Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול בחוסמי החניות- עזרה ועצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעו, השבוע דיברו פה באחד השירשורים על אלה שחוסמים וכ"ו ורוני אמר שאני לא צודק בכך שהורדתי למישהו את האויר בגלגלים. טוב עכשיו זה שבר שיאים חדשים! שכן שלי חסם בבוקר את הכניסה לחניה, ועכשיו יש 205 אדומה שכבר 5 שעות חוסמת את הכניסה ונשבר לי הז*ין מאותם האנשים, אמא שלי רוצה לשים נייר על השמשה ולשפוך על זה דבק שיהיה כמו המדבקות האלה שקשה להוריד, אני רוצה בכלל לשבור לו את כל האוטו, אז לפני שאני נוקט בצעדים ברוטליים (לאחד שנידנדתי את הרכב והאזעקה לא הגיבה) אני מבקש מכם עיצות חוקיות ו"חוקיות" לטיפול במפגע במתמיד כי הפכו את הכניסה שלי לחניה לחניה ציבורית וזה עובר כל גבול!

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משטרה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הוצאת אוויר זה טיפשי - זה רק יגרום למכונית החוסמת להשאר במקומה.

 

מעבר לכך - אני מבקש בכל לשון של בקשה להמנע ממעשים לא חוקיים, כגון - שבירת הפנס באותה פינה של המכונית שחוסמת את הכניסה (בטענה שכך תרמוז לחוסם לגבי כוונתך), שבירת המראה של המכונית וזריקתה הרחק מהמקום (עם דגש על זריקה רחוקה, תוך המנעות מהשארת טביעות אצבעות למקרה שהבנאדם מקושר במשטרה - כאמור פלילי ואסור בתכלית האיסור), השארת דוקרן מתחת לצמיג, שיגרום למכונית להתפנצ'ר רק כשהוא ינסע (זה מאוד חמור, ובשום אופן אסור להשתמש באחד הדוקרנים שאספת כשעשית מילואים בשטחים) ובוודאי ובוודאי שאין למרוח כל חומר דוחה, דביק ומגעיל בצד הפנימי של ידיות פתיחת הדלתות של המכונית.

 

כפי שניתן להבין - אני מתנגד לכל האמור לעיל לחלוטין ומתנער ממעשים אלה!

 

מה שצריך לעשות זה לוותר על אותה פגישה שאתה ממהר אליה, להשאר בבית ולצלצל לעיריה, ולחכות כמה שעות שצריך עד שיגיעו (אלא אם זה לילה או שבת, ואז צריך לקרוא למשטרה, שאין להם בדרך כלל שום דבר יותר טוב לעשות והם מגיעים נורא נורא מהר).

 

ברור? :wink:

 

סתם. אני מוציא קיטור. צריך להתאמן בשליטה בכעסים... יש לי כבר את העיריה ב"חיוג מהיר".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

כבר לילה איפה העיריה עכשיו? ושוטר מה יעשה, יתן דוח כי אין לו אמצעי טיפולי אחר בבעיה.

גרר אני לא מוכן להוציא עליו שקל!

אולי אני אלמד לפרוץ דלתות וככה לדרדר מכוניות שחוסמות אותי?

אני רציני ביותר זה שובר שיאים פה וזה ממש מרתיח!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
גרר

 

זה גרר בקמץ (GRAR) או גרר בשווא (GRRR!!!)... כי שניהם תגובות מתאימות :lol:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
כבר לילה איפה העיריה עכשיו? ושוטר מה יעשה, יתן דוח כי אין לו אמצעי טיפולי אחר בבעיה.

גרר אני לא מוכן להוציא עליו שקל!

אולי אני אלמד לפרוץ דלתות וככה לדרדר מכוניות שחוסמות אותי?

אני רציני ביותר זה שובר שיאים פה וזה ממש מרתיח!

 

ניסית לפנות אליהם לפני שהחלטת שזה לא יעזור? מה יש לך להפסיד?

 

 

עם זה "ערס" מקות רצח :roflmao::hihi:

POWERD BY C....

פורסם
כבר לילה איפה העיריה עכשיו? ושוטר מה יעשה, יתן דוח כי אין לו אמצעי טיפולי אחר בבעיה.

גרר אני לא מוכן להוציא עליו שקל!

אולי אני אלמד לפרוץ דלתות וככה לדרדר מכוניות שחוסמות אותי?

אני רציני ביותר זה שובר שיאים פה וזה ממש מרתיח!

 

ניסית לפנות אליהם לפני שהחלטת שזה לא יעזור? מה יש לך להפסיד?

אני לא יודע מי בעל הפיג'ו, אבל הטויוטה היא של השכן, ולא אין לי סבלנות לפנות אליו כי הוא מגעיל ואין לי כוונה להיכנס לעימותים עם אנשים מגעילים.

(ככה זה שאתה גר בין תימנים דתיים שכופים עליך לא לעשות על האש בשבת, לבין פולנים "עם כסף" בבנק שחושבים שלהם מותק הכל וסליחה עם מי שזה פוגע בו כי זה פשוט המציאות שאני חי בה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני מודיע מראש. עצות אחיתופל הכוללות אלימות מילולית, או פיזית - ימחקו מידית.

אז אל תטרחו לרשום אותן פה אפילו.

 

תודה.

 

האם לזרוק בייצים זה בסדר ??? למרות הלחות עם החום שיש בחוץ זה יתייבש דיי טוב ואז זה גם מסריח וגם קשה לניקוי, אבל לא עושה שום נזק ומלבד ההשקעה המחנכת של הניקוי אין שום תופעות לוואי... בערך כמו המדבקות שקשה להוריד... לדעתי זה מתבקש וכך אני הייתי נוהג.

 

ינון.


×
×
  • תוכן חדש...