Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני רוצה להשכיר רכב(7 מקומות) לאילת, פחות או יותר רכב 7 מקומות זה 420 ש"ח ליום.

אני צריך את הרכב רק ביום הנסיעה וביום החזרה(שזה חמישי וראשון, בשישי ושבת הרכב יעמוד).

האם קיים איזשהו הסדר שאני יוכל ליסוע איתו לאילת וכאשר אני יגיע אני ישאיר אותו בסוכנות באילת וביום חזרתי אני יקח אותו ויחזיר לירושלים?

האם מישהו מהפורום נסע פעם לאילת עם רכב מושכר?איך זה עובד, חייבים לשלם גם על הימים שהרכב עומד?

 

תודה מראש, איתי.

פורסם

מן הסתם משלמים גם על הימים שהרכב עומד - ואם תפצל את זה ליום אחד פה ויום אחד פה, יקחו לך עמלה של החזרת הרכב מהסניף באילת לסניף בירושלים.

 

בכל מקרה, אל תשכח שגם יש לך הגבלת קילומטארז' לכל יום, ואילת הלוך-חזור זה באיזור ה800 קילומטר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תודה על התשובות.

 

פליקס, הבעיה בהצעה שלך היא שיום ראשון זה יום חג(ראש השנה), אז אני מאמין שחג זה כמו שבת לא?

אולי אפשרי להחזיר את הרכב ביום שני בבוקר במוצאי החג או אפילו במוצאי החג של יום ראשון.

נ.ב

איך הם יכולים לדעת אם אכן נסעתי בשבת או לא?, הרי הרכב יעמוד באילת.

 

אני ידבר אתם מחר.

תודה בכל מקרה, איתי.

פורסם
שלום,

 

אני רוצה להשכיר רכב(7 מקומות) לאילת, פחות או יותר רכב 7 מקומות זה 420 ש"ח ליום.

אני צריך את הרכב רק ביום הנסיעה וביום החזרה(שזה חמישי וראשון, בשישי ושבת הרכב יעמוד).

האם קיים איזשהו הסדר שאני יוכל ליסוע איתו לאילת וכאשר אני יגיע אני ישאיר אותו בסוכנות באילת וביום חזרתי אני יקח אותו ויחזיר לירושלים?

האם מישהו מהפורום נסע פעם לאילת עם רכב מושכר?איך זה עובד, חייבים לשלם גם על הימים שהרכב עומד?

 

תודה מראש, איתי.

יש לך קליאו ספורט ואתה רוצה לנסוע לאילת באיזה גועל נפש שכור???

 

שים את 3 הנוסעים המיותרים באוטובוס וצא לקרוע את כבישי הדרום עם הקליאו, ונפתרה הבעיה.

גם ייצא לך יותר זול, ויותר כיף...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם הוא יקרע את הכבישים אז זה בטוח לא יצא יותר זול :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני עובד בחברת השכרה,

 

אצלנו יש מינימום אם רוצים להשכיר את הרכב ולהחזיר אותו לאילת, מינימום 3 ימים השכרה אם אני לא טועה.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

האמת שכרגע סגרתי עם חברת השכרה על MPV ל4 ימים 1800 ש"ח, לא יצאתי בזול:-(

 

Will- יש משהו במה שאתה אומר אבל אם אני יבוא עם הקליאו אני לא יהיה בראש שקט, כל רגע לצאת לראות מה איתה.

 

 

תודה לכולכם, איתי.

×
×
  • תוכן חדש...