Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שבת שלום! (וצום קל למי שצם מאיתנו)

המראות אצלי ברכב (אאודי A4) משמיעות קירקושים ואין לי מושג איך להתחיל אפילו לפתור את הבעיה :shock:

זה קרה לפני שהתקנתי סאב, וזה (מן הסתם ) התגבר טיפה יותר אחרי שהתקנתי סאב

אני חושב שהרעש מגיע מהחיבור של המראה לגוף הרכב (הציר הזה שנועד לקפל את המראות כדי שנשים לא יורידו לנו אותם) כשאני מחזיק את המראה מלמעלה ולוחץ כלפי מטה הרעש מפסיק, למישהו יש רעיון?? :lol:

כמובן שהמראות לא רועדות או רופפות, מה שיותר מקשה על הפתרון!

צריך להפעיל אפילו קצת הרבה כוח כדי לקפל אותן פנימה

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

לא הם לא, הן רועדות רק מבאס, זה רעשים מעצבנים כאלה , קירקושים, לא מפגע בטיחותי :)

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

היה לי חבר עם אודי 80 (הישנות ההם) שהייתה לו אותה בעיה

 

והוא פשוט הכניס לשם כמה חתיכות ספוג בלחץ וזה פסק לו, לא הכי אסתטי אבל אם תתאמץ זה יראה בסדר.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

להכניס את זה לציר?

נראה לי בלתי אפשרי, וגם אם אני יצליח, בחניה הראשונה שאני יקפל את המראות פנימה זה ייצא :)

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
פרק את המבנה ועל כל ה"תפרים"\החיבורים מהצד הפנימי שים סיליקון.

ואיך אני יוכל לקפל את המראות אחרי זה?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

ארז גש לפורום הטכני.

 

אגב מה לעזזל אתם עושים לרכב שלכם , אאודי A4 עם תקלות במערכת החשמל ומראות רועדות???

מה קניתם אוטו עם פרקינסון?

פורסם

בעיה במערכת חשמל אין(נבדק), והמראות, מה לעשות שבאס מדגדג להן :), האוטו בן 4 שנים ורק לפני חודשיים עשה טיפול 30 אלף

לא כזאת גרוטאה!

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
ארז גש לפורום הטכני.

 

אגב מה לעזזל אתם עושים לרכב שלכם , אאודי A4 עם תקלות במערכת החשמל ומראות רועדות???

מה קניתם אוטו עם פרקינסון?

 

מה הפליאה בנוגע לאאודי?

לאחותי קנינו אאודי A3 חדשה דנדה מהחנות

וכבר החלו בעיות במנוע , אחרי 4 אלף ק"מ שאפילו באאודי לא יודעים לטפל

מיותר לציין שהרכב נמצא במוסך אאודי כבר קרוב לשלושה חודשים

 

גרמנים מחורבנים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

האמת שאני איתך אליקו .

 

לי יש גולף משל עצמי ולאמא שלי היה בורה, וכמובן שיש תקלות . ודווקא בדברים המוזרים ביותר.

פורסם

תודה לאל (טפו טפו טפו) עוד לא נתקלנו בתקלות, ואיך מוסיפים משקל למראות??

איזה רעיונות ביזאריים רצים פה :)

אני מקווה שזה עובד לא כמו שזה נשמע :)

אם זה יעזור אני יעלה מחר תצלום של המראות..

never drive faster than your guardian angel can fly..

×
×
  • תוכן חדש...