Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתונים: מגבר: Rockford Punch 200ix מהישנים.

קבל: EFX לא מזוהה.

תיבת פיוזים + מפצל ל3 Street Wires.

סאב Pure "12 כולל תיבה מקורית (נקנה עקב חוסר תקציב במחיר של 350 ש"ח).

רמקולים 6X9 מורל פולס.

רמקולים קדמיים מקוריים של הרכב בתכנון לשדרוג.

את ההרכבה אני עשיתי לבד בעזרת קיט להתקנת מגבר לדעתי ההתקנה יצאה טובה חוץ מקצת בלאגן בחוטים אין בעיות מיוחדות כמו רעשי אלטרנטור וכ'ו.

אני חדש בעסק ורציתי לקבל חוות דעת על הרכיבים ועל ההתקנה שלי.

 

תודה מראש דביר.

רמקולים.JPG

מערכת וסאב.JPG

DSCF1257.jpg

מערכת 1.jpg

פורסם

סביר

אומנם אפשר להסתיר אבל גם אני לא עושה זאת

כל עוד לא שברת כלום הכל טוב

אגב אני ממליץ לסלול לחוטים דרך כי יום אחד מישהו ימשוך לך את הכבלים בטעות לקיבינימאט

אגב לא עוצרים אותך במחסומים משטרתיים?

פורסם

מחסומים משטרתיים למה ?

והצלחתי לא לשבור כלום אפילו בצרפתייה המתפרקת שלי ! (פג'ו 309)

ואיך אני יכול לסלול לחוטים דרך ? מה הכוונה ?

פורסם

קודם כל כל הכבוד על המוטיבציה שלך להתקנת המערכת ושנית ם כבר התקנת לפחות סדר קל קצת אזיקונים (לסדר חוטים על מנת שלא באמת ימשכו חוטים וייקרעו בטעות )תתחדש ותהנה

 

בברכה דודו

אני מאמין ואתם

פורסם

באמת ברגע שאתה מרוצה זה הכי חושב!

בכל זאת ההמלצה הראשונה שלי היא שתעשה סדר בחוטים שם

אזיקונים, להסתיר מתחת לריפוד או דברים כאלה - רק בשביל למנוע נזקים בהמשך.

את הסאב לדעתי היית צריך לשקול להביא סאב אחר קצת יותר טוב מיד שניה.

פיור אקוסטיק זה סאב צעצוע ביותר.

דבר שלישי אם כבר יש לך סאבוופר היה עדיף לך להשקיע ברמקול קידמי (קומפוננט) טוב מאשר ברמקולים האחוריים.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
באמת ברגע שאתה מרוצה זה הכי חושב!

בכל זאת ההמלצה הראשונה שלי היא שתעשה סדר בחוטים שם

אזיקונים, להסתיר מתחת לריפוד או דברים כאלה - רק בשביל למנוע נזקים בהמשך.

את הסאב לדעתי היית צריך לשקול להביא סאב אחר קצת יותר טוב מיד שניה.

פיור אקוסטיק זה סאב צעצוע ביותר.

דבר שלישי אם כבר יש לך סאבוופר היה עדיף לך להשקיע ברמקול קידמי (קומפוננט) טוב מאשר ברמקולים האחוריים.

הרמקולים באו לפניי הסאב, והשיקול שלי לא לקנות קופמוננט הוא בגלל שאין לי מקום בדלת ל6.5 ואני לא יודע לבנות פודים ככה שקניתי בסופו של דבר את הרמקולים האחוריים.

 

נ.ב אם יש מישו שמוכן לעזור בבניית פודים לדלתות אני ישמח !

תודה מראש דביר.

פורסם

החוט שהולך מהקבל למגבר צריך להיות כמה שיותר קצר - מעבר לחצי מטר זה כבר פוגע ביכולת האגירה של הקבל.

 

ולגבי החוטים וההתקנה אתה תמיד יכול להתקין את המגברים והקבל בתוך ארגז עם מכסה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...