Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהמפגש בקניון איילון 8.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה היא למה מצולמות שם כל הזמן גולף .1.4 ורנו קליאו RN ?

 

אפשר לדעת למה אתה מזלזל בקליאו 1.4?!?!

אני לא כל כך בטוח שה 206 XR שלך מגיע מ 100-0 יותר מהר.

אז מה אם יש לך עיצוב מוחצן ושיש לך רכב חדיש והרבה יותר יציבות.

בסופו של דבר...

עדין הקליאו לא רואה אותך ממטר :hihi: ...

 

אלעד :wave:

 

מישהו הביע זלזול?

 

אני לא מתיימר להתלהב משום דבר ומודע לכל החסרונות של ה206 שלי, ומודע לכך שאם נצא לרייסים , ואנחנו לא מהסיבה הפשוטה שאני לא צריך להעלות את רמת האגו שלי והביטחון העצמי שלי ע"י רייס, אתה תיקח בכל מצב שהוא.

 

פשוט עניין אותי לדעת למה היא מופיעה כ"כ הרבה פעמים. בד"כ מי שמעלה תמונות ממפגשים מעלה תמונות של רכבים מיוחדים ויחסית נדירים, ולא סתם 206 קליאו RN/ RT או אפילו RXT שבעליהן מתיימר לעלות בעלים של רכב ספורטיבי, יוצא מהחנייה של המפגש ע"י לחיצות חזקות על הגז על מנת לנסות לעשות רושם ולקבל תשומת לב.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ראיתי אותה אני פשוט לא מצליח להבין מה הולך לה בפנים ... לבן אדם 3 מערכות (בשביל מה?)

יש לו שם מיליון שעונים .....

ראיתה איזה גלגלים ישלו איך הוא מצליח להזיז אותם בכלל מה הולך לו מתחת למכסה

 

 

סתאם אוטו מוגזם שיצא מפרופורציות....כל האוטו זה רק פוזה, יש לו שם 15 סקלות וכולם מוכפלות.. כפתורי NOS עלאק.... יש עוד רנו 5, רק שהיא באמת חיה רעה..

רנו alphain.... מישהו ראה אותה?? היא גם באה למפגשים של יום שישי לפעמים..

המנוע שלה יושב על המושבים האחוריים ! ! ! :)

פורסם

אני מודה לך על ההערכה...

ותאמין לי שגם אם אתה הייתה משקיע ומשפר את הרכב שלך גם אתה הייתה "יוצא" מהמפגש בלחיצות...

אחרת למה עשיתה את כל העניין?!?!

 

בני האדם חיים על פוזות ודאווינים אחרת הם לא היה אכפת להם מהמראה שלהם ושל רכבם של הבית שהם גרים בו...

 

ד.א שלא תבין אותי לא נכון...

אני חולה על 206שים אחלה אוטו ואם יהייה לי כסף אני בטוח שאקנה לי אחת כזאת XS לבנה 3 דלתות מממממ....יאאאמייי!!!

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
אני מודה לך על ההערכה...

ותאמין לי שגם אם אתה הייתה משקיע ומשפר את הרכב שלך גם אתה הייתה "יוצא" מהמפגש בלחיצות...

אחרת למה עשיתה את כל העניין?!?!

 

בני האדם חיים על פוזות ודאווינים אחרת הם לא היה אכפת להם מהמראה שלהם ושל רכבם של הבית שהם גרים בו...

 

ד.א שלא תבין אותי לא נכון...

אני חולה על 206שים אחלה אוטו ואם יהייה לי כסף אני בטוח שאקנה לי אחת כזאת XS לבנה 3 דלתות מממממ....יאאאמייי!!!

 

אלעד.

 

 

 

 

זה לא נכון בגרוש!! איכפת לאנשים איפה הם גרים ועל איזה אוטו הם נוסעים לא רק

בגלל הדאווינים... אלה שבן אדם שואף תמיד לחיות ב-style..... ותאמין לי שהרבה אבל הרבה יותר כיף לנהוג על אוטו שעשית בו בידיוק מה שאתה אוהב....

פורסם

אפשר להסביר את המאזדה ... הרכב הוא רכב אוטומת ? הוא עשה משהו חוץ מפלסטיקה ואגזוז?

איזה אפשרויות יש לו כבר?

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם
אפשר להסביר את המאזדה ... הרכב הוא רכב אוטומת ? הוא עשה משהו חוץ מפלסטיקה ואגזוז?

איזה אפשרויות יש לו כבר?

 

 

זה נראה קצת כמו עוד אחת מעבודות הפוטושופ,

נראה לי גם על פי הבדלי הצבע בין הכנף השמאלית לשאר המרכב שהלאנטיס חוותה מכה די רצינית בפח.

 

חוץ מפלסטיק ואגזוז הוא גם עשה מגזניום, חור בגג (אולי סטנדרט -לא יודע, כי זה אמור להיות 1600 אוטומטית ע"פ הפלסטיקים החיצוניים) והשחיר חלונות.

 

אולי זה לאנטיס משטרתית, כמו הראלי המשטרתית :?:

פורסם

איזה חטא לכסות את הפנסים של ההונדה הטצ'בק

 

צריך לשים גרביונים

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
הורגת אותי הלאנטיס המטרפת כל פעם מחדש!

וגורמת לי לשאול תמיד ל-מ-ה?

 

הבן אדם רצה לעשות את הרכב שלו יפה, וזו היתה החלטתו.

 

מה איכפת לך מה ולמה?

פורסם
הורגת אותי הלאנטיס המטרפת כל פעם מחדש!

וגורמת לי לשאול תמיד ל-מ-ה?

 

הבן אדם רצה לעשות את הרכב שלו יפה, וזו היתה החלטתו.

 

מה איכפת לך מה ולמה?

 

לא אכפית לי פשוט בכסף הזה הוא יכל לקנות רכב הרבה יותר נורמלי .

פורסם
אני מודה לך על ההערכה...

ותאמין לי שגם אם אתה הייתה משקיע ומשפר את הרכב שלך גם אתה הייתה "יוצא" מהמפגש בלחיצות...

אחרת למה עשיתה את כל העניין?!?!

 

בני האדם חיים על פוזות ודאווינים אחרת הם לא היה אכפת להם מהמראה שלהם ושל רכבם של הבית שהם גרים בו...

 

ד.א שלא תבין אותי לא נכון...

אני חולה על 206שים אחלה אוטו ואם יהייה לי כסף אני בטוח שאקנה לי אחת כזאת XS לבנה 3 דלתות מממממ....יאאאמייי!!!

 

אלעד.

 

זה שסבלת מחצ"ב לא אומר ששאר האנשים שבאים למפגש צריכים לסבול מזה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

האם ה-RS הלבנה היא של יאשה?! :D (זו RS בכלל)?

 

 

:shock:

 

:shock:

 

:shock:

 

רק עכשיו אני רואה את זה

 

גלעד , ברח כל עוד אתה יכול

 

( ואין לי RS יש לי 1.3 בלי קיט מהמם כזה ובכלל RS זה לא אוודי ? )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ער-ASS, ליאשה? הצחקת אותי...

הבחור נוהג על ברנדה ברזיל חבוטה. נדמה לי שיד ראשונה זה משרד החקלאות או משהו.

מספיק כבר עם כל המיתוסים האלו של - "לזה יש TI" "להוא יש NOS" "לאישפוז יש זין של חמור". חלאס עם כל הקשקושים הלא מבוססים האלו. טוב, נו, חוץ מהאחרון.

 

ובקשר לתמונות - אני גם התפלאתי קצת על כמות המכוניות שצולמו, שבכמותן אני נתקל בחניה של הסופר, ולעומת זאת על זה שלא צולמו כמה מכוניות די מעניינות - כמו לדוגמא הפיאט של מומי, האינטגרלה, וכמה PSIים שבצבץ להן אינטרקולר מפה ומשם...

 

והערה אחרונה - אני בטוח שהקולט בטמוביל הגעילה אפילו את הדגים המתים בירקון שליד.

מה זה הגלים האלו על המכסה מנוע? והכנף הלא פרופורציונלית שחצי מוסתרת מתחת לספויילר בגודל כף של שופל מעליה?

האוטו לא פרופורציונלי, לא בטוב טעם ולמרות שטיב העבודה הטכנית הוא לא רע - הוא פשוט מכוער לאללה.

פורסם

כל הדיבורים על הCOLT ואף אחד לא הבין את המטרה שלה...

החבר'ה מRADIO CITY פשוט רצו תשומת לב. והם קיבלו אותה בענק. עכשיו האנשים מכירים גם את השם שלהם. (תעזבו את הבדיחות על האיכות של השם שלהם בצד... העיקר שהם יצרו מודעות כלשהי)

:-)

פורסם
כל הדיבורים על הCOLT ואף אחד לא הבין את המטרה שלה...

החבר'ה מRADIO CITY פשוט רצו תשומת לב. והם קיבלו אותה בענק. עכשיו האנשים מכירים גם את השם שלהם. (תעזבו את הבדיחות על האיכות של השם שלהם בצד... העיקר שהם יצרו מודעות כלשהי)

 

 

צודק,כל הסיפור של רדיו סיטי זה לבוא למפגש ולעשות פירסום...

של מערכות, צביעת הרכב ואביזרים לרכב.....

(מי שראה את האמברקס שלא מבין אותי.. רק 150 ש"ח!!!)


×
×
  • תוכן חדש...