Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם משפחתית וגם ספורטיבית - יש חיה כזאת?


eladz
שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן, קודם כל, איזה כיף לדסקס את העניין איתך, תענוג!

 

לעניניינו, אתה כמובן טועה מנקודת השקפתי ולא בצורה אבסולוטית, אפילו שגם קצת .

 

לעניין:

1. שירוקו מול מנטה:

השירוקו החזקה ביותר הייתה ה GTX-מנוע KR, 1800,16V.

139 כ"ס, 7.9 שניות למאה ומהירות סופית של 204 קמש, אה, והנעה קידמית.

 

המנטה החזקה ביותר הייתה המנטה 400. מנוע 2400 16V שנבנה ע"י קוזוורט.

275 כ"ס, 5 שניות למאה ומהירות סופית של 248 קמ"ש. אה, הנאה אחורית!

גם אם תטען שזאת רפליקת ראלי (אעפ"י שהיא נמכרה באולמות התצוגה לקהל הרחב), אני מוכן ללכת על גרסאות יותר פשוטות:

מנטה אי-200: 139 כ"ס, 7.5 שניות למאה ומהירות סופית של 215.

ועדיין הנאה אחורית.

מנהיגה בשתיהן אני יכול להגיד בצורה חד משמעית, אין מה להשוות בכלל את האחיזה של שתיהן.

 

2. יכול להיות שהייתרון היחידי של האסטרה על הגולף 3 הוא תא הנוסעים (ואני לא מסכים, אבל מקבל רק למען הטיעון), לא אמרת ש VW תמיד עלו על אופל באיכות תא הנוסעים?

 

3.שוב, לא היו גרסאות של הפאסאט (82) שעלו על האסקונה.

תעמיד לי מול האסקונה 400 (עד 82) איזה פאסאט שאתה רוצה ולחילופין

תעמיד לי מול האסקונה SRI 130 (אחרי 82) איזה פאסאט שתבחר.

אני ממתין.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חן,

 

דבר נוסף, הגולף 2 הוצגה ב 83.

הקאדט E הוצגה ב 84 ומיד נבחרה למכונית השנה.

אז על איזה 6 שנים הבדל אתה מדבר?

נא לדייק בעובדות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב,אופל במשך שנים ארוכות פנתה בעיקר לקהל מבוגר ושמרן יחסית,בערך כמו פורד.

לעומת זאת פולקסווגן,עד 74',היתעקשו להמשיך עם פיתוחים וורסיות שונות של מנוע הבוקסר האחורי מקורר האוויר,עד שהבינה שמבחינה טכנולוגית זוהי דרך ללא מוצא.

ואז הם היתפנו לפתח את הגולף-ומנקודה זו והילך הכל ניראה אחרת.

מבחינת אופל,הספירה מתחילה בשנת 80',עת הוצגה הקדט D,שהיתה האופל הראשונה בעלת הנעה קדמית ומנוע בעל גל זיזים עילי,ואכן הצלחתה והצלחת האסקונה שהוצגה כשנתיים לאחר מכן,שינתה את תדמיתה של אופל מקצה לקצה,וההצלחה המיסחרית עלתה על האופטימיות שבתחזיות אנשי אופל.

הבעייה של אופל החלה לקראת סוף שנות ה 80'.האסקונה היזדקנה,שלא לדבר על הרקורד,ואילו עיצובה החדשני של הקדט היה כרוך בתא נוסעים צר וצפוף עם שדה ראייה של צוללת..(אנשי אופל שיערו שעיצובה של הגולף החדשה של 84' יהיה עתידני).

תקציבי הפיתוח היו דלים יחסית,מאחר ומצבה של GM העולמית בסוף שנות ה 80' היה קשה(מתי לא בעצם?)והתוצאות ניכרו היטב במכוניות.

האומגה החדשה של 87' היתה מכונית סאלון יפייפיה ומיתקדמת יחסית טכנולוגית,רק חבל שהיא סבלה מאיכות ואמינות ירודה ביותר,שדי מהר המאיסו אותה על קוניה.

דווקא הווקטרה זכתה להצלחה לא מבוטלת,הבעייה שלה היתה האודי 80 החדשה שהיתה פשוט מכונית מרהיבה,והפאסאט החדשה,שפגעו קשות במכירותיה.

אבל השיא שמור לקורסה של 93'-מכונית כה יפה ובטוחה(יחסית לתקופתה)שהיתה כה גרועה על הכביש,שזה היה מביך פשוט.

דווקא האסטרה של 98' היתה מכונית מצויינת מבחינה דינמית,מנוע וגיר מצויינים ושילדה טובה,רק חבל שעיצובה החיצוני היה כה שקוף ותא הנוסעים קודר ופשוט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן,

 

דבר נוסף, הגולף 2 הוצגה ב 83.-דיברת על הגולף MK1 מול קדט D?!

הקאדט E הוצגה ב 84 ומיד נבחרה למכונית השנה.-גם הרנו 9 ניבחרה למכונית השנה 82',SO?

אז על איזה 6 שנים הבדל אתה מדבר?-בין הצגתה של הגולף MK1 להצגתה של הקדט D.

נא לדייק בעובדות.

יניב

כמכונית,הקדט E לא עלתה בכלום על הקדט D,להיפך.

העיצוב היה מרהיב אמנם,אך זה בא על חשבון המרחב הפנימי ושדה הראייה.בנוסף,ההיגוי הפך לכבד מאד והיא לא היתה מכונית מהנה נהיגה(לאבא שלי היתה כזו חדשה..).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותוספת-לא כל מכונית הנעה אחורית חייבת להיות מהנה לנהיגה.

גם לוולבו 240-740-940 היה הנעה אחורית,אז זה הפך אותן למהנות לנהיגה?

גם לקורטינה היה הנעה אחורית,להזכירך.

מקסימום ההנעה האחורית סירבלה את הנהיגה בהן ותו לא.

פיג'ו הוכיחה מצויין עם ה 205-309-405-106-306 שניתן לייצר מכוניות סופר מהנות לנהיגה,ועדיין בעלות הנעה קדמית.

צאו מהסרט הזה שכל מכונית בעלת הנעה אחורית חייבת להיות מהנה לנהיגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן,

 

כמו שכבר ציינתי, לא נפתור את הקרב הזה בין היצרנים ובין האוהדים המושבעים שלהם לעולם.

רק שההבדל בניהם לא כ"כ גדול כמו שהרבה אוהבים לתאר ובנוסף לזה, VW תמיד סבלו מעיצוב משעמם (אני מקוה שכאן אתה מסכים) וממכוניות לא מרתקות הרבה יותר מהעיצוב.

ברור שגם לאופל יש את הבעיות שלהן אבל לעניות דעתי (שוב, לעניות דעתי! ) כל אופל שמקבילה ל VW מסוימת עדיפה על ה VW.

תודה על סיעור המוחות המהנה :-P

יניב

עריכה - לא הייתי בסרט "הרפתקה בהנעה אחורית" מעולם.

אני לא חסיד מושבע של הנעה אחורית.

בדוגמא שנתתי הנעה אחורית רלוונטית כי מדובר בשתי ספורט-קופה בעלות שילדה מאוזנת והספק נאה, וכאן, ההנעה האחורית מדברת.

ברור שלא כל הנעה אחורית היא הנאה אחורית אבל כשהיא עשויה כמו שצריך ומולבשת על השילדה הנכונה ומשודכת למנוע הנכון, היא הרבה יותר מהנה.

מסכים עכשיו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא הזה התחיל בזה שמישהו ביקש עזרה למציאת רכב אבל במקום זה מה שאני רואה פה זה ויכוח על איזה חברה יותר טובה VW או אופל(ולדעתי VW הרבה יותר טובה)ניר.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעמים רבות שרשורים סוטים מהנושא שבשם ניפתחו,ואז ישנם כמה אפשרויות-אם השרשור מידרדר אז הוא פשוט נינעל,אם הוא הופך לאוף-טופיק,אזי הוא מועבר לשם,אבל אם יש עיניין בדיון והוא שומר על רמה גבוהה-אין שום בעייה בזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעמים רבות שרשורים סוטים מהנושא שבשם ניפתחו,ואז ישנם כמה אפשרויות-אם השרשור מידרדר אז הוא פשוט נינעל,אם הוא הופך לאוף-טופיק,אזי הוא מועבר לשם,אבל אם יש עיניין בדיון והוא שומר על רמה גבוהה-אין שום בעייה בזה.

ואפשר גם לפצל. כך שומרים על הדיון החדש וגם לא "חוטפים" שרשור מהפותח.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותוספת-לא כל מכונית הנעה אחורית חייבת להיות מהנה לנהיגה.

גם לוולבו 240-740-940 היה הנעה אחורית,אז זה הפך אותן למהנות לנהיגה?

גם לקורטינה היה הנעה אחורית,להזכירך.

מקסימום ההנעה האחורית סירבלה את הנהיגה בהן ותו לא.

פיג'ו הוכיחה מצויין עם ה 205-309-405-106-306 שניתן לייצר מכוניות סופר מהנות לנהיגה,ועדיין בעלות הנעה קדמית.

צאו מהסרט הזה שכל מכונית בעלת הנעה אחורית חייבת להיות מהנה לנהיגה.

מסכים עם כל מילה ומוסיף שהסיבות העיקריות למעבר להנעה קידמית היו, היבטי בטיחות (לטובת הנעה קידמית) וקבלת חלל נוסעים ומטען גדול יותר בהנעה קידמית.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה, אני שמח שהשרשור שלי הניב דיון כל כך פורה, אך לא למטרה זו הוא נפתח.

אשמח אם אחד המנעלים יוכל לפצל את השרשור, בכדי שהדיון יוכל להמשך, והשרשור יחזור לנושא המקורי.

כמו כן אם למישהו יש עוד משהו להגיד בנוגע לשאלתי, אשמח לשמוע.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנעלים. אהבתי.

זה ממש תרתי משמע. :)

חחח כנראה שלא הייתי בראש צלול כשכתבתי את ההודעה. אין מה לעשות, תמיד יש פעם ראשונה. אולי לפחות זה יתפוס בתור ביטוי חדש. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...