Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריפוד עור


ARIE1949
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שיניתי את כל הסלון בריכבי לסקאי, עקב ריפוד קרוע (כך נקנה הרכב). מכיון שאינני נוהג להסתובב עם מכנסים קצרים אני לא סובל מבעיית החום של סקאי (אבל הוא אכן מתחמם מאוד בשמש).

לא יודע מה אתם מדברים על קיפאון בחורף, אף פעם לא הרגשתי את זה, ולו בגלל העובדה שאני לא מסתובב עם מכנסים קצרים בחורף.

 

אחרי כמעט שנתיים, הריפוד עדיין נראה מעולה, נקי מאוד (מישהו אמר שמירה על הייגנה) ומבריק.

הוא אכן קצת פחות נוח מריפודי בד.

 

אפשר לשלב בין השניים; את החלק הפנימי לרפד עם בד והחיצוני עם סקאי.

 

מה שאני שונא בריפוד בד זה שהוא סופג את כל הזיעה וגועל הנפש האחר, קשה מאוד גם לנקות אותו.

סקאי תמיד יכול, במאמץ קל יחסית, להיות נקי מאוד, אבל הוא לא סופג טיפת זיעה. השאלה היא על מה אתה מוכן להתפשר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מכנסיים קצרים??

כל פעם שאני נכנס להתיישב במאזדה 6 של אבא שלי, אני מקלל את הריפודי עור האלו

החום לא נורמלי בגב ובתחת (האוטו חונה בד"כ בשמש) ותאמין לי ממש לא צריכים מכנסיים קצרים להרגיש את זה

הכי טוב עור-אלקנטרה כמו בקליאו ספורט!

 

Will work for torque - חזק! :lol:

 

 

 

תום

020144p.jpg

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אתה צודק לגבי האלקנטרה, זה נוח אבל גם את זה קשה לנקות לדעתי.

אני גם רציתי אלקנטרה, אבל לא היה בצבע שרציתי, לצערי.

 

:)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תמונות של מה אתה רוצה מחר אני אצלם לך

 

fizban

לצערי הייתי צריך לקום כל בוקר ב-6 (בית ספר בעיר אחרת), בחורף בקור של אולי קצת מעל 10 מעלות אתה בהחלט מרגיש את התחת קפוא

וזה לא משנה אם אתה לובש טרנינג, מכנסיים קצרים, ג'ינס או כל דבר אחר (למעט חרמונית צבאית אולי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז הבעיה שלך לא היתה הריפודים אלא השעה המוקדמת שבה נאלצת לקום. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תמונות של מה אתה רוצה מחר אני אצלם לך

 

fizban

לצערי הייתי צריך לקום כל בוקר ב-6 (בית ספר בעיר אחרת), בחורף בקור של אולי קצת מעל 10 מעלות אתה בהחלט מרגיש את התחת קפוא

וזה לא משנה אם אתה לובש טרנינג, מכנסיים קצרים, ג'ינס או כל דבר אחר (למעט חרמונית צבאית אולי)

תמונות של הריפודים עצמם וכל קטע שריפדת ברכב..

 

תודה לך..

פורסם

אני ממליץ לך ללכת על כיסויים רגילים: נוחים, זולים, לא חם לא קר ויש כאלה ממש יפים

lock your car or it may be gone in 60 seconds

פורסם
תמונות של הריפודים עצמם וכל קטע שריפדת ברכב..

 

תודה לך..

בקיצור לצלם את המושב נוסע, הספסל האחורי והמשענת יד?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שלום,

אני ממש לא יודע ממה כולם חוששים ומדוע לא ממליצים לך על עור או דמוי עור.

ב3 המכוניות של המשפחה שלי יש עור ובאחד מהם דמוי ועד היום לא חוויתי

תופעה של קיפאון או חום אדיר!

 

בעיני גם דמוי עור הוא מומלץ זה יפה יותר ומכובד יותר8)

proud to be a mini 2006 owner

×
×
  • תוכן חדש...