Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האור של התצוגה כל כמה זמן משתנה והצבעים מתחלפים הכוונה הרקע נהיה מואר

והכתוב נהיה שחור וההפך איך מסדרים את זה שזה לא יתחלף וישאר על תצוגה קבוע?

בלילה זה מסנוור. מדובר בפיוניר 7700MP

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

זה לא היה פתאום זה נהיה אולי בטעות הפעלתי את זה או מישהו אחר תוך כדי נגיעות בהגדרות או משהו

 

איך מבטלים את השומר מסך הזה?

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

ככה זה אחי בפיונירים תצוגות

הצבעים מתהפכים

הכחול הופך לשחור והשחור לכחול אחי

יש מן היפוך

עברתי שלוש רדיו דיסקים של פיוניר

חוץ מהחדש שלי שהוא 770 של 2006 כולם עשו לי את אותו דבר אחי זה הפיוניר אחי.

 

זה לא בעיה לכולם יש את במכשיר.

HU: Pioneer DEH - P6850MP, Front:Infinity KAPAA Component , Raer: Infinity KAPAA 6X9 , Amp: Lightning Audio B2.400.4 1200W, Monoblock AMP: Rockford Fosgate P3001 , Subwoofer: Kicker L5

פורסם

OK.

אז נהרוס לכם את המחשבה. זה אופציה פשוטה שאפשר לבטל בשניה אחת. ובכפתור אחד.!

תכבו את המכשיר! ותלחצו על מספר 5 פעם אחת. ושהוא.

 

זה מבוטל! תתחדשו.

 

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
OK.

אז נהרוס לכם את המחשבה. זה אופציה פשוטה שאפשר לבטל בשניה אחת. ובכפתור אחד.!

תכבו את המכשיר! ותלחצו על מספר 5 פעם אחת. ושהוא.

 

זה מבוטל! תתחדשו.

 

אלי

תודה מלךךךךך

 

ידעתי שאפשר לבטל את זה כנראה שיחקתי עם המכשיר ולא שמתי לב

כמה משחקים יש במכשירים האלה זה לא יאמן

שאר המספרים עושים משהו? או שרק5 עושה משהו במצב כבוי

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

לא. כפתור 5 הופך את התצוגה.

וכפתור 6 . מפעיל את מצב הדמו של המכשיר.

האחרים לא פונקציונים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חבר'ה וב6850 אין לי את הכפתורים של המספרים על המכשיר איך אני מסדר את זה?...

פורסם
לא. כפתור 5 הופך את התצוגה.

וכפתור 6 . מפעיל את מצב הדמו של המכשיר.

האחרים לא פונקציונים.

תודה איש עזרתה

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם
חבר'ה וב6850 אין לי את הכפתורים של המספרים על המכשיר איך אני מסדר את זה?...

לחיצה ארוכה על הכפתור הגדול במצב שהמכשיר כבוי, מדפדף עד Reverse Mode, משנה ל- OFF.

והרי לך - בתאבון.

 

שי.

×
×
  • תוכן חדש...