Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב740 שנת 91 בישראל היתה מע' הזרקת דלק מכאנית מסוג K ג'טרוניק כך שלא יכולה להיות למע' זו ממיר קטליטי.

 

בשנת 92 שזאת שנת הדגם האחרונה של ה740 שונתה מע' הזרקת הדלק למע' חשמלית מסוג LH ג'טרוניק, לרכבים שהגיעו לישראל היו רק מנועים בנפח של 2000 CC כלומר דגם B200 וללא ממיר קטליטי.

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים.

א. ב740 שנת 92 אין ממיר קטליטי ואין חיישן חמצן (למבדא)

ממיר קטליטי וחישני חמצן הגיעו לארץ רק ב940 משנת 93 ואילך.

ב. בקשר להדלקת מנורת הלמבדא בזמן שהמזגן עובד, לדעתי מישהו חיבר את מנורת הלמבדא לאלטרנטור ובזמן שמפעילים את המזגן הטורים יורדים והמנורה דולקת, ובזמן שמגבירים את הטורים המנורה כובת מאחר והאלטרנטור מסתובב מהר יותר, זה גם מסביר את ההיבובים בהתנעה רגילה ללא מזגן.

בדוק אם אני צודק.

בהצלחה.

בקשר לבעית מנורת הלמדא אמרת שמישהו חיבר את מנורת הלמבדא לאלטרנטור . אני מניח שזו טעות ולא צריך לחבר אותה לאטרנטור . אם כך איפה מנורת הלמדא צריכה להיות מחוברת ?

מה הוא החיבור/המצב המקורי של הוולוו 740 שנת 92 לגבי מנורת הלמדא ?

אגב. הפיוז של הלמדא הוא פיוז מס' 11 בתיבת הפיוזים שמתייחס למשאבת הדלק בתנק האחורי .


×
×
  • תוכן חדש...