Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום!

אני מחפש לקנות מערכת בתקציב של כ2500 3000 k מבקש את עזרתכם ורוצה לדעת איפה ניתן להתקין באזור המרכז, על איזה מערכות אתם ממליצים לי? אני ממש לא מבין בכל התחום הזה, לכן אני רוצה את עזרתכם ואני רוצה להתקין מערכת אחת וטובה, שתספיק לי להרבה זמן(וכמובן שתעשה הרבה רעש :wink:)

האוטו שבו אני הולך להתקין את המערכת הוא אימפרזה שנת 2004.

עם יש פרטים חשובים שלא פירטתי מצטער, אנא שאלו אותי ואני אענה.

 

נ.ב.

ברכב מותקנים כבר 4 רמקולים שתיים מאחורה ושתיים מקדימה, ורדיו דיסק של סוני 100 וואט שגם אותו אני מעוניין להחליף

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

חחח גם אני גומר מלווה ב 11/9 !!!

בקשר לשאלתך אתה אומר שהתקציב 3000K ??? שזה 3 מליון שקל

K = כפול אלף

אני חושב שהתכוונת 3K

יום טוב.

פורסם

אתה מוכן לפרט יותר מה אתה מחפש אם סאב ללא סאב 6*9??

 

אתה מוכן לקנות יד שניה?(לדוגמה את המגבר בישביל להגדיל את התקציב לקומפוננט?)

 

 

תן פירוט מדויק

 

 

ליאור

פורסם

אני אישית ממליץ על יד שניה בהחלט שווה מבחינת המחיר וגם התמורה כמעט כמו חדש:

1. רדיו-דיסק של פיוניר מסדרה 6 ומעלה ( תצוגות)- איכותיים כמו החדשים - מחיר 700+- ( חדש 1200+- )

2. קומפוננט מורל פולס - מחיר 400+- ( חדש 550+- )

3. 6*9 מורל גם פיוניר וקנווד יספיקו - 250+- ( חדש 400+- )

4. מגבר JBL GTO 75.4 או רוקפורד P4004 שניהם מצוינים היה לי את שתיהם עדיף את הרוקפורד מניסיון - 800+- ( חדשים: JBL 1100 רוקפורד: 1400 שקל )

5. סאבים: רוקפורד P2 או סרווין ווגה הד 12 או קיקר סיויאר - 600+- ( חדש 850+- )

 

והנה מערכת ב2750 +- מערכת מעולה ששווה לפחות 3700 ותאמין לי שאתה לא צריך חדש מניסיון

מחפש קומפוננט עד 300 שקל

×
×
  • תוכן חדש...