Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

חבר רכש לאחרונה את הרכב הנ''ל.

 

אני כמעט ולא מכיר פרטים על הרכב,ורציתי לדעת עליו כמה שיותר.

 

מה שאני יודע,קרבורטור כפול(צריכת דלק בהתאם,קרוב ל1:5) הנעה קדמית עם הילוך 4X4 .

 

רציתי להתעניין סתם לידע כללי על הרכב,מי שיכול לשפוך מידע,זה יהיה מצוין

 

תודה מראש,

לירון

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מעוניין לשתף מניסיוני המר עם הרכב.

 

 

 

צריך לבדוק מצב של פחחות חלודות ונזילות למינהם רקבונות סביב החלון הקדמי והאחורי

 

נזילות מהדלתות עקב התפוררות הגומיות

 

מצב מנוע והאם הרכב מטופל ניתן לבדוק זאת ע"י פתיחת מכסה המנוע התבוננות קצרה במסנני הדלק ובדיקת מצב השמן צבעו וריחו יכולים לספק את המידע הדרוש

 

הרכב הנ"ל צרך צריכה מטורפת של דלק וכיום הצלחתי להגיע למצב אופטימלי של

 

1-9 בערך במקום 1 -3,4

 

צריך לדעת ממי לקנות ולבדוק שברישיון רשום הנעה 4X4 כי בטסט ישלחו אותך לעמדה מס'1

 

למרות שלפי מס' שלדה זה תואם אבל עדיין כיום מקפידים וכדי לא לעמוד בתור שם זמן רב רצוי לקום ב4 בבוקר

 

אני אישית כל מס' חדשים עוזה לו טיפול שמן פלאגים ומסננים בכדי לשמור עליו ולא להגיע למצב שמכלולי הדלק מטונפים

 

 

בשטח הרכב שד אמיתי עשיתי תחרות בחולות פלמחים עם הרכב הנ"ל ועם מגנום חדש

 

ועם כל הכבוד לחברת מיצובישי על הדגם היקר שלה מגה מגנום אבל הסובארו הזקנה והותיקה

 

השאירה את המגנום בחול טבעני ללא יכולת להשתחרר רק לאחר הזמנת גרר חילוץ הצליח בעל

 

הרכב להוציא את רכבו

 

יש כאלה שיגידו שלא שווה להחזיק את סוג הרכב הזה אבל אם הרכב מטופל

 

אז עדיף לקנות אותו מאשר רכב 4X4 חדש.

כל מה שרשמתי זה מניסיון על בשרי עם הרכב הנ"ל

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...