Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אבא שלי מחפש רכב שטח חדש בתקציב של 250-300 אלף ש"ח. עפ"י מיטב הבנתי המועמדים העיקריים הם הלנד קרוזר, הפאת'פיינדר והפאג'רו.

רציתי לדעת מה כדאי לרכוש מבין ה3 (או אם יש משהו אחר אתם מוזמנים להציע)?

האוטו הזה הולך לרדת לשטח ולא מעט, לכן יכולות שטח נדרשות.

בנוסף גם שיוט ונחות בעיר נדרשות - האוטו הזה צריך להיות שילוב טוב בין 2 העולמות.

אם אתם רושמים המלצה אשמח לנימוק כדי שאוכל להציג אותו בפני אבי.

 

תודה!

פורסם

מכרים שלי התלבטו בדיוק בזה לפני כמה שבועות, והחליטו לקנות את הפאת'פיינדר בעידוד שלי. המראה אמנם בולבוסי למדי, אבל זה לא שהטויוטה יפה יותר... הרכב מסוגל לאכלס גם שבעה בנוחות, מאובזר לעייפה ומצוין בשטח. מומלץ לבצע נסיעת מבחן עליו ועל הטויוטה (על שניהם דרוש לנהוג בשטח! את המכרים שלי לקחו לחולות שבצפון ת"א להדגמה מאוד מרשימה של יכולות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שלום!

אבא שלי מחפש רכב שטח חדש בתקציב של 250-300 אלף ש"ח. עפ"י מיטב הבנתי המועמדים העיקריים הם הלנד קרוזר, הפאת'פיינדר והפאג'רו.

רציתי לדעת מה כדאי לרכוש מבין ה3 (או אם יש משהו אחר אתם מוזמנים להציע)?

האוטו הזה הולך לרדת לשטח ולא מעט, לכן יכולות שטח נדרשות.

בנוסף גם שיוט ונחות בעיר נדרשות - האוטו הזה צריך להיות שילוב טוב בין 2 העולמות.

אם אתם רושמים המלצה אשמח לנימוק כדי שאוכל להציג אותו בפני אבי.

 

תודה!

אם אלו הדרישות, לדעתי יש רק מועמד אחד - לנדרובר דיסקברי החדש.

עולה על היפאנים כמעט בכל תחום אפשרי.

בנוסף, אתה לא הופך לחלק מהעדר.

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

פורסם

כן אבל הדיסקו הרבה יותר יקר...

sronis, איזה רמת גימור הם לקחו? XE, SE או LE?

דרך אגב, היום הייתה לנו נסיעת מבחן בפאת'פיינדר והתרשמנו לטובה בכלליות. העניין הוא שכנראה נקח את רמת האבזור הבסיסית מה שאומר שאין ABLS... לטיוטה בבסיסי יש מקביל, לא?

פורסם

תשמע בחור, ללא ספק לאנדקרוזר.

יש לי לאנד קרוזר 2005, והאוטו הזה חייה רעה (טורבו דיזל). עשיתי איתו לא מעט טיולי ג'יפים, והביצועים לא היו מביישים האמר. (קצת בהגזמה, כן? אבל ללא ספק אחד הג'יפים היותר מוצלחים שנהגתי עליהם). קשה לי להגיד לך שהוא יותר טוב מהפאתפיינדר, מכיוון שלא נהגתי עליו מעולם, אבל מהנסיון שלי עם הלאנדר קרוזר (שהיה לי גם את הדגם הישן, מ 98) הייתי ממליץ עליו.

 

בקשר לנסיעות כביש - האוטו פשוט סלון. הנסיעה חלקה, יציבה, בטיחותית (ככל האפשר עם ג'יפ). פשוט תענוג. הנסיעה יותר מהנה מהרבה פרייבטים ב 200K.

 

הפאת'פיינדר יותר חדש בשוק, ולכן לא הייתי לוקח עליו סיכון, כאשר המתחרה הוא ותיק ומצויין.

 

תתחדש :)

פורסם
תשמע בחור, ללא ספק לאנדקרוזר.

יש לי לאנד קרוזר 2005, והאוטו הזה חייה רעה (טורבו דיזל). עשיתי איתו לא מעט טיולי ג'יפים, והביצועים לא היו מביישים האמר. (קצת בהגזמה, כן? אבל ללא ספק אחד הג'יפים היותר מוצלחים שנהגתי עליהם). קשה לי להגיד לך שהוא יותר טוב מהפאתפיינדר, מכיוון שלא נהגתי עליו מעולם, אבל מהנסיון שלי עם הלאנדר קרוזר (שהיה לי גם את הדגם הישן, מ 98) הייתי ממליץ עליו.

 

בקשר לנסיעות כביש - האוטו פשוט סלון. הנסיעה חלקה, יציבה, בטיחותית (ככל האפשר עם ג'יפ). פשוט תענוג. הנסיעה יותר מהנה מהרבה פרייבטים ב 200K.

 

הפאת'פיינדר יותר חדש בשוק, ולכן לא הייתי לוקח עליו סיכון, כאשר המתחרה הוא ותיק ומצויין.

 

תתחדש :)

אני מסכים עם הנאמר לעיל עדיף לך למנוע מעצמך להיות שפן ניסוי של "מחלות הילדות" של הפת'פיינדר.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

כן אבל הפאת'פיינד הוא רק חדש בארץ...

בחו"ל הוא נמכר כבר שנים...

מצד שני לטיוטה יש מערכות בטיחות נוספות במפרט הבסיסי וניסיון השטח שלה עם רקורד טוב יותר בארץ...

פורסם

מנסיון אישי הפטרול של ניסן הוא אחד החזקים בשטח והיחיד שבאמת מיועד לשטח קשה ולא לעלות על מדרכות ליד בתי קפה , לחבר שלי יש אוטו ואפשר להגיד שהוא שרד הרבה התעללויות למיניהם

 

 

במידה ואתה קונה רכב מחברה, תדאג למיגונים לכל אורך הרכב אלא אם כן אתה רוצה לבקר במוסך אחרי כל גיחה לשטח.

 

אבל מבחינה אחת צר לי לאכזב אותך בתור אחד שמבלה בשטח המוןן כמעט בכל וריאצייה (אופנועים טרטורונים וג'יפים) ההנאה המקסימלית שתוכל לקבל היא מהג'יפ cj של קרייזלר

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם
תשמע בחור, ללא ספק לאנדקרוזר.

קשה לי להגיד לך שהוא יותר טוב מהפאתפיינדר, מכיוון שלא נהגתי עליו מעולם,

 

הפאת'פיינדר יותר חדש בשוק, ולכן לא הייתי לוקח עליו סיכון, כאשר המתחרה הוא ותיק ומצויין.

 

תתחדש :)

זה לא קצת מוזר להמליץ בצורה גורפת על רכב מסוים ומשפט אח"כ לרשום שאין לך מושג על הרכב השני, כי לא נסעת בו מעולם!?!

 

איזה סיכון יש ברכישת רכב שיצא לשוק לפני למעלה משנה? רק שתדע, ניסאן בודקת ועורכת ניסוים (קשים מאוד, כמו כל יצרן מכובד) לפני שהיא משווקת רכב חדש לשוק.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
כן אבל הדיסקו הרבה יותר יקר...

sronis, איזה רמת גימור הם לקחו? XE, SE או LE?

דרך אגב, היום הייתה לנו נסיעת מבחן בפאת'פיינדר והתרשמנו לטובה בכלליות. העניין הוא שכנראה נקח את רמת האבזור הבסיסית מה שאומר שאין ABLS... לטיוטה בבסיסי יש מקביל, לא?

 

הדיסקו באמת יקר משמעותית, אבל אם אפשר להוסיף - הוא הבחירה שלי (אפשר גם לחפש משומש בן שנה).

הם לקחו את רמת הגימור הגבוהה, 7 מושבי עור וכל האיבזור הנוסף. הרכב באמת מאוד מאובזר ואפילו מרווח באופן מפתיע. ברמת האיבזור הבסיסית אין ABS? לא הגיוני...

 

בקשר לנסיעות כביש - האוטו פשוט סלון. הנסיעה חלקה, יציבה, בטיחותית (ככל האפשר עם ג'יפ). פשוט תענוג. הנסיעה יותר מהנה מהרבה פרייבטים ב 200K.

 

לנדקרוזר הוא לא סלון ולא בטיח. נוחות הנסיעה בינונית, אחיזת הכביש והיציבות לא מתקרבים אפילו לרמה של סופרמיני מודרנית. לא שהפאת' הרבה יותר טוב, אבל הוא קצת יותר טוב (וגם זה משהו). צאו מהקטע שג'יפים מגודלים הם נוחים/מתנהגים/בטיחותיים יותר מפרייבטים. זה פשוט לא נכון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא ABLS.. ABS... זה הבקרת משיכה של ניסאן. לא מאוד משמעותי לכביש (כמובן שזה עוד אמצעי בטיחות אבל עדיין), אלא חשוב יותר לשטח (מחליף נעילת דיפרנציאל)...

פורסם

לנו יש את הפאג'רו כבר 4 שנים, ותאמין לי, הרכב פשוט מדהים. 200K ק"מ בלי אף תקלה, הוא מאוד חזק, מאוד נוח (נסעתי על הלאנדקרוזר, והפאג'רו לטעמי פחות רך ויותר סופג, וזה הרבה יותר טוב בשיבושים קשים, או בסיבובים), ולשטח יש לו נעילת דיפ' אחורי.

 

אם אני זוכר, הטויוטה גם יותר יקר, ואם אתה רוצה למגן אותו, אז תוכל למגן את הפאג'רו בצורה יותר מקצועית בפחות כסף.

אני גם אוהב יותר את המראה של הפאג'רו, אבל זה טעם. וגם הלאנדקרוזר יותר מידי נפוץ, יותר מידי רכב ערסים, לטעמי.

 

לגבי הפאת'פיינדר, הוא הכי חזק, אבל לא יצא לי לנהוג עליו, אז אין לי ידע עליו.

 

בכל אופן, שווה לשאול בסוכנות מיצובישי מתי יגיע המחליף לפאג'רו, מומלץ לחכות.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

הפאתפיינדר לא הכי חזק.

בקצת יותר מ-300 אלף שח מקבלים את גרסת ה-4 ליטר של הלנד קרוזר בעלת ה-250 כ"ס.

 

וצריך שמישהו יטפל בהודעות של רוני, רז נרדם בשמירה :lol:

 

מכרים שלי התלבטו בדיוק בזה לפני כמה שבועות, והחליטו לקנות את הפאת'פיינדר בעידוד שלי. המראה אמנם בולבוסי למדי, אבל זה לא שהטויוטה יפה יותר...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

הרכב מסוגל לאכלס גם שבעה בנוחות, מאובזר לעייפה ומצוין בשטח. מומלץ לבצע נסיעת מבחן עליו ועל הטויוטה (על שניהם דרוש לנהוג בשטח! את המכרים שלי לקחו לחולות שבצפון ת"א להדגמה מאוד מרשימה של יכולות).

 

רוני

הדיסקו באמת יקר משמעותית, אבל אם אפשר להוסיף - הוא הבחירה שלי (אפשר גם לחפש משומש בן שנה).

הם לקחו את רמת הגימור הגבוהה, 7 מושבי עור וכל האיבזור הנוסף. הרכב באמת מאוד מאובזר ואפילו מרווח באופן מפתיע. ברמת האיבזור הבסיסית אין ABS? לא הגיוני...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

 

 

לנדקרוזר הוא לא סלון ולא בטיח. נוחות הנסיעה בינונית, אחיזת הכביש והיציבות לא מתקרבים אפילו לרמה של סופרמיני מודרנית. לא שהפאת' הרבה יותר טוב, אבל הוא קצת יותר טוב (וגם זה משהו). צאו מהקטע שג'יפים מגודלים הם נוחים/מתנהגים/בטיחותיים יותר מפרייבטים. זה פשוט לא נכון.

 

רוני

 

גם החתימה שלו סובלת מבעיות!

×
×
  • תוכן חדש...