Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התפרסמו המשכרות של נהגי הראלי,ופטר (הווירטאוז דני :twisted: ) מרוויח הכי טוב מכולם, אחרי שסובארו חתמה איתו על חוזה לשנתיים בסכום קטן של 8 מליון דולררררררררר לעונה, ולא מדבור על פרסומות פה בסקנדנביה שזה בנוסף. ואחריו סבסטיאן לואב, ושלישי מרקוס גרונהולם. נראה לי שהוא מתחיל להזכיר את דיוד בקאם בכדורגל.אני רק מקווה שהוא יתחיל להראות מה שהוא יודע,ולהביא תוצאות. אולי כדאי לנו לפנות אליו שיממן לנו את האימונים :lol: .

 

וחברה המשיכו לנהוג בזהירות. זלמן

פורסם

בוא נאמר ככה

לא תמיד הטוב מכולם מרוויח הכי הרבה מכולם וזה בכל תחום

דעתי נחרצת

פטר סולברג בעיניי לא קורץ מחומר של אלופים והתוצאות מדברות בעד עצמן

פטר נהג מעולה, סגר אחלה חוזים ומרוויח (לבריאות), בינו לבין מרקוס או לואב היום יש הבדל.

ד"א אני גם חושב שסיטרואן C4 ואפילו הקסארה הקשישה טובה יותר מסוברו ופורד.

זלמן מה לעשות ,הסקנדינבים היום פחות טובים מהצרפתים:wave2:

מירוצי מכוניות

פורסם
פטר סולברג בעיניי לא קורץ מחומר של אלופים והתוצאות מדברות בעד עצמן

אני מסכים עם המשפט הזה.

ציטוט מגיליון 93 של הגה: "אין ספק שמי שלוקח השנה את תואר אכזבת השנה, ובגדול, הוא פטר סולבורג. רבות דובר על כך שמכונית הסובארו לא סיפקה השנה את הסחורה, וככל הנראה זה נכון. אבל לצד זה יכול מאוד להיות שהסיפור הקטן הבא גם יכול להסביר את הכישלון הצורב: בשבועיים שחלפו בין ראלי אוסטרליה לראלי ניו זילנד, בזמן שגרונהולם טחן את המכונית שלו בסדרה קשה של אימונים, ישב לו אדון סולבורג על חוף הים של האי באלי באינדונזיה ותפס צבע. איך אמר פעם המשורר הלאומי? ככה לא בונים חומה!"

פורסם

דני פגעת בי קשות :silly::2gunfire:

 

XENON שלום גם לך, נראה לך שקבוצה כמו סובארו היתה נותנת לפטר לשכב על חוף הים אם הם היו צריכים אותו לנסיונות באוטו? ב בקשר לפתגם שלך, אז גם לי יש אחד, במידה ויש לך משפחה וילדים, ואתה לא נמצא בסביבה לראות אותם גדלים??אז הפסדת את החלק החשוב שלך בחיים. בזמנו גם צילמו את שומאכר בכל מיני פוזות על חוף הים,זה אומר שהוא לא נצח?

 

 

ודני המשיך לנהוג בזהירות:ladysman:

פורסם

מזכיר את דיוויד בקהאם? רק אם הוא יעבור ל-NASCAR תמורת איזה 250 מיליון דולר :wink:

 

יש לי התחושה שכמו אצל כל ספורטאי מהליגה הבכירה, את מירב הכסף שלהם החבר'ה האלה עושים מפרסומות. לואב הוא כוכב כל כך ענק בצרפת שלא מן הנמנע שהוא מרוויח מיליוני יורו רבים מפרסומות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זלמן

עזוב אותך משטויות, גם אתה יודע שהצרפתים היום עברו את הסקנדינבים אפילו בראלי רייד:roll:

שלא נדבר על אופנועים.

הגיע הזמן שתחזור לארץ קר בנורבגייה !!!!!8)

מירוצי מכוניות

×
×
  • תוכן חדש...