Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניצן יש לי את ספר הרכב המקורי של היצרן בעברית שניתן לבעל הרכב, אני אקרא מחר את הוראות יצרן,

ואעדכן אותך, ואת שאר חברי הפורום בנושא, אני מאמין שמרק 10 יקדים אותי, ויספק קישור לספר הרכב.

לאחר מספר ימים אם הרכב, מה התרשמותך מהרכב, שווה את ההשקעה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ניצן יש לי את ספר הרכב המקורי של היצרן בעברית שניתן לבעל הרכב, אני אקרא מחר את הוראות יצרן,

ואעדכן אותך, ואת שאר חברי הפורום בנושא, אני מאמין שמרק 10 יקדים אותי, ויספק קישור לספר הרכב.

לאחר מספר ימים אם הרכב, מה התרשמותך מהרכב, שווה את ההשקעה?

בברכה

צביקה

"נפלתי" על אקזמפלר נדיר ושמור במיוחד,בכלל לא עלה על דעתי לרכוש רכב מסוג זה.

 

זמן רב חיפשתי רכב אוטומטי הגה כח(כיוון שרוב נסיעותי הם בפקקים ובשעות העומס) אך לא הייתי סגור לשום כיוון.

 

את ה"טריגר" קיבלתי כאשר לפני חודש נכנסו בי מאחור בדרך חזרה מהעבודה(כביש 1 בשעה 6 בערב-עמדתי בפקק).

כאשר הכנסתי את הרכב למוסך הסדר(יש לי צד ג) לא רצו לתקן את הרכב כיוון שעלות התיקון היתה אמורה לעבור את ה-50 אחוז מחירון.(מדובר בפנס שבור פח מעט עקום ופגוש).

 

בסופו של דבר בעל המוסך התרצה ועשה תיקון חלקי במינימום עלות (החליף פנס יישר טמבון ופח ללא צביעה-ניראה בסדר גמור).

 

חשבתי לעצמי שאם כל תופעה כזו עלולה להשאיר אותי ללא "רגליים" אז כדאי להשתדרג.

 

במיקרה חברי לעבודה קיבל רכב חברה(לאחר שכבר רכש רכב חדש ) וחיפש למכור את הרכב של אישתו הלנסר 91

הרכב בבעלותו משנת 94 והוא יד שניה,רק אישתו נוהגת עליו והוא ייקה פדנט מאוד ומקפיד על כל פרט-כך גם טיפל ברכב.

הרכב עבר 168000 ק"מ כאשר לפני שנתיים בדיוק חברי החליף מנוע ברכב למנוע מיבוא(ישראל יפן

) ובנוסף רצועות משאבת מים רדיאטור צנרת גיר אוטומט וצנרת קירור.

כמו כן הוא מקפיד על טיפולים שוטפים,החליף לא מזמן זוג בולמים אחוריים 4 צמיגים חדשים ומצבר חדש

כמו כן ביצע ניקוי קרבורטור לאחרונה(לפני חודשיים)

לפני שנה החליף נוזל בלמים וברקסים

הכל מתועד בקבלות עם תאריכים

כמו כן כל ה"חישמולים" למיניהם תקינים (ח"ח,נ"מ,אימובילייזר אזעקה )

 

כמו כן פנים הרכב והפלסטיקה שמורים ללא פיצוצים בדש בורד למעט פתחי האיורור שזה מחלה של כל הלנסרים מהשנתונים הנ"ל.

 

סה"כ הציע מחיר הוגן(פחות מהמחירון) ולאחר נסיעת מיבחן שלי ושל אישתי החלטתי לרכוש את הרכב.

 

סה"כ רכב מצוין:

נוח-ניתן לכוון הגה +כיסא גם לגובה-תנוחת נהיגה ומירווח רגליים ובכלל טובים מאד(הרבה יותר טובים מהקורולה החדשה לדוגמא)

סביבת נהג נעימה וסולידית.

הפלסטיקים לא רועשים ומקרקשים גם לאחר כל השנים.

הרכב יציב ואוחז היטב

בידוד הרעשים טוב

הסחיבה מצוינת(יחסית לגיר האוטומטי 3 הילוכים הרכב די זריז).

המזגן חזק מקרר היטב וגם המפוח(חברי השקיע 1700 ש"ח לאחרונה בטיפול במזגן=הוחלפה יחידה פנימית לאחר שדלפה +שסתום התפשטות+מייבש ).

נותן תמורה מצוינת לכסף.

לא "שתיין " במיוחד(1:10 בנסיעה משולבת כמו שאני אוהב עם "לחיצות" מדי פעם ומהירויות שעוברות לעיתים אתהמהירות החוקית.)

 

אגב

ביררתי במוסך מורשה לגבי החלפת זוג בולמים קידמיים(שבבדיקה נתגלו כ"חלשים") .

בעל המוסך אינו ממליץ וטוען שזה מיותר,כמו כן בבדיקת ה"לחיצה" הבולמים מתנהגים בסדר ושיכוך המהמורות הוא טוב כך שאני בדילמה אם כדאי לבצע החלפה(עלות כוללת 920 ש"ח).

כמו כן אותו בעל מוסך טוען כי אם השמן גיר "אדום" אין צורך להחליף :shock:.

(אולי יש לו עודף עבודה:shock: -מוזר,או שסתם נתקלתי בבעל מוסך הוגן במיוחד).

 

ניצן

פורסם

ניצן ידידי שלום רב! שני דברים חשובים:

נתקלת בבעל מקצוע הגון במיוחד.

והסיבות לקניית הרכב , אינם צרוף מקרים, זה מכוון מלמעלה.

חג שמח

ושנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לאחר חיפוש בפורום הבנתי שהמומחים ממליצים שלא להחליף שמן גיר שלא ידוע מתי הוחלף לאחרונה,עקב חשש שירידת הלחץ שתיגרם בעיקבות ההחלפה לשמן החדש תגרום להרס הגיר.לרכב שקניתי החליפו מנוע לפני 28000 ק"מ וכתוב שהוחלף "צנרת גיר אוטומטי"

 

האם זה אומר שהוחלף גם השמן?(לא מצויין)

 

כמו כן הבנתי ש"כמדיניות" בעלי מוסכים מורשים נימנעים מ"לגעת" בגיר אוטומטי תקין בהתאם לפיתגם"מה עובד לא נוגעים" (לא נכון בהחלפת שמן מנוע למשל...).

:shock:

 

הגיר מתפקד מצויין השמן בצבע אדמדם האם כדאי\לא כדאי לגעת?

 

מחר אני אמור(הייתי) לבצע החלפה של שמן גיר-לאור האמור (במיוחד ע"י בני ל. ועמית ) אני חושב שארד מהרעיון.

 

אשמח לקבל תגובות

 

ניצן

פורסם

אני לפני שנה החלפתי את השמן גיר במיצובישי לנסר שלי {הרכב עבר רק 95000 קמ שנת 92}

 

עקב טעות פמקום לפתוח את בורג ריקון השמן פתחנו את הבורג של גיר השמן

 

מאז עברה שנה בלי שום בעיות מצד הגיר

 

אם אתה לא חייב להחליף אל תחליף את שמן הגיר

קשה באימונים קל בים

×
×
  • תוכן חדש...