Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי את המספר של ניהול המנוע של הגולף שלי ומשום מה החשדות שלי כנראה נכונים

 

 

 

יש לי גולף SDI 2000והמחשב שלי מגיע עם המקט הנ"ל:038 906 012 L

 

נכון שזה מק"ט של גולף TDI?

 

אשמח לדעת מה המק"ט שלי?

RS3 8Y

פורסם

לפי הרשימה שנתן מרק באמת המחשב ניהול מנוע לא תואם לדגם sdi,

כנראה שקנית רכב בקומבינה...

זה מתחיל להסביר את התקלות שדיברת עליהם פה בעבר ברכב שלך ...

 

גש בהקדם למוכר הרכב כדי לקבל תשובות!

פורסם

כבר מזמן רשמתי לו שקודי התקלה שהוא מקבל באיבחון ממוחשב מתאימים למנוע TDI.

לפני הסקת מסקנות תבדוק שוב פעם את המק"ט הרשום על גבי המחשב+בדיקה מול מחסנאי בכיר של צ'מפיון כי מידע עדכני רק להם יש.

האם במקרה רשמת בסדר הפוך את המק"ט בפורום ?

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה למרק .

אכן המחשב הוא של TDI לצערי....

הבאתי מחשב של SDI מתאים גם לפי המספר הקטלוגי איך אני מקודד אותו עכשיו לאימבולייזר הרכב נדלק ומייד נכבה? יש לי ואג - קום.

RS3 8Y

×
×
  • תוכן חדש...