Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בפעם הקודמת עזרתם לי מאוד ברכישת הרכב הפרטי שלי, כרגע עומדת על הפרק הסוגיה הבאה:

לצבא הוכנסו שני רכבי ליסינג : יונדאי אקסנט ושברולט אוואו, שניהן באותו המחיר ואותם התנאים מדובר על נפח 1400 (גם אגטס הוכנסה אך היא לא מענינת אותי).

אני יודע שלא מדובר בכוכבות אך בכל זאת עיזרו לי להחליט מה לבחור תוך התייחסות ל:

1. נוחות נסיעה.

2. האצה.

3. אחיזת כביש.

4. איבזור (בלאי פלסטיקים , איכות איבזור וכו').

או כל הבדל אחר.

 

תודה

פורסם
שלום לכולם.

בפעם הקודמת עזרתם לי מאוד ברכישת הרכב הפרטי שלי, כרגע עומדת על הפרק הסוגיה הבאה:

לצבא הוכנסו שני רכבי ליסינג : יונדאי אקסנט ושברולט אוואו, שניהן באותו המחיר ואותם התנאים מדובר על נפח 1400 (גם אגטס הוכנסה אך היא לא מענינת אותי).

אני יודע שלא מדובר בכוכבות אך בכל זאת עיזרו לי להחליט מה לבחור תוך התייחסות ל:

1. נוחות נסיעה.

2. האצה.

3. אחיזת כביש.

4. איבזור (בלאי פלסטיקים , איכות איבזור וכו').

או כל הבדל אחר.

 

תודה

יש לנו 2 יונדאי אקסנט בעבודה, פשוט עושה לי בחילה, על תזכיר את השם הזה :puzzled:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

חד משמעית יונדאי אקסנט!

 

1. מרווחת יותר מהדייהולט. מודבר בדגם החדש של האקסנט ואף אחד לא נסע עליה עדיין, אבל היות ומדובר בדגם חדש יותר כנראה שהוא גם נוח יותר.

2. המנוע של היונדאי חדיש יותר ולכן הביצועים טובים יותר.

3. היונדאי, כאמור חדשה ולכן אף אחד לא יודע איך היא מתנהגת. הקודמת הייתה ניטרלית, כלומר לא טובה, אבל גם לא מאוד גרועה. הדייהולט לעומתה זוועתית (גלגלים של עגלת סופרמרקט מולבשים בצמיגים חסרי אחיזה לחלוטין)

4. שתי המכוניות ברמת אבזור של "ליסינג" כלומר לא תמצא הרבה תפנוקים. רמת האבזור די זהה.

 

והדבר הכי חשוב: בטיחות.

 

הדייהולט נמצאה ע"י ארגון EURO NCAP כרכב הכי פחות בטיחותי בקטגוריה שלו, רק כוכב וחצי במבחני ריסוק! אני לא הייתי מוכן לנסוע בדבר כזה בעד שום הון שבעולם!

האקסנט הקודמת קיבלה אתאותו ציון, אבל זה היה ב-1998, הדייהולט נבחנה ב-2006. הם לא למדו כלום ולא התקדמו במשך 8 שנים.

האקסנט החדשה מצויידת בכריות אויר קדמיות וצידיות לדייהולט יש רק קדמיות.

 

בשורה התחתונה: אקסנט.

פורסם

למה פסלת את הגטס? היא דווקא יותר מתאימה לקריטריונים שהצבת...

 

בתמציתיות..

האביאו מאיצה טוב יותר מהאקסנט.

איכות החומר באקסנט טובה יותר {הכל יחסי בחיים}.

ההיגוי באביאו רך מאוד ונטול כל רגש.

ההיגוי באקסנט פחות מסוכן ועדיף בטיפל'ה.

האקסנט מאובזרת יותר.

 

סה"כ ההבדלים לא גדולים בכלל , האקסנט עדיפה לדעתי.

GOT סחוג?

פורסם

בלי לחשוב פעמיים אקסנט, גם כאשר אני החלפתי למפקד שלי את הרכב בדקתי את שתיהן ואין בכלל מה להשוות (זאת נבלה וזאת טרפה) אבל היונדאי טובה בהרבה.

 

היא מאיצה יותר טוב (עדיין סבתא שלי רצה יותר מהר...)

 

היא יותר מרווחת מהשברולט/דייהו

 

יש לה צמיגים יותר טובים (גם כן זבל אבל שיהיה...)

 

היא יותר איכותית מבפנים

 

כניראה שהיא יותר בטוחה

 

ויש עוד הרבה רק שאין לי כח לפרט.

 

כל זה מתייחס לאמור לאקסנט שנת 2006.

 

 

 

 

 

אופק.

×
×
  • תוכן חדש...