Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת כבל גז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע מה הליך הפרוק והרכבה של כבל גז בפיג'ו 106 דור 2?

 

איך הכבל נכנס דרך הקיר אש ומגיע לדוושה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תן למוסכניק שישבור ת'ראש על זה...

בחיפו הכבל נקרע קימבנתי משהו עד למוסך, ושם השארתי לו האת האוטו שישבור ת'ראש

בקיצור אני קניתי כבל גז 25 שקל ועבודה שהוא לכך לי 150 שקל.

הוא אמר שזה עבודה די קשה כי צריך להעביר מתחת לאוטו ...

אבל אצלך המנוע מקדמה אבל עדיין ניראה שכדאי מאוד שתיתן למכונאי טוב שיעשה את זה...

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

דבר ראשון אני לא יכול לקמבן כלום עם הכבל

דבר שני העבודה פשוטה ממה שהבנתי ואין כרגע סיבה לשלם כסף על העבודה במיוחד שכבל מקורי עולה סביב 200 ש"ח

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כמההה????

בחיפושית עלה 25 שקל וזה כבל די ארוך

למה אצלך (שהוא ניראה לי פחות ממטר) הוא עולה 200 שקל??

אם אתה רוצה אני יבדוק כמה עולה כבל גז..

אבל רק מחר תקבל תשובה.

 

אה ומה השנת יצור?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

פיג'ו 106 שנת 97

 

למה זה עולה 200? תשאל את לובינסקי למה, כולה כבל מתכת כמו הברקסים באופניים של הילד של השכנים עם ציפוי פלסטיק זול.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כבל גז מקורי רוצים 260 שקל לפני מעמ!!!

 

מישהו יודע על מקום שאפשר להשיג שם מקורי (לא דרך פיג'ו) בזול יותר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ברנו קילאו שלי ניקרע הכבל גז והצלחתי ליקשור אותו ולינסוע עד למוסך.

 

החלפתי לקבל לא מקורי והכבל החזיק בידיוק שבוע ועלה 200 שקל. הלכתי למוסך והוא החליף לי לקבל מקורי של רנו בתוספת 100 שקל. וברוך ה עובד ואין בעיות.

פורסם

1. אין לי אפשרות לקשור ולעשות קומבינה להגיע למוסך

2. אין סיבה שאני אשלם איזה 100 שקל עבודה פלוס 300 שקל כבל מקורי (במחיר הזה אני עושה אחלה טיפול לאוטו ונשאר לי עודף)

3. רנו זה לא פיג'ו ולא בטוח שאותה החברה מייצרת את הכבלים של הגז לפיג'ו ולרנו ככה שאיכות התחליפי ברנו לא מעידה על איכות התחליפי בפיג'ו.

4. במוסך כבר אמרו לי שהתחליפי הולך יותר ואין שום בעיה איתו. אבל בגלל שאני אהבל ולא חובב התאמות של התחליפי אני מחפש מקורי במחיר שפוי יותר שלא דרך פיג'ו.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...