Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא פיספסתי שום פרט

הם הצד הפוגע והוא ילך ויתקן את המכונית שלו במוסך שהמוסכניק שם הוא חבר שלו ולא יהיה אכפת לו להגיד שהתיקון עלה סתם לדוגמא :2000 שקל במקום אלף והם ישלמו 2000 שקל והמוסך יביא לו 1000

 

יש כאלה תאמין לי שיש

 

הפרט שפיספסת הוא - How cares!?

הם פגעו, ולא רוצים לתת פרטים של ביטוח (שככה אף אחד לא "עובד" על אף אחד).

הצד הנפגע יכול "להתגמש" אולי, הצד הפוגע, קרי האשם, זכאי ל- כלום. שלא ידפקו מכוניות.

 

אני הייתי מטלפן לאב שוב ומקליט את השיחה ומנסה לשדל אותו להודות בפגיעה של בתו, גם אם זה בעקיפין.

לגבי ה SMS, על תשלח, היא עוד תוכל לתבוע אותך על איום והטרדה.

 

שחר

 

לא מומלץ - זה גם לא הכי חוקי להקליט אדם בלא ידיעתו.

 

לגבי ה-SMS, באמת תעזוב - למה לך להסתבך.

 

התרעת, עכשיו זה עליהם. מסכנה הילדה שאבא שלה אידיוט, אבל אם תנסה לתקן את העולם בסוף אתה עוד תידפק. חבל.

 

פנה לסוכן ביטוח, שיעבוד קצת. ואם בא לך, תתלונן במשטרה כמו שהציעו לך.

 

ניר

פורסם

לא מומלץ - זה גם לא הכי חוקי להקליט אדם בלא ידיעתו.

חוקי בהחלט - מספיק שאדם אחד בשיחה המוקלטת יהיה מודע להקלטה ע"מ שהיא תהיה קבילה בבית המשפט.

אני חושב שברוב המוחלט של המקרים, האדם המקליט יהיה מודע להקלטה.

פורסם

את עניין ה SMS עזבתי כבר.

מחר באיזור הצהריים אני אדבר עם סוכן הביטוח שלי. מקסימום אם הוא ימליץ, נקח את זה למשטרה, לי באמת שלא אכפת.

כמו שאני רואה את זה, הוא פגע בי, לכן יש לו שתי אפשרויות. או לתת לי פרטים לביטוח או לשלם על תיקון במוסך שמקובל עלי. הוא בחר לשחק משחקים - סבבה. נשחק את המשחק שלו - אבל לפי החוקים שלי.

אני מקווה שאחרי שבסוף הוא יאלץ לשלם את הנזק (בין אם אחרי תביעה של הביטוח או התערבות של בית משפט), ובתור עונש יקבל גם ייקור בפוליסה לשלוש שנים הבאות (היעדר תביעות? לא בבית ספרנו), הוא ילמד להתנהג בנימוס וכבוד (אם הייתם שומעים איך הוא דיבר בטלפון..), ולא ללכת עם הראש בקיר.

פורסם

תכניס לו חזק,עד שהוא ישלשל תותים!

 

היה לי מקרה דומה שהאשמתי את השכן שלי בפגיעה ברכב שלי בזמן שהרכב חנה,הוא לא הודה במעשיו ואמר שהוא לא עשה את הנזק,אבל הוא כן נתן פרטים.

 

נתתי את הפרטים לביטוח ואחרי חצי שנה קיבלתי צ'יק מחברת הביטוח שלו על סכום הנזק שהיה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
את עניין ה SMS עזבתי כבר.

מחר באיזור הצהריים אני אדבר עם סוכן הביטוח שלי. מקסימום אם הוא ימליץ, נקח את זה למשטרה, לי באמת שלא אכפת.

כמו שאני רואה את זה, הוא פגע בי, לכן יש לו שתי אפשרויות. או לתת לי פרטים לביטוח או לשלם על תיקון במוסך שמקובל עלי. הוא בחר לשחק משחקים - סבבה. נשחק את המשחק שלו - אבל לפי החוקים שלי.

אני מקווה שאחרי שבסוף הוא יאלץ לשלם את הנזק (בין אם אחרי תביעה של הביטוח או התערבות של בית משפט), ובתור עונש יקבל גם ייקור בפוליסה לשלוש שנים הבאות (היעדר תביעות? לא בבית ספרנו), הוא ילמד להתנהג בנימוס וכבוד (אם הייתם שומעים איך הוא דיבר בטלפון..), ולא ללכת עם הראש בקיר.

 

Sounds like a plan.

נראה לי שבחרת באופציה הטובה/נוחה/בוגרת ביותר. שיהיה בהצלחה.

 

אל תשכח לעדכן.

 

ניר

פורסם

תפסיק לדבר כבר ותתחיל לעשות.

 

1. להתלונן במשטרה על פגע וברח אם עדים.

2. למסור דו"ח תאונה לסוכן שלך. בעזרת ת"ז ומספר רכב ניתן לקבל את כל הנתונים שהוא זקוק.

 

בהצלחה

פורסם
תפסיק לדבר כבר ותתחיל לעשות.

 

מחר באיזור הצהריים אני אדבר עם סוכן הביטוח שלי.

 

נראה לי שאין צורך להוסיף.

 

ניר

פורסם

1. להתלונן במשטרה על פגע וברח אם עדים.

זה לא פגע וברח.

 

קודם כל הנהגת לא ברחה אלא הביא לו את הפרטים (פשוט הוא לא ידע מה לקחת).

 

דבר שני גם תאונה של נזק בלבד לא נחשבת כ-פגע וברח אלא רק אם יש נפגעים.

פורסם

שים לב, אמנם היא עשת רוורס אבל, היא יכולה לטעון שאתה פגעת בה מאחור ולא שמרת מרחק, כבר שמעתי על מקרים כאלה.

פורסם

עדכון:

הסוכן אמר לפנות למשטרה לצורך קבלת הפרטים.

הלכתי למשטרה והגשתי תלונה, לדבריהם אמורים ליצור איתי קשר ולהעביר לי את הפרטים "בזמן הקרוב" (כשבועיים-שלושה).

אמשיך לעדכן כאשר הפרטים יגיעו ויימסרו לסוכן.

 

אלעד.

×
×
  • תוכן חדש...