Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, לירון, כחולה "קאסטום", אני יכול לספר לך שלא כל שינויי ברכב פוגע במקוריות. העניין הוא לדעת לשמור על פרופורציות, אתה יכול להחליף את ההגה ליותר נוח/ קטן/ גדול/ מעץ/ עור/ שרשרת או כל דבר אחר אשר תחפוץ בו, כל עוד הוא מתאים לרוח התקופה, ומשתלב בעיצוב המקורי של הרכב. כי סה"כ מה שווה מקוריות הרכב אם אתה סובל מהנהיגה והשימוש בו?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי רעיון. משעמם לך. אז תפרק, ותרכיב את ההגה החדש, תעשה סיבוב בעיר, ותחליף אותו שוב בישן. ואז תחליט.

 

יש לחזור על הפעולה הנ"ל עד הפגת השיעמום או עד התקנת ספויילר של איפרזה על הבג'זאז.

 

בהצלחה בגיבוש\גיוס, שם תצטרך כמה כוחות סוס שתוכל להשיג.

 

:)

 

אבי .פ.

קצין מי(ו)ן.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

אישית אני נגד פגיעה במקוריות של הרכב ... אבל הדבר הכי חשוב זה להתאים נוח ברכב שלך .

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
ההגה אצלי בזמן נסיעה קל כהגה כוח.

 

אופיר(קאפרי) שנהג לפני שבוע על הקורטינה היה המום מההגה הנוח אצלי.

תשמע, כל הגה בנסיעה קל, הבעיה היא בסיבובים במקום/מהירות מאד נמוכה. להבדיל, כמובן, אבל: בליילנד הגדולה שלי, יש הגה ממש ענק. בזמן הנסיעה קל מאד לסובב את ההגה, אבל אני לא מציע למישהו לנסות לסובב אותו במקום- גם בנסיעה איטית מאד, זו כמעט משימה בלתי אפשרית! ככה שאתה צריך לחשוב גם על החניה.

אישית- אני נהגתי בקורטינה, ואני נוהג המון (מן הסתם) ברכבים החדשים (במזדה לנטיס שלי, ובעוד כל מיני מזדמנים). אז, אני לא רואה כל בעיה בהגה של קורטינה- הוא לא כזה גדול ומגושם, כמו שיש בחלק מהרכבים הישנים יותר- לדעתי, הוא בגודל המתאים! ונראה מצויין, לדעתי לפחות.

 

אבל בכל מיקרה- לך על זה, תנסה, מא אכפת לך? אתה לא הולך לנסר חצי-אוטו בשביל השינוי, בסה"כ- לא ימצא חן- תוריד, ותחזיר את הישן! מקוריות-שמקוריות- גם ככה שינית חצי-אוטו בזה, שהחלפת גיר ושמת מזגן, זה גם ככה רכב יומיומי שלך, אז, בחיאת- לא להחליף דווקא את זה? -אני אומר- לנסות, כמובן, לשמור את הישן בצד, וזהו!

 

אזולאי, נראה לך, שמישהו יתקרצץ לקורטינה- אספנות, ועוד במצב כמו של לירון, דווקא בגלל ההגה הלא-מקורי בטסט?- בחייך! הוא לא שם הגה של מטוס, אני מאמין, אז, למי אכפת?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
ההגה אצלי בזמן נסיעה קל כהגה כוח.
כמו שאמר חן, זה ישתנה מייד כאשר תרכיב גלגל הגה קטן. דווקא מכיוון שאתה משתמש ברכב יום-יום, אתה תקלל.

בא לך כיסוי עור? אפשר לצפות את ההגה שלך בעור, וגמרנו.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
אזולאי, נראה לך, שמישהו יתקרצץ לקורטינה- אספנות, ועוד במצב כמו של לירון, דווקא בגלל ההגה הלא-מקורי בטסט?- בחייך! הוא לא שם הגה של מטוס, אני מאמין, אז, למי אכפת?

אם הוא ישים הגה שניתן לינהוג בו עים אזיקים אז כן....

אבל אם הוא ישים הגה של פורד חדיש יותר אז קשה לי להאמין...

 

 

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

זה רכב יום יומי אז למה לגרום לעצמך אי נוחות? אפילו מינימלית!

 

גם אצלי באלפא ההגה גדול ויחסית דק, יחסית לרכבים עם הגה קטן ומודרני זה לא נוח! ולי זה גם לא נוח לנהיגה ספורטיבית.

 

קיצר שים הגה שיהיה לך יותר נוח! תשמור את המקורי אצלך, אולי אפילו באוטו שתרגיש טוב עם זה וזהו, הכל.

 

מקוריות או לא, ברכב יום יומי צריך לבנות סדר עדיפויות אחר!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

בהרהור נוסף של הנושא, ובלי לעוץ לך עצה,

 

אינני בדעתך בנוגע לנוחות של נהיגה עם הגה קטן.

 

במרצדס ההגה "די גדול", ויש לי מן תחושה נהדרת של סיבוב בכל פעם

שאני "מתעמל" על הסיבוב של ההגה. זה כאילו שכל הגוף משתתף בסיבוב.

לא יודע איך להסביר בדיוק, אבל נח לי עם ההגה הגדול, ואינני חושב שיהיה

יותר נח עם קוטר קטן יותר.

 

בברכה - אבי.

DSCN14611.jpg

DSCN14599.jpg

DSCN1456.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אבי גם נהגי אוטובוס אוהבים הגה גדול, אבל בעצם גם הם נוהגים על מרצדס. הגודל, המראה והאשליה שהוא מוכר, כן קובעים, ולהזכירכם בהגה עסקינן....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לדעתי , כמו שאמרו לך , תחליף ותנסה.. , לא נוח? , תחזור למקורי.

 

ואם אתה כבר מפרק את ההגה , למה שלא תבנה לך הגה נשלף? , כזה שתיקח הביתה בכל פעם שתחנה את הרכב ( כאמצעי למניעת גניבה )?

 

 

 

חג שמח..

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם
אבי גם נהגי אוטובוס אוהבים הגה גדול, אבל בעצם גם הם נוהגים על מרצדס. הגודל, המראה והאשליה שהוא מוכר, כן קובעים, ולהזכירכם בהגה עסקינן....רן
כל מילה שלך נכונה!

 

ירון מאיר

פורסם
ההגה אצלי בזמן נסיעה קל כהגה כוח.

 

אופיר(קאפרי) שנהג לפני שבוע על הקורטינה היה המום מההגה הנוח אצלי.

אני חייב לציין שאצלי בקפרי ההגה ממש קשה לעומת ההגה של הקורטינה של לירון,

עשיתי סיבוב על האוטו ואפילו במצב עמידה הוא מיתנהג כמו ההגה כח של הפזו' שלי.

לירון אני רק יכול להמליץ לך לא להחליף להגה עם קוטר קטן יותר אלא להגה עבה יותר, זה מה שעשיתי אצלי, והדרך הכי פשוטה וקלאסית היא ע"י הכיסוי הגה עם החוט ומלפפים על ההגה שהוא ממש ברוח התקופה.

בכל מיקרה אם תרצה לנסות לנהוג עם הגה אחר יש לי הגה ספורט מקורי מעור של פורד שאני אוכל להשאיל לך.

 

 

אופיר

תמונה056.jpg

תמונה057.jpg

תמונה059.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אני אנסה לעזור לך מניסיוני. במנטה A שלי יש הגה ענק בדיוק כמו שלך, אני גם השתמשתי תקופה לא מבוטלת ברכב כתור רכב יומיומי וזה ממש לא הפריע לי. גם אצלי ההגה רך מאוד גם בחניות.

לעומת זאת, במנטה B יש לי הגה ספורט קטן שהגיע כאופציה עם האוטו (היו 3 סוגי הגאים כסטנדרט) ובשילוב עם הצמיגים הרחבים (גם אופציה, הרכב שלי הגיע עם כל התוספות מגרמניה) הוא ממש לא נוח. נסעתי כולה 5 דקות ברכב וזה הספיק לי.

הפתרון הכי טוב זה לנסות, אין חכם כבעל ניסיון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לדעתי במקרה שלך- המקוריות עדיפה .

 

אם אתה מחליף הגה ,שים לב אם הוא מפריע ו/או מסתיר חלקית את לוח השעונים.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

אני לא מבין בפורדים, אבל אני מתאר לעצמי שלפי מיטב המסורת הגרמנית, לכל חלק ברכב יש כמה רמות איבזור מקוריות. למה לא תבדוק באינטרנט איזה הגאים מקוריים חלופיים קיימים לדגם שלך? תבחר את הגודל והחומר (עור, עץ) שרצויים לך, ואז חכה עד שהוא יופיע באיביי.



ב.ב.מ.וו. שלי רציתי את ההגה ספורט המקורי מעור ששייך לדגם M3 והיה אופציה בסידרה 3 הרגילה. הוא מגיע בשני קטרים שונים, בחרתי את הגדול כי אין לי הגה כח. כך הרכב נשאר מקורי לחלוטין וגם מעוצב על פי בחירתך ונוחיותך. אותו שיטה טובה גם לחלקים אחרים בפנים ובחוץ הרכב.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...