Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלוק מנוע מפוצץ - תמונות


santiago
שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

260K זה קילומטרז' נחמד לסוף תקופת הרצה, לא לחור בבלוק.

 

שאלה לבעלי הונדות בק"מ דומה: התופעה אופינית, או שזה מקרה חריג?

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סלח לי,אבל מנוע שרואה יותר מ5K סל"ד בתכיפות גבוהה ועובר 265K זה לא מספיק?!

להזרכיך זה מנוע בנזין 4 בוכנות בנפח 1.6 ליטר שמפיק הרבה כוח ביחס לנפח שלו,זה לא איזה מנוע 8 צילינדר אמריקאי שמוציא רבע מהכוח ביחס לנפח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על הB16 ,אבל מנוע בנזין שראה כנראה הרבה סל"ד גבוה (מאוד גבוה) רוב ימי חייו 265K זה מצויין!

 

בהצלחה במציאת מנוע אחר.

אהלן, יש לך כשרונות על טבעיים לדעת שהמנוע "רוב ימי חייו" עלה על טורים של למעלה מ 5K?

שמע אחי... אתה תותח... מה אתה עושה פה בפורום... אתה יכול עם הכוחות העל טבעיים שלך לשנות את העולם כולו...

וראיתי הונדות עם המנוע הנ"ל שעשו קילומטראז' גבוה הרבה הרבה יותר גבוה בלי לגעת במנוע ככה ש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתפרץ, אבל איזה רכב זה ?

זהו מנוע שמותקן בדרך כלל בהונדה סיויק, לא זוכר באיזה שנתונים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני דווקא חושב שהטלטל נגזר מהחיבור שלו לבוכנה , נפל הצידה בירידה שלו ובעליה הבאה של הגל ארכובה הוא קרע את דפנות הבלוק :idea:
ברור שהטלטל נשבר, אחרת איך הוא בדיוק תלוי הפוך?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם חזרנו לאותו ויכוח שלעולם אינו נגמר....(עבור חלק מאיתנו).

 

כל תגובה שלך גוררת לנושא אמינות גרועה של יפניות,אז אתה יודע מה,אתה צודק!

 

הונדה זה חרא של אוטו,וגם טויוטה,וגם מאזדה וגם סובארו.

 

עכשיו אתה מבסוט?

לא. אני לא.

 

אני אהיה מבסוט כשכל מי שמתיימר להשיב בפורום "יעוץ ברכישת מכוניות" על שאלות כמו:

  • "האם אירופאיות אמינות ?"
  • "האם יפניות אמינות ?"
  • "איזה מכוניות לקנות אם חשוב לי שתהיה הכי אמינה?"

יבין שבמקום לסייע לשואל, הוא מזיק לו.

 

כשממליצים לך ב CarsForum לקנות הונדה, כי לחבר של הממליץ יש הונדה ש"לא רואה מוסך", וכל ההונדות בעבודה שלהם "מתקתקות כמו שעון", מה זה יעזור לך אם דווקא אצלך יתרסק המנוע כמו כאן ?!

 

במקרה כזה, יועיל לך לדעת ש"באופן ססטיסטי, המנוע שלך עדיין תקין, וימשיך להיות כזה עוד 250,000 ק"מ?"

בטח תקבל הנחה על מנוע חדש (או שיפוץ ראש מנוע, או שיפוץ גיר, או רדיאטור חימום) כי הבטיחו לך בפורום שבסקר של JD Power היפניות לקחו את כל המקומות הראשונים באמינות, לא ?:roll:

 

סטטיסטיקות וסיפורי זוועה על האוטו של החבר זה נחמד, אבל שקרי, מטעה, ועושה שירות דב למי שבא להתייעץ בנושא רכישת מכוניות, כיוון שמי שמלהג בפורום עם סיפורים על המכונית "הכי אמינה" או, לחילופין, על מכונית "שיושבת במוסך כל היום" הוא איש לא מבריק במיוחד.

 

הוא איש שמנסה לענות על שאלה שאין לה תשובה.

 

והשאלה הזו, שאליה מתכוון כל מי שמבקש המלצה על "אוטו אמין" היא "אני שונא מוסכים. האם תוכלו להמליץ לי על מכונית שלעולם לא תתקלקל?"

 

על השאלה הזו, כמובן, אין תשובה. לכן כל החברים ב"פסטיבל מספרי הסיפורים" - אלה שמתיימרים לענות לו, נאלצים להשתמש בהכללות.

 

ולהשתמש בהכללות זה לעתים קרובות הנשק היחיד שנותר למי שמנסה להסביר לעצמו מציאות מורכבת ומתעתעת בדרך שלא תעמיס לו על תאי המוח הספורים וה"מאותגרים סקרנית" שלו ("כל היפניות אמינות", "פיז'ו נתקעות כל הזמן", "כל הפוליטיקאים מושחתים", "כל הערבים אותו הדבר", "כל הרומנים גנבים", "כל הצרפתים חארות" וכו ').

 

הבנת? או שטרם ?

 

נ.ב. אם התרשמת שלדעתי צרפתיות מפגינות אמינות מופלאה, או שיפניות לא, אז באמת לא הבנת כלום.

דעתי היא שאם תתיימר (אתה או אחר) לייעץ למישהו שחשובה לו "אמינות" איזה מכונית משומשת לרכוש, תוכיח (בפעם המליון) כמה שהפתגם "סייג לחוכמה שתיקה", מדויק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, מנוע ששובק אחרי 260K ק"מ- לא בא בחשבון מבחינתי, בלי תירוצים. עדיין נשאלת השאלה האם זה אופייני להונדות, או חד פעמי?

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן, יש לך כשרונות על טבעיים לדעת שהמנוע "רוב ימי חייו" עלה על טורים של למעלה מ 5K?

שמע אחי... אתה תותח... מה אתה עושה פה בפורום... אתה יכול עם הכוחות העל טבעיים שלך לשנות את העולם כולו...

וראיתי הונדות עם המנוע הנ"ל שעשו קילומטראז' גבוה הרבה הרבה יותר גבוה בלי לגעת במנוע ככה ש...

זה ידוע שמנוע של VTI אוהב סל"ד גבוה ומקבל הרבה כוח שם,באופן טבעי מי שיש ברשותו מנוע שמסוגל לזה ישתמש בתכונה הזו.

 

אתה יכול לדבר כמו בנאדם ,אנחנו לא בשוק ואני לא חבר שלך או אח שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא אופייני להונדות לגמור מנוע אחרי 250 אלף,אבל זה כן אופייני לכל רכב שנוסעים בו כדרך טבע עד שהוא צועק הצילו.

 

לגבי אמינות רכבים בכלל,תאמר לי בבקשה אמנון,מה כן ישכנע אותך שיצרן X יותר אמין ומייצר מכוניות ברמת אמינות ואיכות חלקים טובה יותר,לעין ערוך, מיצרן Y לטווח הקצר\רחוק\ובכלל?

חייב להיות משהו שתאמר , בויינה...זה נכון,Xיותר טוב מ Y.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ברוב מקרים תופעה של "חלון" נגרמת עקב חוסר שימון וטלטל שנתפס (לא בוכנה) ונשבר או חוסר שימון שוחק את המייסב טלטל עד שהחופש המופרז שנוצר גורם לדפיקות חזקות בטלטל ולהשתחררות הברגים שלו.

 

מה שמעניין ועד כמה שניתן להבחין בתמונות, הטלטל עדיין מחובר לגל הארכובה ומסובב כלפי מטה, אז כנראה בעיית שימון לא הייתה פה.

אהלן דניאל, ברוב המנועים שאני פירקתי שנוצר חור בבלוק בגלל גזירת טלטל הסיבה לשבירה הייתה סל"ד גבוה מידי, בדרך כלל בגלל טעות בבחירת הילוך(הורדה מחמישי לשני או משיכת רביעי עד התחום האדום והעברה לשלישי במקום לחמישי)אז נוצר מצב שבוכנה עוברת את המהירות המקסימלית המותרת( למיטב זיכרוני 16 מטר לשניה) וכתוצאה מכוח ההתמדה של הבוכנה, בדר"כ באחת הנקודות המתות,ששם הכוחות הפועלים על הטלטל הם גדולים ביותר(כיפוף וקריסה בנמ"ת, גזירה ומעבר מתחום האלסטיות לפלסטיות בנמ"ע).

 

לעיתים טלטל נגזר גם בגלל טמפ' גבוהה מידי ,הבוכנה מתפשטת יתר על המידה ונתפסת בצילינדר מה שגורם לשבירת הטלטל קרוב לחיבור עם פין הבוכנה.

 

שבת שלום

אורן בן סימון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע שמנוע של VTI אוהב סל"ד גבוה ומקבל הרבה כוח שם,באופן טבעי מי שיש ברשותו מנוע שמסוגל לזה ישתמש בתכונה הזו.

 

אתה יכול לדבר כמו בנאדם ,אנחנו לא בשוק ואני לא חבר שלך או אח שלך.

אתה צודק ונכון מה שאמרת, אבל יש הבדל בין לקבוע חד משמעית שהרכב רוב ימי חייו בילה מעל ה 5K לבין להשעיר שבזמן שזה קרה הגיוני שזה היה על סל"ד גבוה.

זה כל מה שאני מנסה להסביר.

לא אוהב הכללות ולא אוהב דברים שנקבעים כמובן מאיליו כשהם לא!

אני מדבר כמו בן אדם, אכן אנחנו לא בשוק ואכן אנחנו גם לא חברים.

פשוט הסברתי (קצת בעוקצנות ובחוסר נימוק ואני מתנצל על כך) שאין לקבוע שרוב חיי המנוע הוא היה מעל 5K סל"ד

 

שתהיה לכולנו שבת נפלאה ונטולה בפיצוצים של בלוק מנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע שמנוע של VTI אוהב סל"ד גבוה ומקבל הרבה כוח שם,באופן טבעי מי שיש ברשותו מנוע שמסוגל לזה ישתמש בתכונה הזו.
כלומר, לדבריך, המנוע לא תוכנן לעמוד בעומסים אליהם הוא תוכנן...?

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מכיר מנועים שכן? אפילו מנועים של פורמולה 1 משפצים כל הזמן בגלל המצאותם בסל"ד גבוה.

 

אני פשוט אומר ,אין לצפות ממנוע של רכב ספורטיבי (כן הונדה VTI זה רכב ספורט!) גם אם הוא יפני, שיעבור קילומטרז' כמו של מכונית משפחתית (הונדה סיוויק EX למשל או מאזדה 323) בגלל אופי הנהיגה בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...