Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

lancia delta hf turbo


Rrallye
שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רגע ברשד...זה אומר שאתה מוכר?:-P:wink:

תראה, צוות רציני עוזר לי לבדוק אפשרות של הסבת סוזוקי ליאנה סטיישן אוטומתית לידנית גיר קצרצר(זה כנראה פתיר עם גיר מושתל מסמוראי 1000 סמ"ק בלי הלוקרים) וכן קבלת אישור להכנסת המנוע של האיגניס שמתחרה בגוניור קאפ (בטוח שיאשרו כי מדובר בהורדת נפח) ואז אני על הסוס, בולמי "מילשטיין" והנמכה על קפיצי "בכבך" כבר על הרכב.

 

מסיים את זה ואני מוכר את הנבלה הפרנסאווית, אתה מוזמן נרד איתך למקסימום :shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכרח לספר איזה אנקדוטה מוזרה בעניין.

 

נהגתי השבוע בסיריון 2005(השנה האחרונה של הדגם הקודם), עכב כשל של הגיר האוטומטי, הוסבה לידני, ג'אנטים 16', צמיגים 195/50/16 ובגלל שהיא כבר מעניינת, קיט סופרצארג'ר שיובא מיפן.

האוטו ממש, אבל ממש, הפתיע אותי לטובה!

בדרך מיפן יש גם קיט הנמכה ובולמים משודרגים.

לא יאמן איפה אנשים שופכים את הכסף שלהם!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, צוות רציני עוזר לי לבדוק אפשרות של הסבת סוזוקי ליאנה סטיישן אוטומתית לידנית גיר קצרצר(זה כנראה פתיר עם גיר מושתל מסמוראי 1000 סמ"ק בלי הלוקרים) וכן קבלת אישור להכנסת המנוע של האיגניס שמתחרה בגוניור קאפ (בטוח שיאשרו כי מדובר בהורדת נפח) ואז אני על הסוס, בולמי "מילשטיין" והנמכה על קפיצי "בכבך" כבר על הרכב.

 

מסיים את זה ואני מוכר את הנבלה הפרנסאווית, אתה מוזמן נרד איתך למקסימום :shock:

אתה בדרך הנכונה!

וכשתהיה רציני-המרשרשים בכיס:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אגיב כאן בנוגע למחיר - כדאי / לא כדאי.

 

אני רק אגיב לכל אלו שמזלזלים במותג שנקרא לנצ'יה. לנצ'יה תמיד נחשבה חדשנית בתחומה, ועד היום מכוניות שיוצרו תחתיה פרצו דרך והיוו פריצת דרך טכנולוגית ותקידימית בכל מיני צורות ודרכים - אם זה באבזור, ואם זה ביכולות השונות, הן של המנוע והן של דברים נוספים.

בעקבות טיפול כושל של סמל"ת בכל התוצרת האיטלקית, נוצרו לכל המכוניות המיובאות תחת סמל"ת סטיגמה שלילית של חוסר אמינות כזו או אחרת.

 

הדבר שמרגיז כאן הוא הזלזול שנוטף מכמה מהאנשים בארץ, שחלקם חברים בפורום זה, ובמיוחד אלו שהגיבו כאן לשרשור. אני משוכנע שאף אחד מהם לעולם לא נסע בלנצ'יה (בשום דגם שהוא) ולבטח לא נהג.

 

ועד שזה לא יקרה - אני מציע לכל אלו שלא מכירים את הרכבים לשבת בצד ולהגיב אך ורק בצורה עיניינית ונכונה.

 

המשך ערב נעים,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל הרמיזות:

 

נהגתי ונסעתי בדלתא HF כשהרכב היה חדש (שנתים הראשונות לחייו).

נהגתי ונסעתי בביתא HPE1.6.

יצא לי לעשות סיבוב גם בתמא וגם בקאפה שהן אינן יותר מרכב משפחתי מפואר ומהיר.

 

אני לא מזלזל בלנציה, קונצרן פיאט ולנציה אחראים בלעדיים למצב "הסחורה" שלהם בשוק (ולא רק בישראל) הם הרוויחו את זה ביושר.

 

ללנציה היו בעבר כלי רכב מהשורה הראשונה והזכרתי את האינטגרלה והפוליביה ואת זה ועוד לא ניתן לקחת.

 

אבל ליחס לדלתא HF יכולות מהאגדות זה מוגזם, זה בערך כמו לשבח אלמרה GTI בזכות היכולות של הסקיליין או ה- 350Z.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ודווקא בגלל הרמיזות - חוזר שוב על ההמלצה שלי למי שלא מבין - שישב וישתוק.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזכיר לי מודעות למכירה טיפוסית ללנציות שנפתחת במילים "למבינים בלבד....." או בהמשך ההודעה מופיעות המילים "מוכן להחלפה....."

 

לשמחתי אני באמת לא מהמבינים הללו .

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בדרך הנכונה!

וכשתהיה רציני-המרשרשים בכיס:wink:

 

מה???? נפלת על השכל?!:shock:

מי קונה מברשד רכב???? רק עיוור וללא חוש ריח.

 

הבנאדם להנאתו דיג.

הרכב מסריח עד מוות.....או שזה לא מהדגים....:roll:

 

 

דודו (שדואג לך...באמת)

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל הרמיזות:

 

נהגתי ונסעתי בדלתא HF כשהרכב היה חדש (שנתים הראשונות לחייו).

נהגתי ונסעתי בביתא HPE1.6.

יצא לי לעשות סיבוב גם בתמא וגם בקאפה שהן אינן יותר מרכב משפחתי מפואר ומהיר.

 

אני לא מזלזל בלנציה, קונצרן פיאט ולנציה אחראים בלעדיים למצב "הסחורה" שלהם בשוק (ולא רק בישראל) הם הרוויחו את זה ביושר.

 

ללנציה היו בעבר כלי רכב מהשורה הראשונה והזכרתי את האינטגרלה והפוליביה ואת זה ועוד לא ניתן לקחת.

 

אבל ליחס לדלתא HF יכולות מהאגדות זה מוגזם, זה בערך כמו לשבח אלמרה GTI בזכות היכולות של הסקיליין או ה- 350Z.

ידידי היקר.

 

אני מבין מדברייך שאין לך נסיון עם הרכבים הללו, "לקחתי סיבוב" לא פאקטור מבחינתי למה שאתה אומר.

פרט לכך, הקאפה והתמא אינן רק "רכב משפחתי מפואר ומהיר".

לקאפה ישנם כמה גרסאות, החל מהקופה, ה3.0ליטר V6 כמובן 2.4 ליטר ובסופו של עניין ה2.0 ליטר טורבו.

גם התמא חולקת את המנועים הללו.

אגב, גם הפיאט קופה בעלת אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו.

קאפה הוא רכב שמציע רמת אבזור שגם רכבים בני ימינו עדיין לא מציגים.

אגב, גם התמא מהדור של 92-93-94 עדיין כלכך מפנקת ביחס לרוב הרכבים שנמכרים.

 

אף אחד לא יחס לHF טורבו יכולות מהאגדות, אבל היא בהחלט מקבלת מקום מאוד מכובד, כי באותה תקופה(סוף שנות ה80) היו מעט מאוד רכבים שעמדו איתה בקטגוריה.

 

 

בוא נחזור לפרופורציות,

 

ניר

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שהרמיזות ממשיכות וכמו כן ההתנהגות הבוטה.

 

לכן, אצא ברמיזה בוטה משלי -

 

אוברשד - יצרן/יבואן הרכב שאחד מדגמיו נמצא בסימלון שלך מכר הרבה יותר רכבים כאן בארץ בשנות ה- 80 וה- 90 מאשר סמל"ת מכרו לנצ'יה כאן בארץ. לעומת לנצ'יה שאת הרכבים הנ"ל עוד רואים, נוסעים, נושמים וגודשים (לעיתים), את רכבי הפרנסואה שלך לא רואים יותר על הכביש... אולי תוכל להסביר לי מדוע ?

יתרה מזו, עוד לא ראיתי רכב פרנסואה אחד שנוסע 1,000 ק"מ מבלי להיכנס למוסך. לעומת זאת כן ראיתי לנצ'יות שכן נוסעות אלפי ק"מ, מבלי להיכנס למוסך ולו לחיזוק בורג.... איך תסביר את זה מר אוברשד ?

 

ושוב, קח לך "חיה" כזו לחודש. אני מבטיח לך שלא תרצה להיפרד.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שהרמיזות ממשיכות וכמו כן ההתנהגות הבוטה.

 

לכן, אצא ברמיזה בוטה משלי -

 

אוברשד - יצרן/יבואן הרכב שאחד מדגמיו נמצא בסימלון שלך מכר הרבה יותר רכבים כאן בארץ בשנות ה- 80 וה- 90 מאשר סמל"ת מכרו לנצ'יה כאן בארץ. לעומת לנצ'יה שאת הרכבים הנ"ל עוד רואים, נוסעים, נושמים וגודשים (לעיתים), את רכבי הפרנסואה שלך לא רואים יותר על הכביש... אולי תוכל להסביר לי מדוע ?

יתרה מזו, עוד לא ראיתי רכב פרנסואה אחד שנוסע 1,000 ק"מ מבלי להיכנס למוסך. לעומת זאת כן ראיתי לנצ'יות שכן נוסעות אלפי ק"מ, מבלי להיכנס למוסך ולו לחיזוק בורג.... איך תסביר את זה מר אוברשד ?

 

ושוב, קח לך "חיה" כזו לחודש. אני מבטיח לך שלא תרצה להיפרד.

 

רזי.

לא רוצה להיכנס פה באמצע, אבל גם אתה לא מדייק..

עקב אובדן ערך מהיר, רוב הצרפתיות מגיעות למצב של טוטאל לוסט כבר לאחר 7-8 שנים על הכביש, לבעל הרכב לא כדאי לטפל ברכב עקב מחירו המגוחך, והרכב מורד מהכביש,או נמכר לברזל..

הרכבים המיוחדים מתוצרת זו , זוכה לחסידים אדוקים אשר מתחזקים את הרכבים, ושומרים לו אמונים לשנים רבות.

 

לגבי לנציה, עם כל הכבוד, הרכבים לא נודעו באמינות המופלגת שלהם בשנות ה 80-90, והם נטו להתפרק לדעת, שלא לדבר על הגימורים הפנימים , אשר תפחו ונפלו תחת השמש הקופחת..

ואילו שנוסעים מאות אלפי ק"מ, הם אילו אשר זכו לתחזוקה מלוקקת, של משוגעים לדבר,והם מעטים, כל השאר נמכרים היום בתור מאפרות,או את חפירה..

 

ולגבי האמירה על 1000 ק"מ..., זה באמת אינו שווה תגובה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתייחס למכוניות הצרפתיות כפאר היצירה, נא לא לחשוד בכשרים :|

 

להזכירך הוצאתי בעבר ריכוז תקלות ב- WRX ע"פ שימוש רצוף של כ- 70K ק"מ (לא השלמתי לגבי ה 30K הנוספים).

אני יכול לספר לגבי 60K ק"מ בקליאו 172 דור ראשון ודור שני (ק"מ מצטבר על הראשונה מ- 35K עד 65K ועל הנוכחית מ- 36K ל- 66K).

בדור הראשון טיפולים שוטפים, רעב למנורות חזית, תושבת מנוע עליונה שלא שורדת תחת עומס, צמיגים סט אחד, מתלה דוד אחורי, מצבר וזהו.

בדור שני טיפולים שוטפים, סט רפידות בלם והחלפת צלחות קידמיות, דוד אחורי מתפורר למוות, תושבת מנוע עליונה הוחלפה והשניה בדרך (אותה מחלה) מצבר, סט צמיגים בשלבי סיום וזהו לפי שעה.....

סה"כ הפתעה לטובה מהצרפתיות הללו לפי שעה..... והרכב עובד !!.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להיכנס לויכוח שהתפתח כאן,למען הגילוי הנאות אני גם מעריץ נלהב של המותג לנצ'יה אך גם מכיר ברגישויות מסויימות שהן נחלתן של הלנצ'יות.

 

היו לי מספר לנצ'יות,בינהן 2 תמות, האמינות היתה טובה מאד וברמה אירופאית מקובלת. שום דבר לא התפרק והגימור היה ללא דופי. מיכנית 0 תקלות,רק טיפולים ובלאי שוטף. חשמלית-מפסקי חלונות קדמיים,

ופעם אחת נשרפה דיודה במחשב ששיתקה אחד משני הקויילים. זהו!

אם נשווה את הלנצ'יות למכוניות ברמה דומה של אבזור ושלל מערכות חשמליות או מתקדמות נגלה שאין בהן יותר תקלות מאשר במתחרות אירופאיות אחרות (באותה רמת מחיר) ותמה או קאפה אינן אמינות פחות מאופל אומגה,מסיטרואן XM ,מפיזו 605,מרנו 30 /לגונה,רובר ואפילו וולוו...

 

יפניות הן ליגה אחרת לטוב מבחינת אמינות ולרע משאר הבחינות.

 

כך גם בהשוואת דגמים חמים מאד של לנצ'יה למתחרותיה...

 

חבל שעתידה של לנצ'יה נראה לא מבטיח אך נראה שכמעט כל חברה שיש לה יחוד כלשהו נופחת את נשמתה (ואח"כ השם הנוסטלגי חוזר לפאר מכונית של הקונצרן שרכש את השם בכמה גרושים..)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...