Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפלת על אדם נדיר, לא כולם ככה (בוודאות), מעטים האנשים שיעשו מעשה כזה.

 

כנראה בגלל שהרכב לא היה של מי שנהג הם נמלטו מהמקום...

פורסם

תתניעו את הרכב ותתחילו בנסיעה לכיוון ראשון לציון.

 

דבר איתי בפרטי

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מה שהבחור הנחמד אמר לך שווה כקליפת השום.

צא מנקודת הנחה שהוא יכול פשוט להיעלם לך.

אני במקומך כן מגיש תלונה במשטרה, מה שהשוטרים אמרו זה בשביל למנוע מהם עוד עבודה שמבחינתם מיותרת .

אני מציע שתתקשר לבן אדם, תקליט את שיחת הטלפון (זה לא כזה קשה היום) ותגיד לו שאתה הולך להתלונן במשטרה אם הוא לא שולח לך מכתב חתום בכתב ידו שהוא אחראי לנזקים.

פורסם

שלומי, אמנם צריכים להיות זהירים, אבל צריך שיהיה לך מעט אמון בבן-אדם.

 

נכנסו בחבר שלי פעם בכיכר במהירות נמוכה יחסית, היה לו קימוט קטן, בעוד לרכב הפוגע היה נזק לא קטן.

 

הם החליפו פרטים, והרכב הפוגע התקשר מספר פעמים, והיה בקשר - האם הכל בסדר איתו, שהוא לא נפגע בגוף, וכמובן תאם איתו ביחד מוסך לפי בחירתו של חברי.

 

מיותר לומר שאין הרבה כאלה, אבל יש עוד אנשים הגונים בעולם, לא צריך להכליל.

פורסם

אין צורך להתחיל בגישה שלילית לעניין.

אם כואב לך, עדיף שעדיין תלך לבית חולים ותיבדק. בסופו של דבר, רכב ניתן לתקן אבל לפגיעות בגוף צריך להתייחס ברצינות.

Veni Vidi Vici

פורסם

אם חבר שלי - בעל הרכב, אמר שזה מספיק לו שהבנאדם אמר שהוא מוכן לשלם על כל התקלות ברכב והוא מאמין לו מבחינתי זה בסדר. אני רק ניסתי להשיג לו את המספר של הבנאדם בשביל שהעיניין יסגר כמו שצריך כי באמת אני מרחם על חבר שלי שבזבז השנה כמעט את כל החיסכון של הפק"מ שלו שהוא עובד עליו מכיתה ח'. נשארו לו אלפיות מעטות מתוך עשרות אלפים.

פורסם

בכל מקרה אם הכאבים נמשכים אל תוותר ופנה לבית החולים.

 

אתה לא יודע למה זה יכול להתפתח בעוד מספר ימים, אפילו אם זה מכה קטנה.

 

חזור לדווח, בהצלחה

פורסם
אם חבר שלי - בעל הרכב, אמר שזה מספיק לו שהבנאדם אמר שהוא מוכן לשלם על כל התקלות ברכב והוא מאמין לו מבחינתי זה בסדר. אני רק ניסתי להשיג לו את המספר של הבנאדם בשביל שהעיניין יסגר כמו שצריך כי באמת אני מרחם על חבר שלי שבזבז השנה כמעט את כל החיסכון של הפק"מ שלו שהוא עובד עליו מכיתה ח'. נשארו לו אלפיות מעטות מתוך עשרות אלפים.

בכל מקרה תלך להיבדק בבית חולים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תראו לי עוד פורום במדינה, שיש בו משתמשים שכל כך דואגים לאנשים שהם לא מכירים? אין!

אתם כולכם אחד אחד אנשים זהב תאמינו לי.. אני ישמור על עצמי אל תדאגו אבל אתם תשמרו על עצמכם אחד אחד. ותזכו למצוות.

 

תודה רבה לכם.

פורסם

עזוב אותנו!!

לך תיבדק!

לא חבל שבעוד חודש תגלה שכואב לך לרוץ בגלל שחסכת 20 שקל על צילום רנטגן?

 

גילוי נאות:

הכותב סובל מבעיות קלות בברכיים... והן כואבות לי רק מלקרוא את השרשור הזה!!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טווח המפרים בהחלט מתאים לוולוו או הונדה ממודל 2001, רוב הסיכויים באמת שזאת סיוויק ES.

 

עכשיו שאלה:

סבבה כביכול הוא גרם לתאונה, אבל אם עצם זאת שהנהג בלם לא כמו שצריך (אולי, אני לא קובע או משהו) זאת לא בעצם אשמתו?? אולי עצם זאת שהוא לא השתלט על הרכב כראוי זה כבר אשמתו?

Polo 2012

פורסם

קשה לי להאמין שתאונה כזאת נגרמת במהירות של 50 קמ"ש (חלילה שאני מפקפק בך) אבל במהירות כזאת לא קשה להשתלט על רכב, כמובן שאני לא מאשים אותו אבל עם עוד קצת תשומת לב התאונה הייתה נמנעת, זאת דעתי אבל כאמור לא הייתי באירוע ואני לא מכיר את הכביש.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

ממש לא, אם אתם הייתם מכירים את הכביש הייתם מבינים הנתיבים שלו באמצע הצומת הולכים קצת ימינה ולכן מי שנמצא בנתיב הכי ימני צריך להמשיך עם הנתיב ימינה וממולו יש עמוד של תמרור. היינו על 50 והיה לנו בדיוק 5-6 מטר לעצור, כך שאין מצב בחיים שלא היינו מתנגשים בעמוד. עברתי שם אתמול והאמת שאם לא היינו מתנגשים בעמוד הזה וחבר שלי היה שובר את ההגה שמאלה היינו נכנסים בעמוד יותר גדול שהיה גורם נזק יותר גדול לרכב. בקיצור טוב שנגמר ככה. זה הכל!

×
×
  • תוכן חדש...