Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

ברשותי פניונרר פרימייר דגם 750 הדולפינים ..

 

לוקח למערכת דיי הרבה זמן ליקרוא שירים של mp3 בין שיר לשיר ..

בפורמט רגיל זה לא ככה ...רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות משהו ..?

הלכה הפונטו נחכה למשהו אחר

פורסם

כן כל דיסק של mp3 זה קורא ולוקח לו זמן בין שיר לשיר ...

הלכה הפונטו נחכה למשהו אחר

פורסם

נתתי תשובה לא מזמן על הנושא הזהואם היית כל כך מתאמץ היית מוצא את זה בחיפוש...

 

אבל לא נורא..

נכתוב שוב

תשלוף את הרדיו דיסק ותפתח את הברגים ותפתח את המכסה מלמעלה עכשיו לפני זה יש לציין שאתה צריך להוציא את הדיסק

אחרי שפתחת את המכסה אתה תראה את העינית (לא קשה לפספס היא נראית כמו עין)

עכשיו קח קיסם אוזניים וקח אלכוהול נקי (כוהל) תטבול את הקיסם בכוהל ותעבור לאט ובעדינות על העינית..

זה אמור לעזור... לי אישית בזמנו זה עזר גם ברדיו דיסקים לאוטו וגם לבית

ואם זה לא עוזר גש למעבדה הקרובה לביתך...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

בעיה ידועה במכשירים הללו.

 

יש להם בעיה הם קוראים MP3 מאוד לאט, זו לא תקלה, זה פשוט אופן העבודה של המכשיר.

 

כמובן שניקוי העינית יכול תמיד לעזור, אך עשה זאת בזהירות על מנת לא לנזוק את העינית.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...