Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אבקש מפרט למערכת קומפלט, שתיהיה איכותית ביותר בתקציב של 5 אלף ש"ח, אפשר טיפה יותר.

דרישות: HU רק של פיוניר (מתחבר עליו צ'יינגר)

מגבר מונו

מגבר 4 ערוצים

קומפוננט

רמקולים אחוריים

סאב וופר

הרכבה

חיוט

 

אני שומע בעיקר מוזיקה שחורה , אני לא רוצה מערכת "מפוצצת" , אני רוצה משהו שיתן לי את האיכות המקסימלית

 

 

תודה

פורסם

קודם כל נתחיל בזה שרמקולים אחוריים מיותרים מכיוון שהבמה צריכה להיות מקדימה ולכן נשקיע בבמה הקדימית.

 

HU-פיוניר 480 1000 שקל

קומפונט- מוראל דוטק 1100 שקל

מגבר- PHASE RS4 עולה 2000 שקל נתונים : 100RMS*4 מגבר טוב

סאבוופר- סרווין וגה וי מקס החדש זה 1000 שקל

חיווט זה עוד 200 שקל

והתקנה זה עוד 300 שקל

 

סה"כ 5600 ש"ח חרגתי אבל המערכת הזו שווה את זה

 

לעתיד הייתי משדרג את הרדיו דיסק ומביא מגבר מונו לסאב

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

לא אהבתי כל כך את ההצעה שהציע קודמי.

אני הייתי הולך על HU של פיוניר סידרה 7. לא יותר מ1000 שקל.

קומפ' מורל דוטק עם טוויטרים MK22 - מצטער אם אני שוגה במחיר אבל ממה שידוע לי סט כזה צריך לעלות כ1200 שקלים.

רמקולים אחוריים לוותר.

וכל השאר אני מעדיף לא לייעץ כי אין לי ניסיון רב מדי עם סאבים ומגברים.

 

ובקשר לשאלה על זה שהטווטרים של מורל נשרפים הרבה, אז הMK11 באמת רגיש מאוד ואולי אפילו מדי, וגם לחבר שלי נשרף פעם אחת הטוויטר, אבל ממה שהבנתי הMK22 יותר יציבים ובעזרת כיוון נכון לא אמור להגרם נזק כלשהו.

 

רותם

רותם

פורסם

כמה שטויות בתרד אחד לבן אדם יש 5K ואתם אומרים לו ליקנות סלט....לפתוח התרד תעשה חיפוש בפורום לגבי המלצות להרכבת מערכת כול שני וחמישי ניפתח תרד חדש בנושא ויש הרבה מידע...

 

אני אישית ממליץ לך לשבת ולחשוב מה אני רוצה ממערכת שלי איזה מוזיקה אני שומע לרב ובאיזה רכב הולכת להיות מותקנת המערכת לפני הקנייה עדיף להיתייעץ על כול חלק שניקנה וממולץ אם מדובר על רמקולים ליקנות רק אחרי שמיע כדי מאוד לעשות את כול הפעולות הנ"ל אל מנת לא לקבל סלט טונה באוטו.

 

המלצה שלי בכללי היא

 

רדיו דיסק של אלפיין -1500-1800שקל

מגבר 1000

קומפוננט-1000-1500

סאב 1000-600 שקל

פורסם

כן רגע של מחשבה עברה בי כי אולי באמת הוא ילך על פיוניר ...אבל אם הוא יכול לחרוג מהתקציב קצת ולהביא אלפיין אז זה יהיה מעולה..

פורסם

תודה רבה לכם

 

כבר הרצתי חיפוש, אבל התוצאות לא ענו לי על השאלה, וגם לכל אחד טעם שונה.

את סגנון המוזיקה כבר רשמתי, השאלה היא מה הרכיבים הכי איכותייים שאני יכול לקבל?

אני רוצה שתיהיה לי מערכת איכותית, ואני מאמין שעם תקציב מכובד של 5 אלף ש"ח לא קשה לקבל אחת כזאת.

פורסם

קומפוננט-

ex5.2 kicker

כדי שייתנו לך רק סאונד .(תגדיר במגבר)

4 ערוצים-מק אודיוZ4200.יספק אותך גם לעתיד.

סאב וופר- כפול של C12 קיקר.

מגבר לסאב-מק אודיו Z4200 גם כן.

רדיו דיסק- DEHP6850 Pioneer

 

המגברים-2200 שקל.

הסאב וופרים-800 שקל ללא תיבות.

הרדיו דיסק-1500 שקל

הקומפוננט והאחוריים-700 שקל.

 

5200 שקל.

מערכת מקצועית ביותר

פורסם

5K זה תקציב למערכת בינונית. מה גם שאם אתה רוצה להכניס את כל הרכיבים שציינת לסכום של 5K תהיה לך מערכת בינונית מאוד.

 

רוצה מערכת טובה? תתחיל מהכנת השטח:

האלטרנטור מספק את צריכת החשמל של המגברים? מה עם איטום? אלה הם שני דברים שחובה לבדוק ולהכין לפני הרכבה של כל מערכת רצינית.

אח"כ תעבור לבחירת הרכיבים והתאמתם אחד לשני.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה יכול למצוא היום את הפיוניר 7750 ב1500

 

ג'י בי אל GTO 75X4 אפשר למצוא ב1100

קומפוננט אינפינטי רפרנס או ג'י בי אל אתה יכול למצוא ב700-900

רוקפורד HX2 אינץ'12 אתה יכול להשיג בין 900 ל1100

מונו של בולט אתה יכול למצוא בין 700 ל900

מה שמשאיר אותך בלי רמקול אחורי לבנתיים אבל זה לא יפריע לך יותר מידי ויהיה לך הכנה בשבליהם.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

את הרוקפורד HX2 לנראה לי שהוא יימצא כי הוא לא מיוצר כבר כמה שנים, גם אני חיפשתי אותו ובמקום היחיד שהיה רצו עליו יותר מכפול ממה שאתה רשמתה. (אם אתה מכיר מקום שמוכרים אז תפנה אותי אליו)

וצריך בשבילו מגבר חזק, גישור של הJBL לא יספיק לו.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם
דרישות: HU רק של פיוניר (מתחבר עליו צ'יינגר)
ההמלצה שלי בכללי היא רדיו דיסק של אלפיין -1500-1800שקל
כן רגע של מחשבה עברה בי כי אולי באמת הוא ילך על פיוניר ...אבל אם הוא יכול לחרוג מהתקציב קצת ולהביא אלפיין אז זה יהיה מעולה..
Bung,

 

1. באיזה רכב המערכת תהיה מותקנת?

 

2. האם נראה לך האפשרות של לקנות ציוד משומש? לפחות מגברים שהבלאי שלהם הוא אפסי.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...