Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
zvit אמרת שמנורת הלמדא מעידה על כך שיש בעיה עם חיישני הלמדא .

האם אתה בטוח שיש חיישני למדא בוולוו 740 gl שנת 92 ?

...

דבר חשוב הוא כאשר מפעילים את המזגן מנורת הלמדא פועלת וכאשר לוחצים על הגז היא נעלמת .

כאשר מתנעים את הרכב בלי המזגן מנורת הלמדא מופעלת בצורת הבהובים ונכבת מיד .

איך כל זה מתקשר ?

אני בטוח שיש חיישני למדא ב-740 92, זו היתה השנה הראשונה בה היה לרכבי וולוו ששווקו ע"י היבואן בארץ ממיר קטליטי.

 

נראה שמישהו עשה לך קצת בלגן במערכת החשמל וקיצר משהו בדרך - כדאי מאד שלא תתעצל ותגש לחברנו דני זומרשטיין לפני שיגרם נזק גדול יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

zvit אבל למה כאשר מפעילים את המזגן מנורת הלמדא פועלת וכאשר לוחצים על הגז היא נעלמת?

וכאשר מתנעים את הרכב בלי המזגן מנורת הלמדא מופעלת בצורת הבהובים ונכבת מיד .

מה כל הבלגן הזה אומר לדעתך?

 

פורסם

הבלגן הזה אומר שיש בלגן במערכת החשמל שכדאי לטפל בו לפני שיגרם נזק בלתי הפיך לרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברים.

א. ב740 שנת 92 אין ממיר קטליטי ואין חיישן חמצן (למבדא)

ממיר קטליטי וחישני חמצן הגיעו לארץ רק ב940 משנת 93 ואילך.

ב. בקשר להדלקת מנורת הלמבדא בזמן שהמזגן עובד, לדעתי מישהו חיבר את מנורת הלמבדא לאלטרנטור ובזמן שמפעילים את המזגן הטורים יורדים והמנורה דולקת, ובזמן שמגבירים את הטורים המנורה כובת מאחר והאלטרנטור מסתובב מהר יותר, זה גם מסביר את ההיבובים בהתנעה רגילה ללא מזגן.

בדוק אם אני צודק.

בהצלחה.

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם

יעקב סימל, בדקתי ואתה לא צודק,ב-92 כן יש חיישני חמצן.

ולראיה ראה בקובץ המצורף.

בברכה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

volvo 240,מעט הבנת הניקרא,זה מה שהוא כתב: א. ב740 שנת 92 אין ממיר קטליטי ואין חיישן חמצן (למבדא).

 

בברכה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

davidmzr

 

בדוק האם במנועים מדגם B200 אשר יובאו לישראל בשנת 92 בצורה סדירה קיימים חישני חמצן.

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם

דוד, עם כל הכבוד - לפעמים לא מתווכחים עם אנשים שמתמחים בסוג רכב מסויים (וזה עם כל הכבוד אליך , שעל פי דבריך פה בפורום, גם אתה מכונאי בעצמך).

 

יתכן ובעולם זה היה קיים - ולכן זה קיים באוטודאטא , כנראה שלארץ - זה לא הגיע.

פורסם

בתוך אחד שקנה את אחד ה-740 האחרונים ממודל 1991 אני משוכנע שאחד ההבדלים בין מודל 91 ל-92 היה הממיר הקטליטי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה צודק.

בברכה דוד.

צודק הכוונה היתה לסימל,ועכשיו גם ל zvit.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...