב שזה "יום מגניב בשופינג!" של רוני סופרסטאר.

 

שמים, בקשו רחמים עלי !

וחלומות מתוקים ינשלו אותך בפנים!

אם-יש בכם אל ולאל בכם נתיב -

ואני לא מצאתיו -

התפללו אתם עלי !

אני - לבי מת ואין עוד תפלה בשפתי,

וכבר אזלת יד אף-אין תקוה עוד -

עד-מתי, עד-אנה, עד-מתי?

 

התלין ! הא צואר - קום שחט !

ערפני ככלב, לך זרע עם-קרדום,

וכל-הארץ לי גרדום -

ואנחנו - אנחנו המעט !

דמי מתר - הך קדקד, ויזנק דם רצח,

דם יונק ושב על-כתנתך -

ולא ימח לנצח, לנצח.

 

ואם יש צדק - יופע מיד !

אך אם-אחרי השמדי מתחת רקיע

הצדק יופיע -

ימגר-נא כסאו לעד !

וברשע עולמים שמים ימקו;

אף-אתם לכו, זדים, בחמסכם זה

ובדמכם חיו והנקו.

ונגלה שהחיים יפים ואנשים ישרים.

 

וארור האומר: נקם !

נקמה כזאת, נקמת דם ילד קטן

עוד לא-ברא השטן -

ויקב הדם את-התהום !

יקב הדם עד תהומות מחשכים,

ואכל בחשך וחתר שם

כל-מוסדות הארץ הנמקים.

פורסם

מישהו מכיר את השיר סטרטר? אף אחד לא מכיר ואני מחפש כבר שנתיים.

(סטרטר בתור שם של בן אדם, לא סטרטר של רכב אם מישהו תהה על קנקני)

פורסם

אולי אתה מתכוון לז'אן פול סארטר? לא ז'אן קלוד סטארטר (הידוע גם בשם קלייד קולמן) ממציא הסטארטר אלא ז'אן פול סארטר, הפילוסוף והמחזאי.

שירים לשמם הוא לא כתב, אבל יש לו מחזות שהיו די ליריים. הזבובים לדוגמא.

אבל עזוב את הזבובים - בדלתיים סגורות בן זונה של מחזה.

מקווה שעזרתי.

פורסם

אישפוז, ביאליק מתהפך בקברו , או שגם אצלו החצוצרה נתביישה.

 

מישהו מכיר את השיר סטרטר? אף אחד לא מכיר ואני מחפש כבר שנתיים.

(סטרטר בתור שם של בן אדם, לא סטרטר של רכב אם מישהו תהה על קנקני)

 

 

הפסקנו לתהות על קנקנך, עברנו לתהות על מיקרוגלך ( לא רוגעלך. מיקרוגלך, יעני, המיקרוגל שלך).

 

אהוד בנאי - "ענה לי" (עוד פעם. בפעם הבאה אנקד עבורך. לא אנאלי , ענה לי). רצועה 8. אם לא תצליח לקרוא, הבעייה לא בסטארטר ומומלץ להחליף מצבר.

 

 

סטארטר

אהוד בנאי

 

 

מילים: יוסי אלפנט

לחן: אהוד בנאי

 

 

ישבתי אצל סטארטר עם מיכה השקט

כמו כל יום שלישי אחר הצהריים

לסטארטר היה מבט מאוד מסוים

יש על מה לדבר אמרו העיניים.

בין הילדים לבינינו גילה מסתובבת

מלטפת את סטארטר מחייכת בשקט

היא אוהבת אותו אהבה מטורפת

בשבילו היא מוכנה עיניים לתת.

סטארטר פתח ואמר ש''בעצם

החיים שלנו עכשיו זה לא פה ולא שם

נכון, לא חסר לנו כלום

אבל לחיות בקטן זה לא לעניין

מדובר בשוד כספות, מכה אחת ויחידה לכל החיים,

ויש לי איש מבפנים, המאבטח,

זה אשכרה להיכנס חלק עם מפתח''

 

והזמן נוסע, כי זה מה שזמן אמור לעשות

הזמן נוסע, כי זמן הוא זמן ואין הפסקות.

 

"זה שהמאבטח הוא לא משלנו'' אמרתי

"זה יביא צרות זה יעשה בלגן''.

"אתה חייב להודות'' חתכה אותי גילה

"שסטארטר גאון וזו תכנית לעניין.''

יום לפני המבצע אשתי קצת בלחץ

היא לא שקטה, היא אומרת, ואני מתעצבן,

"תסתכלי על גילה'' אני אומר לה "תסתכלי על גילה

וואלאק סטארטר הגאון ידע עם מי להתחתן.''

 

והזמן נוסע, כי זה מה שזמן אמור לעשות

הזמן נוסע, כי זמן הוא זמן ואין הפסקות.

 

השוד דפק כמו שעון בלי שום תקלות

כל הדרך הביתה לא הפסקנו לצחוק

אמרתי לאשתי שתתחיל לארוז

עוד יומיים שלושה עפים לניו יורק.

שעה לפני הטיסה דפיקה בדלת

עוצרים את שלושתנו ויש חקירה

"זה המאבטח שלך!'', צעקתי על סטארטר,

"אמרתי לכם הוא יביא משטרה!''

 

והזמן נוסע, כי זה מה שזמן אמור לעשות

הזמן נוסע, כי זמן הוא זמן ואין הפסקות.

 

עשר שנים בפנים לא ראיתי את סטארטר

לא שמעתי מגילה וגם לא מהשקט

כשיום אחרי השחרור בא וסיפר לי

את מה שקרה שם באמת:

"השוטר שעצר את שלושתנו

התקדם בחיים, היום הוא ראש תחנה

ולאשתו היפה, לא תאמין, קוראים גילה

אנחנו היינו מתנת חתונה...''

והזמן נעצר לכמעט דקותיים

הזמן נעצר ועמד גם הלב

יצאתי החוצה תפסתי מונית

וטסתי לבקר את סטארטר הכואב.

בהתחלה הוא לא העיז להביט לי בעיניים

אחר כך הרים את הראש וחייך

"הכסף וגילה הלכו'', הוא אמר,

"אבל איפה הזמן שהלך, איפה הזמן שהולך...''

 

הזמן נוסע, כי זה מה שזמן אמור לעשות

הזמן נוסע, כי זמן הוא זמן ואין הפסקות

פורסם

אשפוז - דווקא את על השחיטה?

 

אני הייתי הולכת על "אלוהים מרחם על ילדי הגן" של יהודה עמיחי...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אלוהים!! מאיפה אתה מכיר את השיר, שלח לי אותו באי מייל!

 

פעם חמש מאות. בפורום מותר לקרוא לי שמר.

אגב. קוראים לזה אי-מיול, לא אי מייל.

 

ויש לי את כל הדיסקים של אהוד בנאי (מלבד השלישי). מקוריים !

 

כן,זה אני שקונה דיסקים עדיין.

פורסם
פעם חמש מאות. בפורום מותר לקרוא לי שמר.

אגב. קוראים לזה אי-מיול, לא אי מייל.

 

ויש לי את כל הדיסקים של אהוד בנאי (מלבד השלישי). מקוריים !

 

כן,זה אני שקונה דיסקים עדיין.

תגיד, שמר, העשרתלאפים הודעות שרשומות לזכותך- זה יד אלוהים, או שמישהו הריץ את המונה קדימה, אם אתה מבין למה אני מתכוון?

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...