Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,במשפחה רוצים להתחדש והגיע הזמן לאוטו חדש.

ההתלבטות שלנו היא בין מאזדה לנטיס 2.0 שנת 2002 שבאה עם סאנרוף ובלמי דיסק מאחור,

לבין פורד פוקוס 2.0 באותה שנה בערך, שבאה עם פחות איבזור וללא סנרוף שזה די חשוב לי המנועים די שווים אני יודע ,ושהפורד פוקוס טובה בהרבה בהתנהגות ,אבל ממה שמעתי בלאנטיס עם המנוע אלפיים ההתנהגות שופרה קצת,ובכל זאת האוטו צריך לשמור על ערכו משפחתית בכל זאת.

אז מה אתם אומרים? תודה מראש

פורסם

קודם כל אני נמנע מראש מלהציע חלופות אחרות, בהנחה שאם לא ביקשת כנראה אתה נעול על ה-2 הנ"ל.

 

אז ככה, השאלה הכי חשובה היא מי ינהג על הרכב ומה הציפיות שלו ממנו?

 

בכל הנוגע ל"התנהגות" של הפוקוס, זה משהו שלא יבוא לידי ביטוי ב-98% מנהגי הפוקוס.

מה שכן היא יותר נוחה מהלאנטיס.

 

אם אתה לא מתכנן נסיעות "ספורטיביות" על הרכב לכל סעיף ההתנהגות יש ערך מוסף נמוך יחסית.

 

אגדת ההתנהגות, שלדה מטורפת ותקשורת מדהימה רצה פה הרבה זמן, וגם בעיתוני רכב, אבל זה מאוד אינדיבודואלי ובעייתי.

שים את הנהג הממוצע ב-2 הרכבים ואי בטוח שהוא לא יבין מה הסיפור.

 

שני הרכבים נחשבים לאמינים, אין בעיית חלקים, ואני משאר שעלויות האחזקה פחות או יותר זהות.

 

אני מאמין שהלאנטיס יותר סחירה ומה שבטוח יותר קל למצוא אחת מאשר פוקוס 2.0.

 

מספר חברים שלי שיש להם לאנטיס משוכנעים שזהו הרכב הטוב בעולם, הם אידיוטים כמובן, אבל רק שתבין שכל אחד מודד את איכות הרכב במשתנים שונים.

פורסם

מאזדה זה אחלה אוטו...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

קודם כול

 

המחירון שלו לא גבוה

קל למצוא וקל למכור...

[/url]

זה חלק חשוב לא פחות (המכירה)

 

לנו יש 3 מאזדות

אחת 95 מנוע 1800

שנת 2000 מנוע 1600 (הלוואי וגם זאת היתה 2000 אפילו 1800 חחח :)

ו2004 מנוע 1600

 

אין שום בעיות או כול דבר אחר אוטו אמין לפי דעתי...

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

לנטיס 2.0 ל' אמנם מאובזרת יותר מהפוקוס אבל לא הייתי קורא לה "מפנקת" - מבפנים היא עדיין אפורה ומשעממת והאיבזור בסופו של דבר די קמצני ביחס למה שאפשר להשיג בכסף הזה.

נוחות הנסיעה גרועה, לבטח יותר משל הפוקוס, וזה משמעותי.

ההתנהגות אולי עדיפה על ה-1.6, אבל אם אינני טועה תגבור ההגה משתנה לפי הסל"ד ולא לפי המהירות (בניגוד ל-1.6) ולכן הוא אפילו יותר גרוע. זה דווקא גורם שגם נהגים רגילים יכולים להרגיש בו (לחימת הגה, משקל ורמת ביטחון בפניות וכולי).

 

לטעמי - פוקוס 2.0 עדיפה עשרות מונים. גם העיצוב הפנימי והחיצוני רעננים יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי אין הרבה הבדל שיכול להיות משמעותי.

 

תחפש את שניהם ואת השמור ביותר שתמצא תיקח.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...