Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם טיפול תקופתי בזמן האחריות חייב להתבצע בחברה?


bareket
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לא, אבל הוא חייב להתבצע במוסך מורשה מטעם משרד התחבורה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב שבאחריות היבואן, אם תהיה תקלה ויבואן יוכל להוכיח שהיא קרתה בגלל טיפול לא נכון ו/או חלק לא מקורי שהוחלף וגרם לזאת אז היבואן יכול להתנער מהאחריות לאותה תקלה בלבד.

בגלל זה כדאי בכל זאת לבצע הטיפולים במוסך מורשה היבואן בתקופת האחריות.

כמובן שאם מוסך שאינו מורשה היבואן מבצע טיפול לפי כל הנחיות היצרן ומשתמש בחלפים המתאימים אז לא תווצר כל בעיה.

אני יכול להמליץ לך על מוסך מצוין מורשה היבואן, "מוסך שמשון" שברח' העצמאות 24 א.ת יהוד, טל' 03-5360748 ובקש את שמשון או בנו חיים. הם מקצוענים, אמינים והוגנים ובאים אליהם גם מירושלים. תאם מראש בואך ואז אתה יכול להמתין במקום עד לסיום הטיפול שבדרך כלל אינו ארוך.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...