Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהמפגש בקניון איילון 8.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מודה לך על ההערכה...

ותאמין לי שגם אם אתה הייתה משקיע ומשפר את הרכב שלך גם אתה הייתה "יוצא" מהמפגש בלחיצות...

אחרת למה עשיתה את כל העניין?!?!

 

בני האדם חיים על פוזות ודאווינים אחרת הם לא היה אכפת להם מהמראה שלהם ושל רכבם של הבית שהם גרים בו...

 

ד.א שלא תבין אותי לא נכון...

אני חולה על 206שים אחלה אוטו ואם יהייה לי כסף אני בטוח שאקנה לי אחת כזאת XS לבנה 3 דלתות מממממ....יאאאמייי!!!

 

אלעד.

 

זה שסבלת מחצ"ב לא אומר ששאר האנשים שבאים למפגש צריכים לסבול מזה.

 

 

 

מה זה לעזאזל חצ"ב?!?! מילה חדש של חננות?

נינג'ה לבנה!

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מודה לך על ההערכה...

ותאמין לי שגם אם אתה הייתה משקיע ומשפר את הרכב שלך גם אתה הייתה "יוצא" מהמפגש בלחיצות...

אחרת למה עשיתה את כל העניין?!?!

בני האדם חיים על פוזות ודאווינים אחרת הם לא היה אכפת להם מהמראה שלהם ושל רכבם של הבית שהם גרים בו...

ד.א שלא תבין אותי לא נכון...

אני חולה על 206שים אחלה אוטו ואם יהייה לי כסף אני בטוח שאקנה לי אחת כזאת XS לבנה 3 דלתות מממממ....יאאאמייי!!!

אלעד.

זה שסבלת מחצ"ב לא אומר ששאר האנשים שבאים למפגש צריכים לסבול מזה.

מה זה לעזאזל חצ"ב?!?! מילה חדש של חננות?

חצ"ב - חוסר צעצועים בילדות.

 

ואתה מה זה צודק! כל מי שלא עושה רייסים ודאווינים עם האוטו השגרתי שלו הוא מה זה חננה!

יש אצלי בצ'חונה כמה ח'ברה עם אונו 45 וסובארו פשע שעושים רייסים וישר רואים שהם גברים!

פוזות ודאווינים זה הדבר האמיתי! טמבל מי שמשקיע באוטו שלו! עם כל אוטו אפשר לעשות פוזות ודאווינים ולצאת גבר!

 

מה, לא ככה? :wink:


×
×
  • תוכן חדש...