Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם משפחתית וגם ספורטיבית - יש חיה כזאת?


eladz
שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בטופ-גיר השוו את האסטרה OPC לגולף, ופרט לקו ישר, הגולף לקחה (גם הייתה שם המגאן ספורט, אבל היא לא רלוונטית לשוק שלנו).

 

עם התת-היגוי שראיתי בטופ-גיר, כדאי לוודא שלאסטרא יש הרבה כריות אוויר.

למרות שאני אוהד גדול של התוכנית, הגישה שלהן לאופל (ווקסהול) היא דיי מגמתית ולא ממש אובייקטיבית...

 

אני יכול להביא לך לא מעט השוואות של מגזינים נחשבים אשר העדיםו את האסטרה על הגולף (גם בגרסאות האחרות שלה), לדעתי הכוח העודף של האסטרה הוא חלק אינטגרלי מהחוויה שהרכב הזה מציע ובסופו של דבר הכל תלוי בנהג ועד כמה הוא טיפש\חכם...

 

בשורה התחתונה, אני חושב שיש לאופל היצע דיי טוב בכל מה שקשור למכוניות ספורטיביות ברמות השונות (אסטרה OPC, ווקטרה OPC, טיגרה, זפירה GT, OPC ועוד מעט הקורסה OPC) וחבל שאנחנו בארץ לא נהנים מדגמים אלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אמן !!!

לי יש קורסה 1.2 שנת 2004 ובין הדברים היום טובים שבה זה המיתלים היחסית קשים שלה !! אחלה של צעצוע (שהתחיל קצת ללגום לי דלק בזמן האחרון אבל זה כבר נושא אחר )

 

ואני כמו REDROZE ררק התחלתי את הרומן שלי עם אופל !

חבל סתם ללכלך חברה מעולה ולהתבסס על תוכנית ולא על ניסיון אישי!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמן !!!

לי יש קורסה 1.2 שנת 2004 ובין הדברים היום טובים שבה זה המיתלים היחסית קשים שלה !! אחלה של צעצוע (שהתחיל קצת ללגום לי דלק בזמן האחרון אבל זה כבר נושא אחר )

 

ואני כמו REDROZE ררק התחלתי את הרומן שלי עם אופל !

חבל סתם ללכלך חברה מעולה ולהתבסס על תוכנית ולא על ניסיון אישי!

צודק בהחלט, לנו בבית היו כבר אופל מנטה, אסקונה B,אסקונה D, קדט E, אסטרה F (פעמיים :-P ), ווקטרה A, ווקטרה B וטיגרה A.

 

נהנינו מכולם, פשוט רכבים מצויינים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פוקוס 2 ליטר האצ'בק חדשה מהניילונים. 140 אלף שקל.

 

שלדה והיגוי מאוד מהנים, בשבילך.

לא עגלה מתה כמו ה-1600.

 

גיר אוטומט, נוחות מעולה ומרחב פנים גדול מאוד - בשביל אמא שלך.

הפוקוס היא אחת המשפחתיות היחידות שיכולה להכיל 3 נוסעים מבוגרים מאחורה בלי שזה יהיה סבל.

 

בטיחות 5 כוכבים. (תוצאה כמעט מושלמת במבחן ריסוק). 6 כריות אוויר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיבי? לא תמצא, בקושי ידניות יש. תראה, בוא נהיה כנים: בהנחה שאתה גר באיזור המרכז הפקוק, משתמש באוטו מעט ולא בעל ידע מיוחד בנהיגה (ולהגדרה הזו, פלוס מינוס, נכנסים רוב האנשים), ספורטיבי בשבילך הוא לא דיפרנציאל מוגבל החלקה כזה או אחר או שלדה שמתנהגת בצורה חדה תחת עומס או ברקסים שעומדים בהאטות חזקות מ160 לסיבוב של 70 שוב ושוב, אלא בסך הכל מכונית "מחוברת" (כלומר לא משהו צף כמו C5 או אמריקאיות), זריזה ומפנקת.

 

אי לכך ובהתאם לזאת, יש פחות או יותר בחירה אחת - גולף שני ליטר FSI, עם תיבת DSG. התיבה הטובה בשוק (זהה למה שיש בGTI), מנוע מוצלח, מאובזרת, נעימה, נוחה ובעלת איכויות דינמיות טובות, בהחלט מספקות לרוב השפוי.

פוקוס ומאזדה 3 נופלות בגלל הגיר (סתם אוטומטי ארבעה הילוכים), וחוצמזה, לכולם יש (לא הרבה יותר טוב עם הגולף, רק קצת). הסיוויק יקרה באופן מלאכותי, לא בטוחה במיוחד (ראה כתבה עדכנית בנושא ב YNET) ולא מציעה דבר על המתחרות מלבד פוזה, היתר בינוני מאוד.

 

בקיצור, הגולף, בעיקר בגלל הDSG, אבל לא רק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס 5 דלתות לא לכולם יש, זה לא כ"כ נפוץ.

הגיר אמנם גיר אוטומטי סטנדרטי, אבל יש אפשרות לתפעול טיפטרוניק, ברור שזה לא הדבר האמיתי אבל זה מה יש.

 

המחיר אטרקטיבי וגם עלות התחזוקה, ביטוח וכו' צפויה להיות שפויה ביותר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נעשה קצת סדר היסטורי (ואמוציונאלי) בקרב הידוע לשימצה בין אופל ל VW.

 

קרב ארוך שנים ומלא אמוציות והתכתשויות לא פחות מהקרב היותר מפורסם , מרצדס מול B.M.W.

 

טוב, אז כמעט לכל אורך ההיסטוריה המשותפת של אופל ו VW לאופל היו רכבים יותר טובים, ללא ספק בכלל! מי שממש יתעניין, אני מוכן בשמחה לצרף השוואות של דגם מול דגם .

סתם לדוגמא, קדט D היה רכב עדיף מכל הבחינות על גולף MK 1

קדט E מול גולף 2

אסטרה F מול גולף 3

אסקונה מול פאסאט (האסקונה הייתה רכב מאוד מתקדם בזמן שהפאסאט הראשונות היו מין רכב מאולץ שVW ניסו לראשונה לייצר רכבים גדולים).

מנטה מול שירוקו (שזה בכלל קרב שהשירוקו אמורה להתבייש להגיע אליו).

בקיצור, VW לא ממש מצליחה לצאת בחסד מהקרבות האלה,שלא לדבר על K.O.

אז למה בכל זאת VW נמצאת איפה שהיא נמצאת ואופל מדשדשת איפה שהוא מאחוריה?

לזה קוראים מוניטין, מוניטין שייצרו עבור החברה שני רכבים בלבד, חיפושית (שבנתה להם את השוק האמריקאי) ואח"כ הגולף GTI MK1 , אם מישהוא שואל את דעתי במלא הכנות, מאז ה GTI MK1 , VW לא הצליחו להתעלות על עצמם ומייצרים רכבים בינוניים עם עיצובים בינוניים.

גולף MK 2,3,4, היו ממש סתם מכוניות!

MK 5 לא רעה אבל בטח ובטח לא פורצת דרך.

רכב ספורטיבי קופה (משהוא סטייל השירוקו) הם לא ייצרו כבר 20 שנה.

עיצובים משעממים, רכבים משעממים.

תראו איך נראית האסטרה GTC החדשה ותבינו שם ב VW איך מייצרים הוט-האטצ.

 

נ.ב. לכל מי שהזכיר דגמים חמים של אופל, אתם מוזמנים לחפש בגוגל VECTRA MV6

Opel_Astra_GTC_01.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל מנטה I-200 באמצע שיפוץ / אופל מנטה 1800 ידנית / אופל קדט 1.6S ידנית 3 דלתות באמצע שיפוץ / אופל רקורד 71 קופה 1700 מחכה לימים יפים יותר

ואתה אובייקטיבי לגמרי עם הסקירה הזו לא ? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ברור שאמוציונאלית אני לא אובייקטיבי (יא-אללה, איזה משפט פלצני יצא לי) :?

 

2. יש מבחני דרכים של מגזיני רכב והם מבינים יותר ממני.

 

3. אתה חייב להודות שמעולם (אבל מעולם! ) לא ראית איזה VW חדשה ונדהמת מהעיצוב החדש. נכון?

 

4. על הביקורת של טופ-גיר על אופל/ווקסול אני לא מוכן להגיב, היא דבילית ולא עניינית בערך כמו קלרקסון.

 

5. אני לא איזה ילד מתלהב ומתלהם שחושב שאופל הכי טובה בעולם ו"נותנת בראש" לב.מ.וו. אני לא חושב שהם מושלמים, אבל, וזה אבל גדול, אני משוכנע לחלוטין שהם יצרן רכב טוב יותר מ VW, וסתם כדי לאזן את החתימה שלי, אני נוהג ביום יום בגולף קאנטרי ואתה יודע מה? הפתעה! זה רכב משעמם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על טופ גיר אני לא מדבר כי לקלרקסון יש לו שנאה מושרשרת לווקסהול עוד מימי הווקטרה של שנות ה 90 שהייתה הרכב הנמכר ביותר בבריטניה במשך שנים ארוכות.

(ובאופן כללי הם כבר לא ממש בוחנים רכבים ברצינות אלא יותר משתעשעים )

לגבי העיצוב אני לא מוצא גם שום אופל שגורמת לי להתרגש (עניין של טעם) , לגבי שנים קודמות אין לי מספיק ניסיון כדי להביע דיעה

( חוץ מנסיעה על קדט 82 של חבר שהעמידות שלה לאורך השנים הזכירה לי טנק יותר מכל דבר אחר )

VW כבר כמה שנים ה BENCHMARK בנושא איכות חומרים ועיצוב פנים ,לגבי הנאה מנהיגה לא בטוח,

לפי המצב של GM בשנים האחרונות אני לא בטוח שיהיו מסוגלים להשוות לסטנדרטים של VW ויש הרבה אנשים בעולם שזה מה שעושה את ההבדל ביניהן.

אני אישית לא נאמן לאף מותג באופן עקרוני אלא למה שיוכל לספק לי הנאה ( כשאני אוכל לרכוש הנאה...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק בהחלט, לנו בבית היו כבר אופל מנטה, אסקונה B,אסקונה D, קדט E, אסטרה F (פעמיים :-P ), ווקטרה A, ווקטרה B וטיגרה A.

 

נהנינו מכולם, פשוט רכבים מצויינים...

אם נהגת רק במכוניות מדגם אופל, איך אתה יודע שהן טובות ביחס לאחרות? :)

 

בגירה, האסטרה GTC הזאת נראית באמת טוב. אני מניח שאין כאלו בארץ?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נעשה קצת סדר היסטורי (ואמוציונאלי) בקרב הידוע לשימצה בין אופל ל VW.

 

קרב ארוך שנים ומלא אמוציות והתכתשויות לא פחות מהקרב היותר מפורסם , מרצדס מול B.M.W.

 

טוב, אז כמעט לכל אורך ההיסטוריה המשותפת של אופל ו VW לאופל היו רכבים יותר טובים, ללא ספק בכלל! מי שממש יתעניין, אני מוכן בשמחה לצרף השוואות של דגם מול דגם .

סתם לדוגמא, קדט D היה רכב עדיף מכל הבחינות על גולף MK 1

קדט E מול גולף 2-אולי בשל העובדה שהקדט הוצגה 6(!)שנים לאחר הגולף?!

אסטרה F מול גולף 3-היתרון היחיד של האסטרה על הגולף היה תא הנוסעים הנאה שלה.

אסקונה מול פאסאט (האסקונה הייתה רכב מאוד מתקדם בזמן שהפאסאט הראשונות היו מין רכב מאולץ שVW ניסו לראשונה לייצר רכבים גדולים).-לא רלוונטי.בהנחה שאתה מיתכוון לאסקונה ולפאסאט של 82',אזי הפאסאט לא נפלה מהאסקונה והיו גירסאות שעלו עליה.ובל נישכח שגירסת הסטיישן של הפאסאט היתה מאד פופולארית בגרמנייה.

מנטה מול שירוקו (שזה בכלל קרב שהשירוקו אמורה להתבייש להגיע אליו).-יניב,עם כל האהבה שלך למנטה,לשירוקו היתה היתנהגות כביש טובה בהרבה,וביגרסת ה 16V גם ביצועים מעולים.

בקיצור, VW לא ממש מצליחה לצאת בחסד מהקרבות האלה,שלא לדבר על K.O.

אז למה בכל זאת VW נמצאת איפה שהיא נמצאת ואופל מדשדשת איפה שהוא מאחוריה?

לזה קוראים מוניטין, מוניטין שייצרו עבור החברה שני רכבים בלבד, חיפושית (שבנתה להם את השוק האמריקאי) ואח"כ הגולף GTI MK1 , אם מישהוא שואל את דעתי במלא הכנות, מאז ה GTI MK1 , VW לא הצליחו להתעלות על עצמם ומייצרים רכבים בינוניים עם עיצובים בינוניים.

גולף MK 2,3,4, היו ממש סתם מכוניות!

MK 5 לא רעה אבל בטח ובטח לא פורצת דרך.

רכב ספורטיבי קופה (משהוא סטייל השירוקו) הם לא ייצרו כבר 20 שנה.

עיצובים משעממים, רכבים משעממים.

תראו איך נראית האסטרה GTC החדשה ותבינו שם ב VW איך מייצרים הוט-האטצ.

 

נ.ב. לכל מי שהזכיר דגמים חמים של אופל, אתם מוזמנים לחפש בגוגל VECTRA MV6

צריך תמיד לזזכור שאופל היא סה"כ חטיבה בקונצרן GM שלא נמצאת כרגע במצב מזהיר,בלשון המעטה,וזה בהחלט משפיע על היצע דגמי אופל.

עם כל הכבוד לגולף MK1,חלפו 23 שנה מיום הפסקת ייצורה,ובכל זאת פולקסווגן עדיין חייה ובועטת,אז זהו סימן שהמכוניות שלה לא כל כך גרועות..

אין ספק שמי שאחראי יותר מכל לפריחתה של פולקסווגן בעשור האחרון היה מנכל"ה לשעבר,פרדיננד פייש שנתן את הדעת והדגש על שני נושאים עיקריים-פיתוח מנועי דיזל חדשים וחזקים ושידרוג המכוניות בעזרת עיצוב מרהיב של תא הנוסעים.

ובתחום הזה אופל נישארה הרחק מאחור.

אופל תמיד ייצרה הוט-האצ' חזקות ומהירות-קדט GSI16V,אסטרה GSI ועוד,הבעייה היתה שזה בערך כל מה שהן ידעו לעשות,פלוס-מינוס.הקדט והאסטרה היו מכוניות חזקות ומהירות,גם בקנה מידה של ימנו,רק שהתנהגות כביש נאותה לא היתה בתפריט שלהן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לגולף MK1,חלפו 23 שנה מיום הפסקת ייצורה,ובכל זאת פולקסווגן עדיין חייה ובועטת,אז זהו סימן שהמכוניות שלה לא כל כך גרועות..

לא אמרתי מעולם גרועות, אמרתי בעלות עיצוב משעמם ומשעממות לנהיגה.

אין ספק שמי שאחראי יותר מכל לפריחתה של פולקסווגן בעשור האחרון היה מנכל"ה לשעבר,פרדיננד פייש שנתן את הדעת והדגש על שני נושאים עיקריים-פיתוח מנועי דיזל חדשים וחזקים ושידרוג המכוניות בעזרת עיצוב מרהיב של תא הנוסעים.

ובתחום הזה אופל נישארה הרחק מאחור.

לא מסכים גם בקשר לעיצוב הפנים ולא בקשר למנועי הדיזל.

הייתי מסכים עד לפני כמה שנים בודדות. עם הצגת הדור האחרון של הווקטרה ושל האסטרה, אני חושב שאופל הדביקו אותם יפה מאוד (דעתי מובעת מתוך נהיגה ולא התבוננות בגוגל או באולמות התצוגה)

אופל תמיד ייצרה הוט-האצ' חזקות ומהירות-קדט GSI16V,אסטרה GSI ועוד,הבעייה היתה שזה בערך כל מה שהן ידעו לעשות,פלוס-מינוס.הקדט והאסטרה היו מכוניות חזקות ומהירות,גם בקנה מידה של ימנו,רק שהתנהגות כביש נאותה לא היתה בתפריט שלהן.

זה כל מה שהן ידעו לעשות,חן? רק הוט האטצ?

למה פתאום שכחת את האסקונות לדורותיהן? רקורדים למיניהם? וקטרה ,MK3,MK1,MK2 היו מכוניות רעות?

ורק שלא נשכח פרט אחד אחרון שנוגע לוותק ונסיון, כשאדם אופל התחיל לייצר מכוניות, אמא של פרדיננד פורשה עוד לא פגשה את בעלה המיועד :-P

אופל מאז ומעולם העמידה אופוזיציה (או קואליציה, תלוי כמה אתה אובייקטיבי :wink: ) ל VW ואילצה אותה לצאת מעורה כדי לייצר מכוניות יותר טובות.

מנקודת השקפתי, דוקא זה ההפך אבל כמו שאמרתי, אין פה עניין של נכון או לא, זה עניין של השקפה בדיוק כמו שלא תשכנע לעולם חובב ב.מ.וו שמרצדס יותר טובים.

 

אם אתה רוצה את חוות דעתי האמיתי והלא משוחדת, VW תמיד הובילו בכל התחומים( עיצוב פנים, מנועים, שילדה,) למעט עיצוב חיצוני, אבל תמיד באו אופל, ראו את הכלה החדשה מבית VW וייצרו אחת יותר טובה ויותר יפה. ככה אני רואה את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...