Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עושים במקרה כזה הרכב כרגע חונה אצל החבר בחניה מוגנת החלון פתוח בבקשה עזרה!

אגב אין רעש של מנוע כשלוחצים או של סיבוב מסויים.

מקווה לעזרה כמה שיותר מהר שיהיה לילה טוב ותודה!

!Blue Subaru Impreza

פורסם

קודם כל תבדוק פיוזים, מעבר לזה, מה אתה מצפה שיעשו דרך מסך מחשב?

פעם אחרונה שהעברתי מברג דרך מסך - הוא נשבר.

אם הכל תקין, לך לחשמלייה בבוקר.

פורסם

פעם אחרונה שהעברתי מברג דרך מסך - הוא נשבר.

המברג או המסך? :)

 

פותח השרשור - אם אתה לא איש של "עשה זאת בעצמך" הייתי נוסע לחשמלאי רכב על הבוקר, אגב - אם הרכב באחריות לך למוסך מורשה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פתח את הפנל של הדלת... זה בדרך כלל על כמה ברגים ואז הפנל בד"כ יושב עם קליפסים שפשוט יוצאים עם טיפה כוח.. תראה שם, לפעמים ניתן לראות בעין ולסדר את הבעיה. יש מצב שאחד חוטי החשמל התנתק מהמנוע שמרים את החלון ופשוט ניתן לחברו חזרה... אם לא שם, תבדוק מכיוון המתג שמרים את החלון יכול גם מאד להיות שאחד החוטים של המתג התנתק... ואם זה גם לא זה, אז רוב הסיכויים שפשוט הלך לך המנוע שמרים את החלון...

הייתי אומר לך גם לבדוק את הפיוזים אך כבר העירו את צומת ליבך לכך...

פורסם

אבל פיוז זה לא נראה לי הגיוני למה שאר החלונות דווקא כן עולים ויורדים.(יתכן שלכל חלון ישנו פיוז?)

!Blue Subaru Impreza

×
×
  • תוכן חדש...