Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת רכב שטח ב250-300 אלף ש"ח


אוריפ
שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טיוטה לא מוכנים להוריד את הלנד קרוזר לשטח. מה גם שיש ללנד קרוזר רק 2 כריות אוויר לעומת 6 בניסאן.

השאלה מה יהווה את השילוב הטוב ביותר בין 2 העולמות מהאופציות שדברתי עליהם (הדיסקו לא בתקציב בכלל) אבל שבאמת בשטח לא יעשה בושות... הרי אומרים שהטויוטה טוב יותר בשטח אך הפאת'פיינדר נוח יותר בעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו במקרה של רוני, גם מכרים שלנו התלבטו בין הלנד קרוזר לפת'פיינדר..

בסוף הם קנו את הפת'פיינדר מודל 2006 בגרסא הכי מאובזרת.

 

לטעמי, הפת'פיינדר עדיף על הטויוטה במרבית המישורים - פרט לאחד. ירידת ערך.

הלנדקרוזר שומר על הערך שלו בצורה מטריפה לחלוטין, שכל רכב שטח אחר יכול רק לקנא..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא עד כמה טוב הוא בשטח? בגלל שהוא רק נחת לפני שנתיים בארץ עוד לא ראיתי דעה מוצקה... חלק אומרים ככה וחלק ככה...

בשורה התחתונה (לפחות בשטח כי בעיר הוא אמור להיות סבבה) הוא יוכל לעבור גם מסלולים קשים?

ואיך מרגישים המכרים שלך לגבי האוטו? מרוצים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, היום הייתה לנו נסיעת מבחן בפאת'פיינדר והתרשמנו לטובה בכלליות. העניין הוא שכנראה נקח את רמת האבזור הבסיסית מה שאומר שאין ABLS... לטיוטה בבסיסי יש מקביל, לא?
נהגתי בפאת'פיינדר ובקרוזר בשטח. לשתיהן מהלך מתלה מוגבל מקדימה וסביר מאחור (לטויוטה מהלך אחורי טוב יותר). ללא מערכת בקרת משיכה (סטנדרטי בטויוטה) לא הייתי נכנס עם הרכב לשטח טכני יותר משבילי קק"ל. שניהם חייבים במיגונים (מביא לאובדן אחריות בטויוטה). לניסאן יש יותר פלסטיקים שבירים.

אותי הטויוטה הרשימה יותר במעברים טכניים, בעיקר בגלל מערכת בקרת משיכה שנכנסת מהר יותר לפעולה. את שתי המכוניות נהגתי בחורשן.

אאל"ט, מידת הצמיגים של הניסאן לא מאפשרת החלפה לסט צמיגי 50:50.

מבין שתיהן, אני מעדיף את הלנד קרוזר. אני הייתי לוקח דווקא יונדאי טרקאן ובהפרש רוכש נעילה אחורית, מיגון מלא, סט בולמים וקפיצים, צמיגים ראויים וכננת.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לקנות יונדאי?! כמו כל הג'יפים בארץ, אני מאמין שלא תשים כל כך לב בהבדלים בביצועים בשטח כי הם די דומים.

ועוד דבר, אתם בהתחלה תחראשו על השטח, ושם הניסאן מעולה, אך אתם כל היום בכבישים, עדיף לקחת את הניסאן, שיותר טובה מהטויוטה בנסיעה רגילה

למה? למה לא?.. במחיר של כ-225,000 שקלים אתה מקבל את הגירסה המאובזרת לחלוטין של הרכב (לא נשווה אותה לאיכות הגימור בניסאן או בטויטה, אבל בהחלט נכבדה).

זה סכום הנמוך בכ-70 אלף ש"ח ממה שהוא רוצה להשקיע ויתן לו לא פחות מהרכבים שיעלו הרבה יותר (מנסיון - טראקן נוסע נהדר בכביש ובשטח הוא מעולה ובהרבה מקומות לא ראה את הלנד-קרוזר ממטר)

את הכסף הנותר הוא יכול לחסוך או להשקיע אותו באיזורים מיוחדים לשטח..

Lexus CT200H

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אממ לא בטוח שהשוק של הפאטפיינדר יהיה כל כך חזק בנתיים אנשים לא ממהרים לחטוף אותו.

 

אגב בקשר למנוע, המנוע של טויוטה רץ בסל"ד הרבה יותר נמוך מאחרות ולכן המנוע מגיע להספק בהרבה פחות מאמץ מה שאומר שזה נותן לו אורך חיים ארוך וסיבולת טובה, אם תרצה לשפר את בצועיו בלי לגרום לנזק תוכל לשים לו צ'יפ כמו שחבר שלי עשה ופשוט לשדרג את הספק המנוע ל 207 כ"ס בדיוק. מנסיון הכח מורגש ועדיין המנוע רץ בסל"ד נמוך משל המתחרות.

אם אתה שואל אותי מי שקונה ג'יפ לא יחפש נוחות-כביש ולכן בשטח כזכור לי נעשה לשניהם מבחן והלאנדקרוזר היה טוב ממנו במעט מאוד ככה ששתיהם אופציה טובה,תשכול עוד פרמטרים עבורך ותערוך נסיעת מבחן ובהחלט שניהם בחירה סבירה וטובה.

בהצלחה.

 

LEXUS12

מכר טוב מאד שלי רכש את הרכב המדובר שלך, יש לציין שהוא מכר אותו לאחר שנה וחצי בפחות 35 אלף שקל מהמחירון והרכב עשה 70 אלף ק"מ ללא שריטה יש לציין שמעל חצי שנה הוא רצה למכור את הרכב אבל לא הצליח, אז הוא חוסך פה קצת ומקבל רכב פחות נוח בנסיעת כביש מהמתחרות,פחות טוב בשטח מהמתחרות, איכות חומרים פחות טובה וגם כן תא הנוסעים. ותוך מס' שנים עקב ירידת ערך בשוק הוא יאבד את הכסף "שחסך" בקנייה. מעבר לכך שיונדאי פחות בטיחותית וזו עובדה קיימת ועוד בדגמים הישנים הללו שתוכננו בתקופה אחרת. לכן עדיף שישילם יותר ויהנה יותר ואת הכסף יחסוך במכירה שלו ביד השנייה.

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובות!

היונדאי כבר נפסל בשלב המועמדים ע"י אבא שלי.

הרוב הגדול של הזמן הרכב יהיה על כביש לא בשטח. העניין הוא כשאנחנו מוציאים אותו לשטח פעם בשבוע בערך, זה שטח עם עבירות בינונית ואף קשה ואבא שלי רוצה שהרכב יהיה מסוגל להתמודד עם זה בהצלחה.

ותנו לי להבין, אם ממגנים את הלנד קרוזר מאבדים את האחריות? בטוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...